grafa Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Както си карах и започна да духа студено. Температурата на двигателя е на 90 градуса, настройвам климатроника на максимум и нищо. А4 1996-та е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 я погледни как са ти маркучите на мотора,мн ли са твърди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Ще ме извиняваш за въпроса, но кои от всичките маркучи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_miro Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 А4 до 97-98 година е с дунапрени по клапите на парното.Ако всичко с мотора е ОК и не губи антифриз, по-добре се ориентирай или към тях, или към управлението им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 15 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 Губи антифриз, но беше малко, поне до скоро. Трябва да го проверя. Какво може да е по мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ставров Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 От теча може да се е получила въздушна възглавница. Опитай да обезвъздушиш радиаторчето на парното - там където маркучите се закрепват за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 16 Април 2014 Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Пепи има предвид това че ако са ти много твърди маркучите на охл. система вероятно ти вкарва изгорели газове в системата и оттам ти прави въздушна възглавница.И да я обезвъздушиш пак ще е същото,което е признак за заминала гарнитура на глава в повечето случаи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 16 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2014 Срам ме е.да кажа, но се беше извадил маркуча от двг към радиатора. След два литра вода и два антифриз, всичко е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 Следи си колата да не би надува и затова да е избил маркуча . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 18 Април 2014 Доклад Share Публикувано 18 Април 2014 bat miro след 98 клапите не са с дунапрен и няма нужда от жестокото разглобяване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване