shadou2 Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Здравейте, денес се прибирам колата не е карана днес и я поглеждам до дянсата гума 3 петна около 20 см.. Помислих , че е от някой друг, да ама не реших да сляза и да видя и какво да видя нивото на казанчето на антифриза е спаданлао под стрелката за мин около 10см. Огледах маркучите от ляво никой не тече. От дясно не се сещам кое може да тече. . За сега забелязвам теч само от дясно, понеже до сега беше все мокро не ми е направило в впечатление да тече,а може би месец на съм отварял капак. Ако имате идеи ще съм ви благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
blade76 Публикувано 31 Март 2014 Доклад Share Публикувано 31 Март 2014 Здравей,мисля ,че към всмукателния колектор отиваха маркучи с антифриз(да топлят горивната смес или нещо подобно).Евентуално тапи по блока от нея страна,ако имаш АГУ и изпарителя е от нея страна и там има маркучи.Аз също имам такъв проблем но отляво-тече ми радиатора,някъде измежду питите и предстои смяна.Ако вдигнеш на колата на трупче(или на канал) мисля,че ще намериш откъде губи антифриз.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 1 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Колата не загрява, на скоро й правих ремонт на газовото, да изпартеля е от дясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Палиш колата и започваш да опипваш всички съединения. Все някъде ще прокапе щом имаш локвичка. Остави я да загрее хубаво за да вдигне налягане. И внимаваш да не се опариш де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 1 Април 2014 Доклад Share Публикувано 1 Април 2014 Тапите на смукателния колектор отпред 1 и отзад на мн.шибано място още 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 2 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2014 Вчера ходих на майстор, оказа се че капе от връзката към газовото, някакъв тройник имало който е изгнил и трябва да се смени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Ново 20 хора сега тече зад кората пак в дясно оправихме мъркуча, обаче определено капе доста пак. Какво може да е пък там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Капе антифриз в десния болт на магарето болта под карбуратора, който държи вдигателя към магарето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 8 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 съжалявам сега виждам не Вдигателя а Двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Качваш колата на подемник или канал,залягаш отдолу с прожектор и гледаш откъде капе.Как да ти кажем през компютъра откъде тече като не го виждаме?И се пише мАркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Прегледай си металната разклонителна тръба зад двигателя,която отвежда антифриза до всмукатените колектори и до парното-има неприятния навик на тия години да изгнива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 9 Април 2014 Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 Тапите на смукателния колектор отпред 1 и отзад на мн.шибано място още 2 Провери ли ?????????Металната тръба е малко по назад и няма да капе в/у тампона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 9 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2014 НЯмах възможност нямам канал за да я вкарам да проверя в петък ще я карам на майстор но ме е яд чве антифриза изтича на асфалта, ако знам къде е и ако лесно може и да го оправя. За това разпитвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 10 Април 2014 Доклад Share Публикувано 10 Април 2014 (Редактирано) Има едно маркуче,което се набучва на човката за охлаждане на входящия колектор.От там може да е.Случвало ми се е.На картинката е маркуч номер 5,който влиза в скоба номер 9 и се нахулва на тръбичката на колектора.Обаче ако е от там,в повечето случаи капе върху изходящия колектор и много трудно се хваща.Успех в откриването и ремонта. Редактирано 10 Април 2014 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 11 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2014 Имаме щастлива развръзка, оказа се разхлабен маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване