becinko Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Ще пиша като стигна до резултатSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светелин Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Колеги, в неделя цял след обяд, понеделник цял ден до тъмно сменях тъпия макферсон (всъщност, май не е макферсон, а обикновен тампон, защото няма лагер, но няма значение) и сега имам мускулна треска по цялото тяло от въртене на скоби за пружини, от дърпане и бутане на амортисьора... Хамалска работа... В крайна сметка тропането си остана при преминаване през неравности, легнали полицай.. Едно глухо хлопане! При мен проблема, мисля че не е от рейката, защото няма никакво отражение върху волана. Няма никакви лувтове, няма местене при завой, всичко е окей. Но проблема е, че тропането не изчезна и тези, които още се чудят, както и аз, може и да е от биалетка или големите носачи отдолу.. Не знам.. Бях уверен, че е от тампона, но се каза, че не е.. Пишете ако откриете проблема, аз също ще постна ако се отърва от това тропане.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Възможно ли е проблема да бъде вътрешно каре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Аз имах подобно потропване в предницата, 3 сервиза минах. Всички казаха , че всичко е здраво по-окачването. Може би евентуално било мъртъв ход на амортисьор или стеблото на амортисьора да има луфт. Никой не се нае с категорична диагноза. Понеже трябва да се свалят амортисьорите за да се види. Рискувах и взех нови амортисьори и това се оказа проблема. Старите имаха луфт на стеблото. Докато не се свалят не могат да се хванат категорично. Така , че не ги отписвай като вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aiskrov Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 100% е от амортисьора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Аз не съм ги отписал, просто нямам време тези дни да го сваля десния. Факт е че като се вдига дясната гума с щанга усилието е много малко и тя се вдига лесно, докато при лявата трябва много повече зор да се помръдне гумата.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo1234 Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 При мен майсторите казаха "долни предни носачи",за същото похлопване. И от тях не е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Има още един вариант. Той се появява при рециклирани носачи. Ако шарнира е много стегнат при рециклирането се появява едно пукане при движението в ябълката на шарнира. Това пукане в купето се усеща като почукване,все едно чука горен носач а всъщност носачите са стегнати. Решава се с малко грес в маншоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
odlo Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Иди при колегата Petkovm той ще ти даде адекватно мнение и решение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlik Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Колега по написаното от теб може да се съди че проблема ти не е в окачването или рейката, а в някой страничен детайл. Аз имах същия проблем глухо потропване при неравности от дясната страна. В крайна сметка се оказа, че потропва кората под мотора. Това може да го установиш, като я свалиш и покарай без нея. Със смяна на закрепващите видии проблема бе решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 16 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 Колеги, при мен се оказа шарнира на долния крив носач. Дадох го да го рециклират за 10лв.тука във Варна и вече е 6 окачването. Ще го видя колко хиляди ще изкара. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Toва е добре, че си намерил проблема.....Въпроса ми е случвало ли се е на някой рейката да тропа без да тече, защото за текнали рейки има много писано, но за тропащи.......При мен почуква и не тече... явно има луфт на гребена. ..... А има ли начин да се определи на свалена рейка дали е читава ако намеря някоя ?За съжаление няма. Купувайте си винаги от доверени колеги, които ще ви уважат гаранция и сътветно не си хвърляйте старата рейка за всеки случай. И от горни носачи пак ще ти тропа.Рейката тропа по определен начин.Ако е от носачи на място дали ще се чува? Вчера майстора ми каза, че рейките били два вида и на едните може да се обира луфта до някакво положение.Ами на мен майстора ми каза, че не е за предпочитане да се обира луфта, защото след това гребена се износвал много бързо и може да засечеш в крайно ляво/дясно положение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Ех... аз бях почти сигурен, че тропането е от рейката т.к. при мен освен, че има гадното тропане при малки неравности (на павета най-добре се чува), при клатене на волана на место почуква и като я пипам си личи, че от нея идва. А също така и леко просълзява масълце вече. Ма сега вече имам друга тема за размисъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 ТОва с рейката дето на място причуква го забелязах на моето А4 и на още 4 такива. Май си е някаква детска болест...Аз обаче след рециклажа имам друг проблем. Нещо започна да скърца отдясно, да не би рециклираните шарнирни болтове да им е писано да скърцат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 (Редактирано) Смажи ги с по една малка спринцовка (с игла, все едно правиш инжекция ) с двигателно масло - прави чудеса. Единствено ако скърца от накрайниците може да не помогне ако са обърнати с маншона надолу - не знам как са при теб. Редактирано 17 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 През маншона ли да го вкарвам. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Да, "боцкаш" го с иглата на спринцовката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Ако е от носачи на място дали ще се чува?чува се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 На мен ще ми е много интересно да разбера кой са всички точки по окачването, които при евентуална повреда в тампон или шарнирен болт ще се чуват при влизане в неравност. Sent from my HTC One using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 И аз имам някакви глухи никакви почуквани, ту в ляво ту в дясно, всичко е здраво, освен един вътрешен накрайник и утре ще го сменям. Дано всичко изчезне... А6 Ц5.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване