ghostdog Публикувано 21 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2014 Теб може да те устройват, но няма да ги постигнеш. Никога не съм разбирал манията на масата от тунингари по вкопчването в някакви мега стойности на листче. Какво значение има колко ще изкара турбината, важното е в какъв работен диапазон ги имаш тези стойности, а не дали ще пикне 220-230 или 240коня.Шансът да пикнеш над 250коня с К04-015 граничи с нулата или с достатъчно жега, за да стане греда. К04-015 е с компресор като на К03-029/073, но с малко по-голяма топла част. Таванът на тези турбини е 220-230коня, с по-голямата топла част да спечелиш още 10-15коня. Просто не можеш да прекараш повече изгорели газове и въздух през това турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Всичко това, което ти цитирам е след разговори с Венци от Пловдив. След една поредица от хибридни трансформации с подмяна на топла част/от Х5 БМВ/ и другите интервенции поддържа тези резултати. Все още ми е адски трудно да се боря с тези въпроси сам, поради простата причина, че не съм толкова богат, за да си играя с колата. Иначе е удоволствие да се говори с теб по тези въпроси. Поздрави. Редактирано 22 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 22 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2014 Ти последно за хибридна турбина ли говориш или за К04-015, защото има голяма разлика?Внимавай с хибридите от тях, на човек от форума му продадоха хибрид с чугун, който беше цепен и заваряван и един много интересен маркуч между турбото и дебитомера, който им игра номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batcras Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Моментното състояние на турбото е оригинално, но ще претърпява интервенции в посока хибрид. За това говоря. Те няма да я правят, аз сам ще реша тази ситуация. С маркучи няма да се занимавам, а само с алуминиеви турбо пътища - от край до край. Редактирано 23 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Доста инфо има и в тази таблица: http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 26 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2014 Аз съдя по обещанията за чипосване на А4 В6, от което е 073-ойката. За него обещават между 210 и 230 кс. Не ми се вярва Ауди да пуснат толкова изцеден модел: 190 кс и да няма резерв...При разговора ми с Венци той спомена, че генерацията ще е най-големия плюс при чипосването: явно заводската е много запушена.Още сега успявам да стигна близо до лимита на заводския дебитомер, затова съм взел по-голям. Не мога да измисля как да запазя кутията и да го вържа към въздуховода, но има готови решения. Ако се наложи или ще купя, или ще ми изработят една тръбаВ края на лятото ще скоча до Пловдив и дано стане за един ден. След това ще споделя резултата Пичове дайте предложение, кои инжектори е най-добре да се монтират при мен на АЕБ-то. Турбината ми е К04-15 със заводските дюзи съм още и получавам само различни мнения за Бош, Сименс и т.н. Просто не знам кои са най-подходящи Венци последно като говорих с него сподели, че 440 куб. на Бош са перфектното решение, но лично много се съмнявам да постигна резултати от 260-280 к.с. За това ми се иска нещо по-силно от типа на 630 куб. Но тогава филма пък е друг????Има ли някакво развитие по проектите ви колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Аз си поръчах щатските инжектори Генезис 330 сс и тръба за 3' дебитомер. Ще пристигнат към Коледа. За сега развитието е, че турбината почна да свири. Най вероятно е спукала топлата част и сега си яде перката... Това ще се разбере напролет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2014 Имам една перфектна К04-ка за теб, като дойдеш за говорителите, ще си говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 В крайна сметка тези инжектори: http://olx.bg/dyuzi-audi-rs4-i61594154 Стават ли на АЕБ плуг енд плей, ако не какво трябва да се вземе? Легла само, буксите пасват ли, тези дългите неща къде отиват? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Божидарчо Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 И аз съм пред тази дилема http://olx.bg/dyuzi-audi-rs4-i61594154дали стават без преправяне. Също така се колебая и за тези дюзи siemens deka 630cc подходящи ли са за audi a4 1.8t k04-023 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6markozavar Публикувано 21 Май 2016 Доклад Share Публикувано 21 Май 2016 послено кво става ,за 1.8т АГУ мотор и глава АДР но с колектора от АГУ, кои са подходящите инчежктори без преправяне видях че от ТТ има с тип EV6 последно това ли типа че се ошашавих ,сегашните ми стойнсоти са 200hp,но еднатя дюза се бъгва от време на време и е за смяна и мисля да ги заменя .благодарая предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Здравейте, колеги! Спешно ми трябва съвет. Намерил съм следните дюзи за AJL 1.8 T . Номерът по bosch e 0280 150 420. От опел калибра са EV 1 инжектори и са 315сс na 3 бара. Някой знае ли как се държат на 1.8 Т АЕВ/AJL с празен ход и палене ? Защото си разпродадох проекта и търся нещо kато лек ъпгрейд за К04-015 ? Това са дюзите: Моля спешно за съвет дали ще имам ядове с тях и струята им на пръскане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Стават Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Малко раздвижване по темата дюзи от астра Н опц са болт он номера им е 0 280 156 280 на 3 бара са 440cc.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sick_fuck Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 и аз търся по-големи да са плуг енд плей, тези които си дал са такива моите на ajl са 0280150447 които са и за 150к, как тези които си дал ще станат директно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 Пасват аз съм с такива бях взел от с3 но идват къси. От опцто стават без да се сменят леглата и да се пуска рейката надолу.п.с с АЕБ мотора съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sick_fuck Публикувано 19 Август 2019 Доклад Share Публикувано 19 Август 2019 да и аз намерих от с3 ама преправяне иска и се отказах, такива ако намеря може и да я направя, моя регулатор е 4бара обаче.Ако не е тайна на каква цена вървят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Август 2019 Доклад Share Публикувано 21 Август 2019 На 19.08.2019 г. at 9:19, pleomaxx написа: Малко раздвижване по темата дюзи от астра Н опц са болт он номера им е 0 280 156 280 на 3 бара са 440cc.. Точно тези са с други характеристики В цялата тема се говори са съвместими варианти От С3 са ок, но трябва леки доработки. Имах оригинални нови такива с всичко нужно, но проекта се промени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleomaxx Публикувано 22 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2019 (Редактирано) Добре на 1.8т аеб се карат опелските дюзи и няма никакви драми. Отделно са по-големи от с3ковите и не се налага смяна на леглата и преправяне на рейката Редактирано 22 Ноември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 23 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2019 Аз съм с 0 280 155 968. Монтират се без преправяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2019 трябва ли да се преправя нещо, ако се слага цяла рейка от S3-ка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 Да събудя темата. След няколко дена четене и ровене, аз никъде не намерих подходящи относно ъгъла на мъглата инжектори. Иначе намерих най различни боклуци в нета. В една таблица 280250447 ги дават EV1, в друга същите ги дават EV6. реално са EV6. Никъде не намерих характеристики на ъглите на пръскане на различните инжектори, нито някакви размери и монтажни размери. Иначе намерих едни 280 156 023 SAAB 2.3l но не мога да намеря дали са подходящи за АЕВ относно ъгъла. Ясно е че мисфайъри ще има ако не се спази тоя тъп ъгъл от 15/30 градуса НЕ ПО ЦЕЛЗИЙ. Колата ще се прави със 2871 турбо и е наложителна смяната на инжекторите с по големи. тези от сааааааб са Ev6, 3 бара и са хай импеданс също като на АЕБА. Обаче не мога по снимки да разбера стават плъг енд плей и градуса от хубавия ли е. Много хора слагат 280 150 431 SAAB 1.8т, и споделят за мисфайъри и лош празен ход, за това тях ги изключвам съвсем. Та нека някой да обясни, аз какви инжектори да търся, че накрая ще ръгна от ЮМЗ и турбо от К500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 17 Март 2021 Доклад Share Публикувано 17 Март 2021 (Редактирано) Редактирано 17 Март 2021 от ByColt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Онуфри Публикувано 18 Март 2021 Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 Според мен тия ще ти свършат работа, няколко 1,8т съм виждал с такива, нямат проблем с мисфайъри и празния ход: 0 280 155 968. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ByColt Публикувано 18 Март 2021 Доклад Share Публикувано 18 Март 2021 (Редактирано) Да ако не са били АЕВ мотор, няма как да имат проблем. Навсякъде пише, че точно тези, не са подходящи за АЕВ, защото ъгъла на впръскване е различен и бензина се стича по стената на цилиндъра, вместо да влиза на пара. Пък тва със стичането по стената на цилиндъра, е адски вредно за цилиндъра, буталото и сегментите, защото бензина стичайки се, измива масления филм който е по стената. За това има теории, на които съм привърженик, че разработването на нов бензинов мотор, е по-добре да бъде на LPG отколкото на бензин. 280 156 023 не знам как ще се държат на АЕВ. Това са инжектори от сааб 2.0 и 2.3 турбо и са 373сс. Съдейки по отзивите за червените саабски инжектори, вероятно и тези няма да са ок на АЕВ. Ще почакам някой да каже туй-онуй Поздрави! Редактирано 19 Март 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване