rocky77 Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Колеги какво ще предложите по въпроса относно силов тунинг на този двигател ? Знам ,че е опростен и няма много за правене особено в атмосферно състояние ,но ме интересуват и вашите мнения. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Смяна на мотора....няма друг начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 В Надин най - добре ше го засилят тоя мотор. 1.8Т/ ABF слагай ако ти се занимава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Swap Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 28 Април 2014 Доклад Share Публикувано 28 Април 2014 Колега на този мотор,единствено може да му пуснеш малко повече гориво от шестограмния болт на главата на инжекциона ,спортен филтър и проходно гърне ,,made in china'' и малко игра с делкото. Всичко над това са пари на вятъра. На гъзомер се усеща , а реално дали има подобрение един господ знае ,все пак за 60-70лв.толкова. За турбо не става, да го сгъстяваш също(заводски си е с висока степен на сгъстяване)и ще има детонаций.Като цяло механична инжекция и тунинг не са съвместими,а точно DZ e най-опростения и без никакво компютърно управление. Истинския вариант е 3-4хил.лв и 1.8т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 Всичко е съвместимо, но при така зададен от автора въпрос, най лесно и евтино е смяна на мотора с по-мощен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 30 Април 2014 Доклад Share Публикувано 30 Април 2014 Пфф... АБФ 1.8Т... и НАДИН. Колега не ги слушай, първо определи крайната цел на този автомобил и средствата който можеш да вложиш в него. Ако си решил до 1000лв да дадеш, гаранцията ди давам че ще разминаваш сток абф и 1.8т без проблем. Естествено ако имаш по големи цели двигателите който ти предложиха ще ти свършат по добра работа. Ако не се лъжа, мотора беше с мех повдигачи, което може да ти позволи да сложиш разпределителен вал от 272 градуса нагоре, имаш възможност за бутала от Кр, главата може също да се пипне и чрез нея да сгъстиш повече мотора, другото което ще е в полза е и КР-ска инжекция... Има и още доста неща който значително могат да окажат ефект. Зависи дали ти се занимава и каква е крайната цел , този 8в двигател може да върви доста прилично. Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Ако човекът е ентусиаст, има знания /или пари/ е възможно да бие АБФ. Така само да си начеше крастата че е тунинговал ДЗ-та... Но от финансова гледна точка е по-лесно да се сложи цял АБФ, дори и да си използва стария инжекцион Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Да така е ! Затова казвам че е важно каква е крайната цел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Май 2014 Доклад Share Публикувано 3 Май 2014 Пфф... АБФ 1.8Т... и НАДИН. Колега не ги слушай, първо определи крайната цел на този автомобил и средствата който можеш да вложиш в него. Ако си решил до 1000лв да дадеш, гаранцията ди давам че ще разминаваш сток абф и 1.8т без проблем. Естествено ако имаш по големи цели двигателите който ти предложиха ще ти свършат по добра работа. Ако не се лъжа, мотора беше с мех повдигачи, което може да ти позволи да сложиш разпределителен вал от 272 градуса нагоре, имаш възможност за бутала от Кр, главата може също да се пипне и чрез нея да сгъстиш повече мотора, другото което ще е в полза е и КР-ска инжекция... Има и още доста неща който значително могат да окажат ефект. Зависи дали ти се занимава и каква е крайната цел , този 8в двигател може да върви доста прилично. Успех ! Така като чета предложенията ти и май искаш да го правиш човека часовникар с 1000-та лева бюджет за да размине ABF и 1.8Т ще трябва да играе в посока олекотяване с флекса. ама много . ама много много.Да я смъкне под 700 кг за да се случи това дето му обещаваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Фактите говорят.. Тази година ако дойдете на общия VAG събор, ще видите как автомобили по 115к.с разминават именно сток абф, 1.8т.Мотора има потенциал, стига да знае човек какво иска да прави с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 уха почнах да се замислям че и моята е 115 коня и да почвам да ги късам тия спрели 1.8 т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Темата започва да се измества в друга посока.... Поздрави на всички ! Редактирано 4 Май 2014 от RISTEE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Фактите говорят.. Тази година ако дойдете на общия VAG събор, ще видите как автомобили по 115к.с разминават именно сток абф, 1.8т.Мотора има потенциал, стига да знае човек какво иска да прави с него. Чшшш,кажи чесно че АБК или 2Е,АDY,ABA ше разминат 2.0 16 АБФ,9А,6А и АЦЕ ....При сток мотори това няма как да се случи....Но дори и със жокери 2.0 8 клапана мотор на ваг групата е страшен труПНеможеш да ме убедиш че мотор проектиран от 70-години и силицата му свършваща на 5 хил оборота,ще го слагаш редом до 16 клапановите мотори,та даже и щял да ги бие... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) В сток вариант, колата в никакъв случай не върви повече от 16в двигателите.Но понеже темата беше какви могат да бъдат подобренията по този мотор, повечето казаха че няма смисъл да го държи.. Да но ако момчето е решило да не го премахва, ами да си продължи с DZ-та, то той може до 1000лв да се направи да върви повече от гореспоменатите ако са в сток вариант.Това е моето мнение, което по един или друг е обосновано на видяното и изчетеното. Редактирано 4 Май 2014 от RISTEE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Това клипче не е меродавно... Голф-а е със сликове,рИното пали гумите и седи на 1 място... Нагоре го събира доволно.Мислиш ли че 8 в мотор с подобрения за 1к лв ще е годен за всекидневна употреба?Само работата по главата + вал,пружини и повдигачи няма да се вместят в тези 1 к лв И не е сигурне дали ще има ефект или по скоро дефект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Въпреки че вашият спор е изключително уместен, води се на академично ниво и ще е изключително полезен на автора на темата,аз му предлагам в тунинга да започне от това: Както се вижда на сайта на производителя, изборът за задоволяването на егото на бюджетния рацер-уонаби не е малък: V8 от Мустанг Шелби, V10 oт Гайардо, V12 oт Ферари 512 и V10J от Лексус ЛФА.Извинете ме за тотално аматьорската намеса във вашата стриктно-езотерична беседа, но пък може предложението ми да хареса на човека (~ 100-на леффа) и да спрем до тук, а? Редактирано 4 Май 2014 от Cornu©opia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Най-правилния отговор за бюджетно засилване на DZ-та Редактирано 4 Май 2014 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 За пореден път форума се доказва като място на коетотемата тунинг на атмосферни мотори били те 8 или 16 в е табу Понеже на всички ни е ясно че автора няма да го докара до никъдеи не е напълно сериозен в намеренията си или поне не толко колкотоние тук в размишленията си темата много се е изместила.При подобни спорове съм се убедил че човек трябва да говори с фактита: Като се абстрахираме от космическите автомобили на ники златков,мършавелов и т.н. от какви автомобили се държат рекордите на най каранатаписта в бг ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 лада 1600 карбуратор??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Не ги знам кодовете на атмосферките на ваг, но абф знам кво е...та ако тоя мотор за които се говори в темата върви като 2.0 115 коня на голф 3 GTI....тва е ебааси спрелия мотор, честно! Такива им сцепвах шортите със фокуса ми 1.6, а мен ме сцепваха астри 2.0 115 коня...сравнения на тва с абф са просто несериозни!Aвтора да пробва да сложи по-къса кутия...знам че 1.8 монотата така ги правят по-пъргави, може би и тук ще е приложимо. Редактирано 4 Май 2014 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 (Редактирано) И въпросната лада колко кила е ?така само за протокола питам ... Както виждате не питам за разхода нали?Щото и аз мога от 700сс двигател на трабант да изкарам емнайсе хиляди коня като сложа маркуч от бензинова цистерна да тече в двигателя.Е сега ресурса ще му е 30-тина секунди но пък ще им разкаже играта на всички Редактирано 5 Май 2014 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RISTEE Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Има ли някъде времената от събора на Ауди клуб на Калояново ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Кой говори за лади Аз не разбирам някой хора като не са си направили трудаедна шайба да сменят с цел тунинг, да не говорим за изчисления сметкии безброй часове в гаража защо въобще пишат в подобни теми.Да ми обяснява някой си че 8 клапанов мотор бил мъртвец и че нямало смисъл,ама ти пробвал ли си ,видял ли си какъв е резултата и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 добре де кажете кое трябва да се смени,колко коня ще качи мъртвеца ,другото са си общи приказки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване