Jump to content

Ъпгрейд на инжектори 1.8Т


gemballa.bg

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

386cc на 3бара от ТТ/S3; 350cc на 4бара от S4; 480cc на 4бара от RS4, тези са 37мм и ще ти трябват адаптери като тези - http://www.ebay.de/itm/Einspritzdusen-Adapter-RS4-S4-S6-Audi-2-7l-Biturbo-/221274359192?pt=DE_Autoteile&hash=item3384fac598

За други ОЕМ-ски аз лично не се сещам.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ghostdog - нямат ли различен ъгъл на пръскане тези от S3/TT/S4/RS4 ? Не се заяждам, питам защото ми се струва че съм чел в audizine, че не са с правилното разпръскване за АЕБ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори.

 

Ако сваля инжекторите/рейката, има ли начин да разбера какви точно са ?

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, ако греша, някой да ме поправи ;) От моите издирвания съм разбрал следното :

 

- главата на АЕВ/AGU двигателя е с по-големи портове от следващите 1.8Т и инжекторите са с различен ъгъл на впръскване. Повечето други инжектори не са със същия ъгъл и мокрят стените на главата преди клапаните. По този начин горивото се стича в цилиндъра и разваля празния ход. При частично натоварване и пълна газ проблема не се забелязва толкова.

 

- няма по-големи заводски инжектори, които директно да могат да заменят тези на АЕВ. Или не пасва куплунга и трябват адаптори, или са по-дълги и трябват втулки за горивната рейка. Освен това няма такива с правилен ъгъл на впръскване

 

-продават се "правилни" големи инжектори за АЕВ : 

http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=1860

 

http://www.usrallyteam.com/index.php?main_page=product_info&cPath=10_44_287&products_id=345

 

Колега сподели на ЛС, че е карал неговата 1.8Т с дюзи от Сааб турбо с правилно впръскване, но не можа да се сети за подробности. Аз не можах да намеря точна информация....

 

Една добра, но малко стара тема от Вортекс-а:

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4957479-REFERENCE-Fuel-Injectors-for-1.8t

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Отворих сайта на euroturbo.net , за което ме подсети ТАЗИ тема. Попаднах на информацията за инжекторите Бош и за заводските на АЕВ са дадени параметрите площ, ъгъл и т.н. Като ги пуснах в търсачката изкочиха още няколко инжектора с точно същите параметри:

euroturbo_injectors.jpg

 

Разтърсих се и се оказа, че тези с 464 накрая са от много масовия напречен двигател 1.8T с код AGU, който се монтира в сума коли:

464_usage.jpg

 

 

Бош дават стойности за Н-хептан при 100% отваряне и то в гр/мин:

447_injector.jpg
464_injector.jpg

 

Оказва се, че, за да станат за бензин в мл/мин, стойностите са с коефициент 1.43.

 

По-интересен е инжектора с номер 0280150467, за който дават 304 сс и същите параметри като на 447. За него не мога да намеря информация... Излизат и някакви оригинални номера на VAG за Skoda, но кой модел, година, двигател? Ако някой изрови нещо да се втурваме по моргите за дюзи ;)



За да е пълна кашата ето още няколко таблици:

http://www.polog40.co.uk/article_injector_table.php

 

http://accurateis.com/store/23641354-Injectors-calc-flow-data.pdf

 

http://www.bosch-motorsport.de/media/msd/downloads/dokumentation/Catalog_Edition_2014.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Един от малкото останали хора във форума, които са изключително полезни  :flehan:

 

Аз имам такъв въпрос - смятам да слагам к03-073, дюзите от AGU ще бъдат ли достатъчни за извлека максимума от турбото или трябва да се търсят 0280150467?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забележката ти е много правилна. Не съм обърнал внимание, че пише AEB, при него има разлика в типа на инжекторите заради леглата им. Тези които изброих аз са EV6 тип, за АЕБ трябваха EV1 тип. Дори да се намерят стокови инжектори, то те ще бъдат много стари като технология и съответно много бавни.

 

 

Ако са EV6, нямаш проблем. В краен случай, трябва леко да се разширят леглата на инжекторите. Взимай от TT/S3, ако не можеш да намериш, драсни ми едно лс, ще ти намеря RS4 инжектори.

 

 

Проблемът с инжекторите, не е в главата, а в смукателният колектор. Ако е за старият тип дюзи, леглата се прекалено тясни и новият тип дюзи не могат да влезнат.

 

 

На моето АЕБ му сложих 0 280 156 061. От AUQ двигател. Хубаво е да се вземат и леглата 06B133555H иначе нямат слагане. Проблема който срещнах беше височината и се наложи да скъсявам ушите на рейла да слезе по - ниско.

 

 

Сменяй леглата и вече имаш избор за дюзи бол.

 

 

Трябват ти дюзи с ъгъл между 15 и 30 градуса.

 

 

За кое, че не разбрах?

 

За полезната информация: не знаех, че проблема е само във втулките и отстоянието на рейката. Щом има директен заместител втулка с правилния размер рейката може да се преправи. Така наистина избора става доста по-голям ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз не съм някъв батка тунер разбирач, просто гледам какво правят отвъд голямата вода. Всичко сравнително нови проекти с АЕБ и голямо турбо са с Bosch EV14, преди това бяха с тия гадните Siemens-и 630цц-овите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани кой е "батка" и кой не. Важно е като имаш полезна информация да си готов да я споделиш, а не да мълчиш като партизанин на разпит  :eusa_silenced:. Не всеки има време или знания да отсее важното от всичката плява по форумите :)

 

По темата. Аз набързо се сдобих с едни голфови дюзи за малко пари и ще ги бодна, за да видя как са. Сравнението ще е малко емпирично: по гъзомера и по корекциите на времето на впръскване преди и след. И моята цел е достатъчно гориво за максимума на К03-073, а той  не е голям. Трябва да стигнат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...