gemballa.bg Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Привет, интересува ме какви ОЕМ инжектори могат да послужат за ъпгрейд на стоковите от АЕБ за около 250-260к.с. ? Благодаря Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 (edited) 386cc на 3бара от ТТ/S3; 350cc на 4бара от S4; 480cc на 4бара от RS4, тези са 37мм и ще ти трябват адаптери като тези - http://www.ebay.de/itm/Einspritzdusen-Adapter-RS4-S4-S6-Audi-2-7l-Biturbo-/221274359192?pt=DE_Autoteile&hash=item3384fac598За други ОЕМ-ски аз лично не се сещам. Edited April 27, 2014 by ghostdog Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEPBAKA Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Ghostdog - нямат ли различен ъгъл на пръскане тези от S3/TT/S4/RS4 ? Не се заяждам, питам защото ми се струва че съм чел в audizine, че не са с правилното разпръскване за АЕБ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 (edited) Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни. Edited April 27, 2014 by ghostdog Link to comment Share on other sites More sharing options...
gemballa.bg Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 В една таблица гледах че на АЕБ са EV6Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
gemballa.bg Posted April 27, 2014 Author Report Share Posted April 27, 2014 Ето таблица за инжекторите при 1.8Т http://www.usrallyteam.com/content/tech/18t_injectors.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Мойта S3ka e с АEB глава и сток S3 инжектори... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted April 27, 2014 Report Share Posted April 27, 2014 Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEPBAKA Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 (edited) Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори. Ако сваля инжекторите/рейката, има ли начин да разбера какви точно са ? Edited April 28, 2014 by HEPBAKA Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted April 28, 2014 Report Share Posted April 28, 2014 Виж им модела и после го търсиш в каталозите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted April 29, 2014 Report Share Posted April 29, 2014 Моля, ако греша, някой да ме поправи От моите издирвания съм разбрал следното : - главата на АЕВ/AGU двигателя е с по-големи портове от следващите 1.8Т и инжекторите са с различен ъгъл на впръскване. Повечето други инжектори не са със същия ъгъл и мокрят стените на главата преди клапаните. По този начин горивото се стича в цилиндъра и разваля празния ход. При частично натоварване и пълна газ проблема не се забелязва толкова. - няма по-големи заводски инжектори, които директно да могат да заменят тези на АЕВ. Или не пасва куплунга и трябват адаптори, или са по-дълги и трябват втулки за горивната рейка. Освен това няма такива с правилен ъгъл на впръскване -продават се "правилни" големи инжектори за АЕВ : http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=1860 http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=345 Колега сподели на ЛС, че е карал неговата 1.8Т с дюзи от Сааб турбо с правилно впръскване, но не можа да се сети за подробности. Аз не можах да намеря точна информация.... Една добра, но малко стара тема от Вортекс-а:http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4957479-REFERENCE-Fuel-Injectors-for-1.8t Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Отворих сайта на euroturbo.net , за което ме подсети ТАЗИ тема. Попаднах на информацията за инжекторите Бош и за заводските на АЕВ са дадени параметрите площ, ъгъл и т.н. Като ги пуснах в търсачката изкочиха още няколко инжектора с точно същите параметри:hebergeur d images Разтърсих се и се оказа, че тези с 464 накрая са от много масовия напречен двигател 1.8T с код AGU, който се монтира в сума коли:hebergement image Бош дават стойности за Н-хептан при 100% отваряне и то в гр/мин:t?l?chargement de photos heberger une image Оказва се, че, за да станат за бензин в мл/мин, стойностите са с коефициент 1.43. По-интересен е инжектора с номер 0280150467, за който дават 304 сс и същите параметри като на 447. За него не мога да намеря информация... Излизат и някакви оригинални номера на VAG за Skoda, но кой модел, година, двигател? Ако някой изрови нещо да се втурваме по моргите за дюзи За да е пълна кашата ето още няколко таблици:http://www.polog40.co.uk/article_injector_table.php http://accurateis.com/store/23641354-Injectors-calc-flow-data.pdf http://www.bosch-motorsport.de/media/msd/downloads/dokumentation/Catalog_Edition_2014.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passi Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Ако тези дюзи се правят от Бош мога да пробвам да ги намеря на добри цени Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lifelife Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gemballa.bg Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 Един от малкото останали хора във форума, които са изключително полезни Аз имам такъв въпрос - смятам да слагам к03-073, дюзите от AGU ще бъдат ли достатъчни за извлека максимума от турбото или трябва да се търсят 0280150467? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Сменяй леглата и вече имаш избор за дюзи бол. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gemballa.bg Posted May 27, 2014 Author Report Share Posted May 27, 2014 Леглата хубаво, ама знам че трябва и ъгъла на пръскане да е правилен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Трябват ти дюзи с ъгъл между 15 и 30 градуса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 .....Поне двама сме Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 За кое, че не разбрах? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted May 27, 2014 Report Share Posted May 27, 2014 Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни. Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори. Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат. На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско. Сменяй леглата и вече имаш избор за дюзи бол. Трябват ти дюзи с ъгъл между 15 и 30 градуса. За кое, че не разбрах? За полезната информация: не знаех, че проблема е само във втулките и отстоянието на рейката. Щом има директен заместител втулка с правилния размер рейката може да се преправи. Така наистина избора става доста по-голям Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Ами аз не съм някъв батка тунер разбирач, просто гледам какво правят отвъд голямата вода. Всичко сравнително нови проекти с АЕБ и голямо турбо са с Bosch EV14, преди това бяха с тия гадните Siemens-и 630цц-овите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellFire Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Мани кой е "батка" и кой не. Важно е като имаш полезна информация да си готов да я споделиш, а не да мълчиш като партизанин на разпит . Не всеки има време или знания да отсее важното от всичката плява по форумите По темата. Аз набързо се сдобих с едни голфови дюзи за малко пари и ще ги бодна, за да видя как са. Сравнението ще е малко емпирично: по гъзомера и по корекциите на времето на впръскване преди и след. И моята цел е достатъчно гориво за максимума на К03-073, а той не е голям. Трябва да стигнат Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted May 28, 2014 Report Share Posted May 28, 2014 Имам едни свободни от RS4, късички са. Ако искаш може да ти ги дам, да пробваш и с тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now