Jump to content

Атмосферен тунинг на Ауди 80 1.8DZ 112к.с.


Recommended Posts

Колеги какво ще предложите по въпроса относно силов тунинг на този двигател ? Знам ,че е опростен и няма много за правене особено в атмосферно състояние ,но ме интересуват и вашите мнения. Благодаря предварително.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 113
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега на този мотор,единствено може да му пуснеш малко повече гориво от шестограмния болт на главата на инжекциона ,спортен филтър и проходно гърне ,,made in china'' и малко игра с делкото. Всичко над това са пари на вятъра.

 

На гъзомер се усеща , а реално дали има подобрение един господ знае :hilezh:  ,все пак за 60-70лв.толкова.

 

За турбо не става, да го сгъстяваш също(заводски си е с висока степен на сгъстяване)и ще има детонаций.Като цяло механична инжекция и тунинг не са съвместими,а точно DZ   e най-опростения и без никакво компютърно управление.

 

Истинския вариант е 3-4хил.лв   и 1.8т. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф... АБФ 1.8Т...  и НАДИН. 

Колега не ги слушай, първо определи крайната цел на този автомобил и средствата който можеш да вложиш в него. 

Ако си решил до 1000лв да дадеш, гаранцията ди давам че ще разминаваш сток абф и 1.8т без проблем. Естествено ако имаш по големи цели 

двигателите който ти  предложиха ще ти свършат по добра работа. 

 

Ако не се лъжа, мотора беше с мех повдигачи, което може да ти позволи да сложиш разпределителен вал от 272 градуса нагоре, имаш възможност 

за бутала от Кр, главата може също да се пипне и чрез нея да сгъстиш повече мотора, другото което ще е в полза е и КР-ска инжекция... 

Има и още доста неща който значително могат да окажат ефект. 

Зависи дали ти се занимава и каква е крайната цел , този 8в двигател може да върви доста прилично. 

 

Успех ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако човекът е ентусиаст, има знания /или пари/ е възможно да бие АБФ. Така само да си начеше крастата че е тунинговал ДЗ-та... Но от финансова гледна точка е по-лесно да се сложи цял АБФ, дори и да си използва стария инжекцион :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф... АБФ 1.8Т...  и НАДИН. 

Колега не ги слушай, първо определи крайната цел на този автомобил и средствата който можеш да вложиш в него. 

Ако си решил до 1000лв да дадеш, гаранцията ди давам че ще разминаваш сток абф и 1.8т без проблем. Естествено ако имаш по големи цели 

двигателите който ти  предложиха ще ти свършат по добра работа. 

 

Ако не се лъжа, мотора беше с мех повдигачи, което може да ти позволи да сложиш разпределителен вал от 272 градуса нагоре, имаш възможност 

за бутала от Кр, главата може също да се пипне и чрез нея да сгъстиш повече мотора, другото което ще е в полза е и КР-ска инжекция... 

Има и още доста неща който значително могат да окажат ефект. 

Зависи дали ти се занимава и каква е крайната цел , този 8в двигател може да върви доста прилично. 

 

Успех ! 

 

Така като чета предложенията ти и май искаш да го правиш човека часовникар :hilezh:

с 1000-та лева бюджет за да размине ABF и 1.8Т ще трябва да играе в посока олекотяване с флекса. ама много . ама много много.

Да я смъкне под 700 кг за да се случи това дето му обещаваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактите говорят.. 

Тази година ако дойдете на общия VAG събор, ще видите как автомобили по 115к.с разминават именно сток абф, 1.8т.

Мотора има потенциал, стига да знае човек какво иска да прави с него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фактите говорят.. 

Тази година ако дойдете на общия VAG събор, ще видите как автомобили по 115к.с разминават именно сток абф, 1.8т.

Мотора има потенциал, стига да знае човек какво иска да прави с него. 

Чшшш,кажи чесно че АБК или 2Е,АDY,ABA  ше разминат 2.0 16 АБФ,9А,6А и АЦЕ ....

При сток мотори това няма как да се случи....Но дори и със жокери 2.0 8 клапана мотор на ваг групата е страшен труП

Неможеш да ме убедиш че мотор проектиран от 70-години и силицата му свършваща на 5 хил оборота,ще го слагаш редом до 16 клапановите мотори,та даже и щял да ги бие...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сток вариант, колата в никакъв случай не върви повече от 16в двигателите.

Но понеже темата беше какви могат да бъдат подобренията по този мотор, повечето казаха че няма смисъл 

да го  държи.. 

Да но ако момчето е решило да не го премахва, ами да си продължи с DZ-та, то той може до 1000лв да се направи да върви 

повече от гореспоменатите ако са в сток вариант.

Това е моето мнение, което по един или друг е обосновано на видяното и изчетеното. 

 

 

Редактирано от RISTEE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това клипче не е меродавно... Голф-а е със сликове,рИното пали гумите и седи на 1 място... Нагоре го събира доволно.

Мислиш ли че 8 в мотор с подобрения за 1к лв ще е годен за всекидневна употреба?

Само работата по главата + вал,пружини и повдигачи няма да се вместят в тези 1 к лв И не е сигурне дали ще има ефект или по скоро дефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки че вашият спор е изключително уместен, води се на академично ниво и ще е изключително полезен на автора на темата,

аз му предлагам в тунинга да започне от това:

 

V12_product_small.png

 

logo.png

 

Както се вижда на сайта на производителя, изборът за задоволяването на егото на бюджетния рацер-уонаби не е малък: V8 от Мустанг Шелби, V10 oт Гайардо, V12 oт Ферари 512 и V10J от Лексус ЛФА.

Извинете ме за тотално аматьорската намеса във вашата стриктно-езотерична беседа, но пък може предложението ми да хареса на човека (~ 100-на леффа) и да спрем до тук, а?

Редактирано от Cornu©opia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път форума се доказва като място на което

темата тунинг на атмосферни мотори били те 8 или 16 в е табу  :zustimm:

Понеже на всички ни е ясно че автора няма да го докара до никъде

и не е напълно сериозен в намеренията си или поне не толко колкото

ние тук в размишленията си темата много се е изместила.

При подобни спорове съм се убедил че човек трябва да говори с факти

та: Като се абстрахираме от космическите автомобили на ники златков

,мършавелов и т.н. от какви автомобили се държат рекордите на най караната

писта в бг ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги знам кодовете на атмосферките на ваг, но абф знам кво е...та ако тоя мотор за които се говори в темата върви като 2.0 115 коня на голф 3 GTI....тва е ебааси спрелия мотор, честно! Такива им сцепвах шортите със фокуса ми 1.6, а мен ме сцепваха астри 2.0 115 коня...сравнения на тва с абф са просто несериозни!
Aвтора да пробва да сложи по-къса кутия...знам че 1.8 монотата така ги правят по-пъргави, може би и тук ще е приложимо.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въпросната лада колко кила е ?
така само за протокола питам ...

 

Както виждате не питам за разхода нали?
Щото и аз мога от 700сс двигател на трабант да изкарам емнайсе хиляди коня като сложа маркуч от бензинова цистерна да тече в двигателя.
Е сега ресурса ще му е 30-тина секунди но пък ще им разкаже играта на всички

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой говори за лади  :nixweiss:  :stupid:

Аз не разбирам някой хора като не са си направили труда

една шайба да сменят с цел тунинг, да не говорим за изчисления сметки

и безброй часове в гаража защо въобще пишат в подобни теми.

Да ми обяснява някой си че 8 клапанов мотор бил мъртвец и че нямало смисъл,

ама ти пробвал ли си ,видял ли си какъв е резултата и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...