angelpeshev Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Колеги,здравейте.Реших да минавам на друга марка преди карах БМВ,но реших да мина на Ауди.Избрах си горе посочения модел.Проблема е ,че се притеснявам единствено за тези типтроници ,чувал съм ,че правят проблеми.Моля всички които имат опит с тях да споделят.Избрах 180к.с двигателя защото разбрах ,че е най сигурен и няма да имам проблеми с него както при 150-то коня.Благодаря ви за отговорите предварително съм прочел отзиви във форума за тип троник и за 2.5 а6 .Но искам ,ако може да ми споделите мнения от личен опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Колеги,може и да е с мултитроник не знам каква е разликата утре ще ходя да е гледам и ако ми хареса ще е купя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Ако е на предно и фейслифт най вероятно е мултитрошляк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 28 Март 2014 Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Само НЕ и мултитроник! Типтроника не е проблемен (колкото си мислиш) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 28 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2014 Колеги типтроник е 100% какво ще ми кажете за тях ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Колата ако ти хареса я купувай и не му мисли!Преди да я платиш я закачи при някой , който разбира от диагностика и така ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Трябва хубаво да обърнеш внимание на мотора и скоростите. Карай при всякакви режими и виж как превключва автомата (плавно, без удари и т.н.), пробвай и типтроник режима. Слушай мотора за странни шумове или неравномерна работа. Отвори капачката на маслото и светни с фенерче вътре да видиш повърхността на гърбиците на вала- не трябва да има деруги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 (Редактирано) Повече трябва да те притеснява двигателя е не типтроника, макар и той да е с кекаФ торк конвертор....Пълен мит е , че са разрешени проблемите с валовете ако е така питам що търся за един приятел са такива за 163 кс версия от тия оправените Старите са във веригите са около 200 и нещо лв бр за клиент така, че не е толко страшно ама струва ли си ?Ауди от това поколение с дизелов мотор е тояга най-голяма като изключим 1.9 което не е по темата. Насочи се към бензинов агрегат с 4х4 и ще си горе- долу щастлив\ примерно 2.8 \ тва ТДи е си е жива съсипия да го караш върви по-малко харчи почти същото и се чупи ефектно Редактирано 29 Март 2014 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 29 Март 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Интересно ми е същите ли са проблемите като на 150 коня мотора..Защото хора които ремонтират такива казаха ,че 150 коня е голямо дърво а при 180 коня проблема бил в гнп и турбина ,на тази която ще взимам са и сменени тези работи има и фактура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Всички 2.5 са с еднакви проблеми, но като че ли при 180кс не се оплакват толкова хората, както при 150 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 29 Март 2014 Доклад Share Публикувано 29 Март 2014 Легендата твърди, че моторите започващи с B са хубавите и действително не са чак толкова проблемни.... Само ,че да си купиш 2014 година дизелова кола с технология на 40 години че и специално за тоя мотор съчетано с проблеми от всякакво естество лично за мен не е смислено и мога да подкрепя със всякакви доводи но темата е предъФката 1000-дократно и нищо ново освен поумрели поизстинали душегуби не се променило...Бих оправдал само покупката на олроуд и то паради липсата на адекватно предлагане на бензинови мотори на пазара и то пак като с замислиш само от фенщина иначе здравия разум крещи Неее btw гърбиците на един от валовете на BDG -то поне на снимката изглеждаха с 1+ милиметър вкопани 270х км Швейцария 2004 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 30 Март 2014 Доклад Share Публикувано 30 Март 2014 Бих оправдал само покупката на олроуд и то паради липсата на адекватно предлагане на бензинови мотори на пазараИ аз така разсъждавах, но пък засега съм повече от доволен - имам душегубче от почти две години. Също е вярно, че и моторите с "В" не са много по-здрави в газоразпределителния механизъм. Само дето подмяната е дори по скъпа, отколкото при "А"-тата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 питам що търся за един приятел са такива за 163 кс версия от тия оправените Имам два броя от шофьорска страна. Аз пък питам като толкова се чупят тия валове що не мога от една година да продам двата за 150 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Колеги взех я ,много съм доволен за сега,но имам питания.На дисплея на борда се появява само температурата навън ,как да вида разхода примерно.2000 година е колата .Не намирам копче за смяна на нещо по борда нито на лостчето на чистачките нито от другата страна има копче.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 quattro ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Предно колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Сигурно ли е, че има борд? (предполагам е фабричен при А6). Защото копчетата за него са на лостчето за чистачките (отстрани и отдолу). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Ако колегата иска да си насажда борд-компютър, имам такива лостчета (комплект) в перфектно състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Предно колегаПредно и 180 коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 (Редактирано) На дисплея на борда се появява само температурата навън ,как да вида разхода примерно.2000 година е колата . Ако ти е малък дисплея, нямаш такава екстра.. Пълна недомислица е тва нещо и моята е така.. Бъкана е с кви ли не екстри, ама чичо Ханс не е искал да доплати 200 евро за компютър Редактирано 1 Април 2014 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Да колега това е като моята ,тази последната снимка явно няма копютър..А какво му има на предно 180 коня ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 И аз това се питам, не ги разбирам много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angelpeshev Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Колегата пита предно 180 ? Какво му е чудното. Аз и 300 да е е карам бавно и лежерна наслаждавам се просто на колата. За мен няма значение колко коня е.Момчета да ви питам 5в30 съм купил масло,добре ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 По-скоро 5В40 трябва според мен, ама по-важното е да отговаря на VW 505.00 стандарта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 2 Април 2014 Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 До колкото ми е известно 180 коня версията се е предлагала само куатро, но може и да греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване