Jump to content

Ъпгрейд на инжектори 1.8Т


gemballa.bg

Recommended Posts

Теб може да те устройват, но няма да ги постигнеш. Никога не съм разбирал манията на масата от тунингари по вкопчването в някакви мега стойности на листче. Какво значение има колко ще изкара турбината, важното е в какъв работен диапазон ги имаш тези стойности, а не дали ще пикне 220-230 или 240коня.

Шансът да пикнеш над 250коня с К04-015 граничи с нулата или с достатъчно жега, за да стане греда. К04-015 е с компресор като на К03-029/073, но с малко по-голяма топла част. Таванът на тези турбини е 220-230коня, с по-голямата топла част да спечелиш още 10-15коня. Просто не можеш да прекараш повече изгорели газове и въздух през това турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цитиране на предходен пост!

Всичко това, което ти цитирам е след разговори с Венци от Пловдив. След една поредица от хибридни трансформации с подмяна на топла част/от Х5 БМВ/ и другите интервенции поддържа тези резултати. Все още ми е адски трудно да се боря с тези въпроси сам, поради простата причина, че не съм толкова богат, за да си играя с колата. Иначе е удоволствие да се говори с теб по тези въпроси. Поздрави.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти последно за хибридна турбина ли говориш или за К04-015, защото има голяма разлика?

Внимавай с хибридите от тях, на човек от форума му продадоха хибрид с чугун, който беше цепен и заваряван и един много интересен маркуч между турбото и дебитомера, който им игра номера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Моментното състояние на турбото е оригинално, но ще претърпява интервенции в посока хибрид. За това говоря. Те няма да я правят, аз сам ще реша тази ситуация. С маркучи няма да се занимавам, а само с алуминиеви турбо пътища - от край до край.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Аз съдя по обещанията за чипосване на А4 В6, от което е 073-ойката. За него обещават между 210 и 230 кс. Не ми се вярва Ауди да пуснат толкова изцеден модел: 190 кс и да няма резерв...

При разговора ми с Венци той спомена, че генерацията ще е най-големия плюс при чипосването: явно заводската е много запушена.

Още сега успявам да стигна близо до лимита на заводския дебитомер, затова съм взел по-голям. Не мога да измисля как да запазя кутията и да го вържа към въздуховода, но има готови решения. Ако се наложи или ще купя, или ще ми изработят една тръба

В края на лятото ще скоча до Пловдив и дано стане за един ден. След това ще споделя резултата

 

 

Пичове дайте предложение, кои инжектори е най-добре да се монтират при мен на АЕБ-то. Турбината ми е К04-15 със заводските дюзи съм още и получавам само различни мнения за Бош, Сименс и т.н. Просто не знам кои са най-подходящи Венци последно като говорих с него сподели, че 440 куб. на Бош са перфектното решение, но лично много се съмнявам да постигна резултати от 260-280 к.с. За това ми се иска нещо по-силно от типа на 630 куб. Но тогава филма пък е друг????

Има ли някакво развитие по проектите ви колеги?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си поръчах щатските инжектори Генезис 330 сс и тръба за 3' дебитомер. Ще пристигнат към Коледа. За сега развитието е, че турбината почна да свири. Най вероятно е спукала топлата част и сега си яде перката... Това ще се разбере напролет ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

В крайна сметка тези инжектори: http://olx.bg/dyuzi-audi-rs4-i61594154 
Стават ли на АЕБ плуг енд плей, ако не какво трябва да се вземе? Легла само, буксите пасват ли, тези дългите неща къде отиват? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм пред тази дилема http://olx.bg/dyuzi-audi-rs4-i61594154дали стават без преправяне. Също така се колебая и за тези дюзи siemens deka 630cc подходящи ли са за audi a4 1.8t k04-023 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

послено кво става ,за 1.8т АГУ мотор и глава АДР но с колектора от АГУ, кои са подходящите инчежктори без преправяне видях че от ТТ има с тип EV6 последно това ли типа че се ошашавих ,сегашните ми стойнсоти са 200hp,но еднатя дюза се бъгва от време на време и е за смяна и мисля да ги заменя .благодарая предварително 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Здравейте, колеги! Спешно ми трябва съвет. Намерил съм следните дюзи за AJL 1.8 T . Номерът по bosch e 0280 150 420. От опел калибра са EV 1 инжектори и са 315сс na 3 бара. Някой знае ли как се държат на 1.8 Т АЕВ/AJL с празен ход и палене ? Защото си разпродадох проекта и търся нещо kато лек ъпгрейд за К04-015 ? 

Това са дюзите: 

15yhje8.jpg

11kikxy.jpg

2925y0z.jpg

 

Моля спешно за съвет дали ще имам ядове с тях и струята им на пръскане.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

и аз търся по-големи да са плуг енд плей, тези които си дал са такива 

0280156280-0-280-156-280-Fuel-Injector.jpg.740779316775deaf6b58036869691f5e.jpg

 

моите на ajl са 0280150447 които са и за 150к, как тези които си дал ще станат директно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасват аз съм с такива бях взел от с3 но идват къси. От опцто стават без да се сменят леглата и да се пуска рейката надолу.п.с с АЕБ мотора съм 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и аз намерих от с3 ама преправяне иска и се отказах, такива ако намеря може и да я направя, моя регулатор е 4бара обаче.Ако не е тайна на каква цена вървят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.08.2019 г. at 9:19, pleomaxx написа:

Малко раздвижване по темата дюзи от астра Н опц  са болт он номера им е 0 280 156 280 на 3 бара са 440cc..


Точно тези са с други характеристики
В цялата тема се говори са съвместими варианти
От С3 са ок, но трябва леки доработки. Имах оригинални нови такива с всичко нужно, но проекта се промени

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Добре на 1.8т аеб се карат опелските дюзи и няма никакви драми. Отделно са по-големи от с3ковите и не се налага смяна на леглата и преправяне на рейката :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да събудя темата. След няколко дена четене и ровене, аз никъде не намерих подходящи относно ъгъла на мъглата инжектори. Иначе намерих най различни боклуци в нета. В една таблица 280250447 ги дават EV1, в друга същите ги дават EV6. реално са EV6. Никъде не намерих характеристики на ъглите на пръскане на различните инжектори, нито някакви размери и монтажни размери. Иначе намерих едни 280 156 023 SAAB 2.3l но не мога да намеря дали са подходящи за АЕВ относно ъгъла. Ясно е че мисфайъри ще има ако не се спази тоя тъп ъгъл от 15/30 градуса НЕ ПО ЦЕЛЗИЙ. Колата ще се прави със 2871 турбо и е наложителна смяната на инжекторите с по големи. тези от сааааааб са Ev6, 3 бара  и са хай импеданс също като на АЕБА. Обаче не мога по снимки да разбера стават плъг енд плей и градуса от хубавия ли е. Много хора слагат 280 150 431 SAAB 1.8т, и споделят за мисфайъри и лош празен ход, за това тях ги изключвам съвсем. Та нека някой да обясни, аз какви инжектори да търся, че накрая ще ръгна от ЮМЗ и турбо от К500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ако не са били АЕВ мотор, няма как да имат проблем. Навсякъде пише, че точно тези, не са подходящи за АЕВ, защото ъгъла на впръскване е различен и бензина се стича по стената на цилиндъра, вместо да влиза на пара. Пък тва със стичането по стената на цилиндъра, е адски вредно за цилиндъра, буталото и сегментите, защото бензина стичайки се, измива масления филм който е по стената. За това има теории, на които съм привърженик, че разработването на нов бензинов мотор, е по-добре да бъде на LPG отколкото на бензин.
280 156 023 не знам как ще се държат на  АЕВ. Това са инжектори от сааб 2.0 и 2.3 турбо и са 373сс. Съдейки по отзивите за червените саабски инжектори, вероятно и тези няма да са ок на АЕВ. Ще почакам някой да каже туй-онуй :D 
Поздрави!

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...