Jump to content

Ъпгрейд на инжектори 1.8Т


gemballa.bg

Recommended Posts

  • Replies 98
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

386cc на 3бара от ТТ/S3; 350cc на 4бара от S4; 480cc на 4бара от RS4, тези са 37мм и ще ти трябват адаптери като тези - http://www.ebay.de/itm/Einspritzdusen-Adapter-RS4-S4-S6-Audi-2-7l-Biturbo-/221274359192?pt=DE_Autoteile&hash=item3384fac598

За други ОЕМ-ски аз лично не се сещам.

Edited by ghostdog
Link to comment
Share on other sites

Ghostdog - нямат ли различен ъгъл на пръскане тези от S3/TT/S4/RS4 ? Не се заяждам, питам защото ми се струва че съм чел в audizine, че не са с правилното разпръскване за АЕБ ?

Link to comment
Share on other sites

Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни.

Edited by ghostdog
Link to comment
Share on other sites

Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори.

Link to comment
Share on other sites

Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат.

Link to comment
Share on other sites

Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори.

 

Ако сваля инжекторите/рейката, има ли начин да разбера какви точно са ?

Edited by HEPBAKA
Link to comment
Share on other sites

Моля, ако греша, някой да ме поправи ;) От моите издирвания съм разбрал следното :

 

- главата на АЕВ/AGU двигателя е с по-големи портове от следващите 1.8Т и инжекторите са с различен ъгъл на впръскване. Повечето други инжектори не са със същия ъгъл и мокрят стените на главата преди клапаните. По този начин горивото се стича в цилиндъра и разваля празния ход. При частично натоварване и пълна газ проблема не се забелязва толкова.

 

- няма по-големи заводски инжектори, които директно да могат да заменят тези на АЕВ. Или не пасва куплунга и трябват адаптори, или са по-дълги и трябват втулки за горивната рейка. Освен това няма такива с правилен ъгъл на впръскване

 

-продават се "правилни" големи инжектори за АЕВ : 

http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=1860

 

http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=345

 

Колега сподели на ЛС, че е карал неговата 1.8Т с дюзи от Сааб турбо с правилно впръскване, но не можа да се сети за подробности. Аз не можах да намеря точна информация....

 

Една добра, но малко стара тема от Вортекс-а:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4957479-REFERENCE-Fuel-Injectors-for-1.8t

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Отворих сайта на euroturbo.net , за което ме подсети ТАЗИ тема. Попаднах на информацията за инжекторите Бош и за заводските на АЕВ са дадени параметрите площ, ъгъл и т.н. Като ги пуснах в търсачката изкочиха още няколко инжектора с точно същите параметри:

euroturbo_injectors.jpg

 

Разтърсих се и се оказа, че тези с 464 накрая са от много масовия напречен двигател 1.8T с код AGU, който се монтира в сума коли:

464_usage.jpg

 

 

Бош дават стойности за Н-хептан при 100% отваряне и то в гр/мин:

447_injector.jpg
464_injector.jpg

 

Оказва се, че, за да станат за бензин в мл/мин, стойностите са с коефициент 1.43.

 

По-интересен е инжектора с номер 0280150467, за който дават 304 сс и същите параметри като на 447. За него не мога да намеря информация... Излизат и някакви оригинални номера на VAG за Skoda, но кой модел, година, двигател? Ако някой изрови нещо да се втурваме по моргите за дюзи ;)



За да е пълна кашата ето още няколко таблици:

http://www.polog40.co.uk/article_injector_table.php

 

http://accurateis.com/store/23641354-Injectors-calc-flow-data.pdf

 

http://www.bosch-motorsport.de/media/msd/downloads/dokumentation/Catalog_Edition_2014.pdf

Link to comment
Share on other sites

На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Един от малкото останали хора във форума, които са изключително полезни  :flehan:

 

Аз имам такъв въпрос - смятам да слагам к03-073, дюзите от AGU ще бъдат ли достатъчни за извлека максимума от турбото или трябва да се търсят 0280150467?

Link to comment
Share on other sites

Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни.

 

 

Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори.

 

 

Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат.

 

 

На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско.

 

 

Сменяй леглата и вече имаш избор за дюзи бол.

 

 

Трябват ти дюзи с ъгъл между 15 и 30 градуса.

 

 

За кое, че не разбрах?

 

За полезната информация: не знаех, че проблема е само във втулките и отстоянието на рейката. Щом има директен заместител втулка с правилния размер рейката може да се преправи. Така наистина избора става доста по-голям ;)

Link to comment
Share on other sites

Ами аз не съм някъв батка тунер разбирач, просто гледам какво правят отвъд голямата вода. Всичко сравнително нови проекти с АЕБ и голямо турбо са с Bosch EV14, преди това бяха с тия гадните Siemens-и 630цц-овите.

Link to comment
Share on other sites

Мани кой е "батка" и кой не. Важно е като имаш полезна информация да си готов да я споделиш, а не да мълчиш като партизанин на разпит  :eusa_silenced:. Не всеки има време или знания да отсее важното от всичката плява по форумите :)

 

По темата. Аз набързо се сдобих с едни голфови дюзи за малко пари и ще ги бодна, за да видя как са. Сравнението ще е малко емпирично: по гъзомера и по корекциите на времето на впръскване преди и след. И моята цел е достатъчно гориво за максимума на К03-073, а той  не е голям. Трябва да стигнат

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...