gemballa.bg Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Привет, интересува ме какви ОЕМ инжектори могат да послужат за ъпгрейд на стоковите от АЕБ за около 250-260к.с. ? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) 386cc на 3бара от ТТ/S3; 350cc на 4бара от S4; 480cc на 4бара от RS4, тези са 37мм и ще ти трябват адаптери като тези - http://www.ebay.de/itm/Einspritzdusen-Adapter-RS4-S4-S6-Audi-2-7l-Biturbo-/221274359192?pt=DE_Autoteile&hash=item3384fac598За други ОЕМ-ски аз лично не се сещам. Редактирано 27 Април 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Ghostdog - нямат ли различен ъгъл на пръскане тези от S3/TT/S4/RS4 ? Не се заяждам, питам защото ми се струва че съм чел в audizine, че не са с правилното разпръскване за АЕБ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 (Редактирано) Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни. Редактирано 27 Април 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 В една таблица гледах че на АЕБ са EV6Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Ето таблица за инжекторите при 1.8Т http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Мойта S3ka e с АEB глава и сток S3 инжектори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 (Редактирано) Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори. Ако сваля инжекторите/рейката, има ли начин да разбера какви точно са ? Редактирано 28 Април 2014 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Виж им модела и после го търсиш в каталозите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Моля, ако греша, някой да ме поправи От моите издирвания съм разбрал следното : - главата на АЕВ/AGU двигателя е с по-големи портове от следващите 1.8Т и инжекторите са с различен ъгъл на впръскване. Повечето други инжектори не са със същия ъгъл и мокрят стените на главата преди клапаните. По този начин горивото се стича в цилиндъра и разваля празния ход. При частично натоварване и пълна газ проблема не се забелязва толкова. - няма по-големи заводски инжектори, които директно да могат да заменят тези на АЕВ. Или не пасва куплунга и трябват адаптори, или са по-дълги и трябват втулки за горивната рейка. Освен това няма такива с правилен ъгъл на впръскване -продават се "правилни" големи инжектори за АЕВ : http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=1860 http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=345 Колега сподели на ЛС, че е карал неговата 1.8Т с дюзи от Сааб турбо с правилно впръскване, но не можа да се сети за подробности. Аз не можах да намеря точна информация.... Една добра, но малко стара тема от Вортекс-а:http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4957479-REFERENCE-Fuel-Injectors-for-1.8t Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Отворих сайта на euroturbo.net , за което ме подсети ТАЗИ тема. Попаднах на информацията за инжекторите Бош и за заводските на АЕВ са дадени параметрите площ, ъгъл и т.н. Като ги пуснах в търсачката изкочиха още няколко инжектора с точно същите параметри:hebergeur d images Разтърсих се и се оказа, че тези с 464 накрая са от много масовия напречен двигател 1.8T с код AGU, който се монтира в сума коли:hebergement image Бош дават стойности за Н-хептан при 100% отваряне и то в гр/мин:t?l?chargement de photos heberger une image Оказва се, че, за да станат за бензин в мл/мин, стойностите са с коефициент 1.43. По-интересен е инжектора с номер 0280150467, за който дават 304 сс и същите параметри като на 447. За него не мога да намеря информация... Излизат и някакви оригинални номера на VAG за Skoda, но кой модел, година, двигател? Ако някой изрови нещо да се втурваме по моргите за дюзи За да е пълна кашата ето още няколко таблици:http://www.polog40.co.uk/article_injector_table.php http://accurateis.com/store/23641354-Injectors-calc-flow-data.pdf http://www.bosch-motorsport.de/media/msd/downloads/dokumentation/Catalog_Edition_2014.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Ако тези дюзи се правят от Бош мога да пробвам да ги намеря на добри цени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lifelife Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Един от малкото останали хора във форума, които са изключително полезни Аз имам такъв въпрос - смятам да слагам к03-073, дюзите от AGU ще бъдат ли достатъчни за извлека максимума от турбото или трябва да се търсят 0280150467? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Сменяй леглата и вече имаш избор за дюзи бол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 27 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Леглата хубаво, ама знам че трябва и ъгъла на пръскане да е правилен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Трябват ти дюзи с ъгъл между 15 и 30 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 .....Поне двама сме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 За кое, че не разбрах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни. Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори. Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат. На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско. Сменяй леглата и вече имаш избор за дюзи бол. Трябват ти дюзи с ъгъл между 15 и 30 градуса. За кое, че не разбрах? За полезната информация: не знаех, че проблема е само във втулките и отстоянието на рейката. Щом има директен заместител втулка с правилния размер рейката може да се преправи. Така наистина избора става доста по-голям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Ами аз не съм някъв батка тунер разбирач, просто гледам какво правят отвъд голямата вода. Всичко сравнително нови проекти с АЕБ и голямо турбо са с Bosch EV14, преди това бяха с тия гадните Siemens-и 630цц-овите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Мани кой е "батка" и кой не. Важно е като имаш полезна информация да си готов да я споделиш, а не да мълчиш като партизанин на разпит . Не всеки има време или знания да отсее важното от всичката плява по форумите По темата. Аз набързо се сдобих с едни голфови дюзи за малко пари и ще ги бодна, за да видя как са. Сравнението ще е малко емпирично: по гъзомера и по корекциите на времето на впръскване преди и след. И моята цел е достатъчно гориво за максимума на К03-073, а той не е голям. Трябва да стигнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 Имам едни свободни от RS4, късички са. Ако искаш може да ти ги дам, да пробваш и с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване