i0rdan Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Колеги, моето табло е по-опростено. Колата е А3, 1.9 ТДИ, 97г. Имам две редчета отдолу, които не знам за какво са, но сега видях една снимка. Кажете ми, дали нещо може да се направи за да показват някаква информация, напр. за температурата както на приложената снимка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 27 Април 2014 Доклад Share Публикувано 27 Април 2014 Има много много изписано по тази тема колега, долното е за външна температура, а горното за скоростите на автоматиците В раздел "Направи си сам" има и тема как да си вградиш дисплея за външна температура Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Колеги аз съм с ауди а3 8л проблем с температурата стига до 90 и не мърда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenbv Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Е, колега, то при нормални обстоятелства, т.е. здрава кола, не трябва да те притеснява това, че стои на 90 градуса. Това е работната температура. Ако вече колата прегрее, но все още си показва 90, тогава имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 На къде искаш да мърда още температурата бре колега? Чай ли ще правиш, яйца ли ще вариш? Ти гледай да не замърда, че тогава е лошо )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Благодаря за отговорите, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 при мен пък стрелката на градусите както си показва 90 като загрее, изведнъж за секунди почва да пада и си стига на 60 все едно студена .... стои стои така и след някоя друга минута си качи пак за няколко секунди 90 и си стои както трябва, но не мога да разбера защо така пада....това в рамките на 5-6 секунди става. Като изгася колата и запаля отново понякога си показва както трябва 90,че е загряла, но повечето пъти пак си стои на 60 а знам, че не може да е толкова понеже съм я карал едно 15-20, че и до 30км градско примерно....и си ми кове 90 по принцип...не знам дали и парното има нещо общо понеже, като дам да духа топло на 24 и 25 на климатроника на моменти почва направо студено да духа ....а както си беше нормално преди на 24 и 25 прави жега....сменях термостат покрай нова година да не се е скапал се чудя той....и най ме учуди първия път като го хванах тоя номер...както си беше 90 и стрелката цък лека полека за 5-6 секунди слезе на 60 .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Колега температурния датчик смени този който е син при мен беше така и смених датчика всичко се оправи и уреда си отчита правилно . Моят се беше напукал и вътре беше пълен с антифриз , много странно беше ,че нямаше никъде теч въпреки че е пукнат . Така че и ти пробвай 20 -тина лева беше някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! ще пробвам, а къде се намира долу горе, защото не съм сменял до сега ако мога сам да си го сменя Редактирано 4 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Температурният датчик се намира в пластмасовият фланец на главата от където маркуча отива към радиатора. Той е син на цвят или буксата или самият датчик са сини в повечето случаи и двете са сини така че които е син той е твоят аз купувах скоро и беше 20 лв оригиналния . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!ясно, ще го проверя, благодаря Редактирано 7 Май 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) Здравеите колеги при мен сега се появи друг проблем таблото изгасват габарита,бензиномера не работи,оборотомера,дигиталния километраж също нищо не показва ,прегледах всички предпазители здрави са понякога всичко заработва до 2-3 минути като запаля и пак угасва таблото.Някои ако е имал такъв проблем нека сподели.Предварително благодаря. Колата е този модел A3 1,8 8L 125 Редактирано 22 Октомври 2014 от lpoik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Извади го и виж как са буксите лош контакт може да имаш ,ако не се оправи и от това в самото табло може да има някой студена спойка повредена мини ги всичките наново и би следвало да влезе в ритъм. за друго не се сещам което може да ти прави мизерията .Дано се оправи успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 (Редактирано) Благодаря колега за информацията.Аз вече го отворих буксите са добре прегледах го за лоши контакти,споики като пипна с отверка една споика до един стабилизатор и светне таблото и уредите работят. презапоих соиката ,но като зглобих талото дадох контакт всичко тръгна но след малко угасна таблото и уредите и те.Разглобих го отново и го влючих не свети пак като пипнах с отверката споиката и светна като чели внасям някакъв потециал зглобих го и пак същият номер за момент тръгна да работи и пак игасна.Ако нанеря снимка на отворено табло ще я кача да се види за какво става въпрос. Редактирано 22 Октомври 2014 от lpoik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Да не би точно там контакта да не е хубав презапои го ако има възможност я напласти но гледай да не прегрееш елемента който е на спойката . щом като го натиснеш и проработва няма хубава връзка . после премери с мултицета дали има връзка между елемента на спойката и следващия да си сигурен че вече си е наред . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lpoik Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Вси4ко съм направил запоено е както трябва мерил съм с мулцитета вси4ко е наред .Имам 4уството 4е му давам потенциал като пипна споиката .Освен да се смени стабилизатора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borislav95 Публикувано 22 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2014 Пробвай и това може да се оправи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване