HellFire Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Благодаря за предложението. За сега залагам на части, които пасват без много усилия, защото 24 часов ден не ми стига за всичко и за колата остава много малко време. Освен това ми е единствена кола и гледам да стават много бързо ъпгрейдите, а преправяне на рейка ще отнеме време. Иначе отдавна съм видял обявата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 29 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2014 Тези 467 май също се монтират на AGU.sent from "трагедията" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Показания на 447 преди да ги сваля: -0,7 multiplicative. Сложих 464 и колата първите 2 студени старта палеше с един оборот по-малко от по-богатата смес. След това се адаптира и си пали като преди. Покарах малко и пак я вързах. -6,5 multiplicatiwe, тоест коригира инжекторите с този фактор.Появи се проблем: не палеше добре на загрял двигател, което обикновено е капещ инжектор. Занесох ги на чистене и след това ги покарах с добавка. Проблема изчезна, а сега корекцията е -7.0.Не знам това дали е в проценти? Някой може ли да сметне разликата между 168 и 194 в проценти, че съм позабравил математиката за 7-ми клас Ето статията на Ross Tech за корекциите на горивните карти: "Add" means additive trim, which is addressing an imbalance at idle. When the ECU is using additive trim, it is telling the injectors to stay open a fixed amount longer or shorter. The malfunction (e.g. vacuum leak) becomes less significant as RPM increase. For additive adaptation values, the injection timing is changed by a fixed amount. This value is not dependent on the basic injection timing."Mult" mean multiplicative trim, which is addressing an imbalance at all engine speeds. The malfunction (e.g. clogged injector) becomes more severe at increased RPM. For multiplicative adaptation values, there is a percentage change in injection timing. This change is dependent on the basic injection timing. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info Като цяло колата се държи много по-добре след чистенето на инжекторите. Най-вече реакцията на педала на газта е много точна и няма чудене или "хълцане". На пълна газ има неприятен ефект: след изцеждане на 3-та до край и зверско набиване на 4-та двигателя направо умира за половин секунда. След това тръгва пак добре. Това го нямаше със старите нечистени инжектори . Ще покарам още малко и ще видя дали това ще изчезне. От всичките извади-сложи гумичките при рейката се скъсаха. Затова е добре преди да сменяте/вадите инжекторите е добре да се подготвите с поне четири нови гумички. Номер по Бош 1 280 210 752 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 (Редактирано) ~15,5%Само да вметна лекинко, преди два дена продадох единият комплект дюзи от RS4, момчето ги сложи на преправян колектор с легла от АГУ. По негови думи, дюзите са застанали перфектно и са щракнали. Редактирано 19 Юни 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 Кой номер са дюзите и на каква цена ги даде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Да разбирам ли че инжекторите от АГУ пасват идеално в леглата на АЕБ? Мислиш ли да ремапваш със сегашният сетъп? sent from "трагедията" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 (Редактирано) 078 133 551 BJ - оригинален номер, Siemens Deka са.250лв ги дадох на момчето. Редактирано 20 Юни 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 След едно ходене до морето корекцията стана -15,7. Явно на колата й трябва доста време, за да се адаптира напълно. Мисля да пробвам с един ремап с тези дюзи, пък каквото излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 На колко бара ти е 073-ката в момента и какви ти са очакванията след ремапа, колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Сега карам с чип за 029 и надува до 1.2 - 1.3 в жегите. Очакванията са между 200 и 230 кс. Направил съм генерация, ревизия на мотора, N75 от 2.2Т и ТФСИ бубини. Имам и голям дебитомер, ако се наложи. Мисля да отида до Пловдив, за да видя как ще се справи Венци: най-евтино е, а има и доста опит с аудита. Ако имате по-добро предложение за София ще ми е по-лесно и удобно Редактирано 8 Юли 2014 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Ще чакам с интерес резултатите.Аз също съм с 073-ка и карам с чипа за 029-ката.Чипа ми го справи Венци. Надува на 1,0 - 1,1 бара. Изкара 195-6к.с. с 29-ката на неговото дино(преди чипа 156к.с.)След като монтирах 073-ката ходих до Маднес да говоря с него. Каза, че няма нужда от ремап, софта е еднакъв за 029 и 073-ката. Да я смятам 5-6к.с. повече...Аз съм със стоков кулер и дюзи. Мотора е APU с е-дросел, МАП и 029 стоково.Дюзите мисля са една идея по-големи от на АЕБ, но портовете са по-малки . Чипа обаче не е толкова агресивен като твоя - само 1 бар... Редактирано 8 Юли 2014 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Аз съдя по обещанията за чипосване на А4 В6, от което е 073-ойката. За него обещават между 210 и 230 кс. Не ми се вярва Ауди да пуснат толкова изцеден модел: 190 кс и да няма резерв...При разговора ми с Венци той спомена, че генерацията ще е най-големия плюс при чипосването: явно заводската е много запушена.Още сега успявам да стигна близо до лимита на заводския дебитомер, затова съм взел по-голям. Не мога да измисля как да запазя кутията и да го вържа към въздуховода, но има готови решения. Ако се наложи или ще купя, или ще ми изработят една тръбаВ края на лятото ще скоча до Пловдив и дано стане за един ден. След това ще споделя резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 Стокаова Б6-ца с 073-ка 190к.с. работи на 0,8 бара до колкото знам.Ти в момента си на 1,2 - 1,3 бара и би трябвало сега да си около 215-220к.с Ще чакаме резултатите... Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 9 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2014 На гъзомер са по-малко, въпреки че не изоставам от по-мощни или по-леки коли. Може и хората да не знаят, че се дава газ Пробвани места за качествено и на добра цена мапване в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Пичове дайте предложение, кои инжектори е най-добре да се монтират при мен на АЕБ-то. Турбината ми е К04-15 със заводските дюзи съм още и получавам само различни мнения за Бош, Сименс и т.н. Просто не знам кои са най-подходящи Венци последно като говорих с него сподели, че 440 куб. на Бош са перфектното решение, но лично много се съмнявам да постигна резултати от 260-280 к.с. За това ми се иска нещо по-силно от типа на 630 куб. Но тогава филма пък е друг???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 17 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2014 Дюзите няма да те спрат да стигнеш 260коня, а турбината. 630цц дюзи за К04-015 е зверско изхвърляне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Турбото съвсем спокойно може да поддържа такова натоварване. Целта на инжекторите е веднъж да се купят, а в последствие смяна с по-голямо турбо. Редактирано 18 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Добре, ще ми е интересно да видя К04-015, изкарала някакви изтаванени стойности на дино, колко време ще изкара светеща под капака от жега. Не е като да не съм карал 1.8Т с такава турбина преди 3 години, не е като да не съм я виждал на живо, даже последно я карах хибридна и пак не изкара тези коне. Възможно е твоята да изкара повече, ако можеш да пречупиш законите на физиката. Редактирано 18 Юли 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 18 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Имай в предвид, че нямам челен кулер и генерация. Да не говорим и за друг колектор. Това са желаните възможности от турбината. Резултата ще стане скоро ясен. При хибридната какво не ти хареса и какви резултати стигнахте? Редактирано 19 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 В страхотна заблуда си. Сам ще видиш резултатите. К04-015 е най-малката К04-ка, с размерни на К03-ка е. Ти искаш да постигнеш резултати, които хората изкарват с почти два пъти по-големи турбини.Няма какво да му хареса на човек в тази безсмислена турбина, единственият и плюс е, че става на стоковият колектор, но и тя както и той е супер рестриктивна. Колата ще умира след 5200-5500 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 Добре, ще ми е интересно да видя К04-015, изкарала някакви изтаванени стойности на дино, колко време ще изкара светеща под капака от жега. Колко визираш като време?Колко и даваш,а колко трябва да изкара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 Комфортният таван на тази турбина е около 230-240,максимум 250коня, с кулер, генерация и даунпайп. Топлата и част е адски малка, за да изкара каквото и да е повече. Хората се радват на 280коня с GT2560 и K04-022, които са много по-големи от 015-ката. Нашият ми разправя, че щял да гони 280 с нея и това и били възможностите. Може, но дори да ги изкара, те ще са някакви пикови и турбината ще е прозрачна след едно раздаване на газ от жегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско.За същите дюзи 0 280 156 061 и аз купих легла 06B133555H,но не можах изобщо да монтирам леглата,защото са с по-голям диаметър и не влизат в колектора на AEB.Ти как си успял да ги монтираш?Аз пилнах малко ръба на дюзите ,за да слезнат колкото трябва и само с адаптери "заспаха" без да променям нищо друго. 386cc на 3бара от ТТ/S3; 350cc на 4бара от S4; 480cc на 4бара от RS4, тези са 37мм и ще ти трябват адаптери като тези - http://www.ebay.de/itm/Einspritzdusen-Adapter-RS4-S4-S6-Audi-2-7l-Biturbo-/221274359192?pt=DE_Autoteile&hash=item3384fac598Точно тези адаптери поръчах ,но са много тясни и запретват гумичките.Обаче това за гореописаните дюзи EV6.Паснаха с малко разширяване само отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 20 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2014 Легла не съм купувал. Бях ги пропуснал когато сглобявах мотора и преправях нейните в движение. Нямах си и на идея, че са с по-голям диаметър. Тук съм се заблудил и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 В страхотна заблуда си. Сам ще видиш резултатите. К04-015 е най-малката К04-ка, с размерни на К03-ка е. Ти искаш да постигнеш резултати, които хората изкарват с почти два пъти по-големи турбини.Няма какво да му хареса на човек в тази безсмислена турбина, единственият и плюс е, че става на стоковият колектор, но и тя както и той е супер рестриктивна. Колата ще умира след 5200-5500 оборота.тук си абсолютно правКомфортният таван на тази турбина е около 230-240,максимум 250коня, с кулер, генерация и даунпайп. Топлата и част е адски малка, за да изкара каквото и да е повече. Хората се радват на 280коня с GT2560 и K04-022, които са много по-големи от 015-ката. Нашият ми разправя, че щял да гони 280 с нея и това и били възможностите. Може, но дори да ги изкара, те ще са някакви пикови и турбината ще е прозрачна след едно раздаване на газ от жегата.Да прав си, че това са супер изтормозени стойности на турбото. Но мен ме устройват, тъй като няма да ходя на състезания с нея. Един два старта с някого и почивка. Все си мисля, че и до морето ще ме закара при правилно каране. А това е много важно, не може да се кара постоянно в червеното и да искаш после всичко да е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване