Jump to content

audi s8/d2 5клапана . клатене на мотора при празен ход


PARVANKATA

Recommended Posts

По един и същи начин си клатят всички, с известни разлики в амплитудата. Тези, които работят супер са - 3,2фси и едно единствено 4,2 в д3. От предишното поколение не съм виждал нито едно V6 или v8 да е добре.

Вакумите са проверени и сменени на двете коли, за които говоря и изобщо всичко им е проверено до последния чарк с нулев резултат. Няма никаква зависимост от пробега също, все едно магия или късмет.

Дори не съм убеден дали от завода са излизали абсолютно еднакви вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

И като цяло в 2-та мотора няма кой знае каква разлика.

 

 

Не са толкова еднакви, колкото си мислиш.

По един и същи начин си клатят всички, с известни разлики в амплитудата. Тези, които работят супер са - 3,2фси и едно единствено 4,2 в д3. От предишното поколение не съм виждал нито едно V6 или v8 да е добре.

Вакумите са проверени и сменени на двете коли, за които говоря и изобщо всичко им е проверено до последния чарк с нулев резултат. Няма никаква зависимост от пробега също, все едно магия или късмет.

Дори не съм убеден дали от завода са излизали абсолютно еднакви вече...

Хм, а защо аз онзи ден видях перфектно работещ 8-мак 40V? За моята няма да коментирам, след като съм оправил това поклащане.

Впрочем моторите от S8 D2 и A8 D3 са единтични.

 

пп Единственото смислено мнение по темата, беше след "намекване" за обтегачите. Има резон да се набеждават, но ако е от тях ще има и други симптоми.

Редактирано от tvard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това казвам и аз - щом има един добре работещ осмак, явно трябва да има и други. Само където аз знам 20 клатещи и един читав :) При 4-цилидровите е друга статистиката...

Това с обтегачите е логично обяснение докато не се замислиш, че има и V-образни мотори без обтегачи, които при всичко здраво/сменено и пак клатят.

Ако някой открива някаква тенденция и логика би било супер полезно, но аз засега не виждам наистина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Е не знам колко клатещи знаете , но аз знам поне трима души които имат 4.2 освен мен и на никой не му претриса мотора , а и според мен осмака е с доста по-равномерна работа от четири цилиндровия

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притриса не е точната дума, много хора са ми казвали, че моторите им са супер просто, защото не са виждали по-супер, всичко е до критерии. Обикновено като питаш някой клати ли му мотора казва, че не се чува или че стрелата му не мърда, значи е супер :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тръпнем в очакване да каже някои , какво им има на 20-те клатещи мотора от 2-та перфектни , до тук само догатки ,от които само можеш да си даваш парите без резултат 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят не притриса и не клати! Пали и върви!:) Ръмжи зверски и набира!:)Хайде да се съберем Осмаци при историческия да палнем и да гледаме! Ще се наслушаме и нагледаме на осмаци, ще пием по една кола, ще раздуем и ще одумаме де що сварим! Аз съм "ЗА", а вие? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, аз карам S6-ца AQJ и при мен ситуацията с неравномерната работа е факт. Преди да махна клапана за картерните газове, сутрин при палене колата се тресеше значително, като да липсва работата на цилиндър. Както казах след изолирането на този клапан притрисането от време на време на празен ход остана, но поне работата след сутрешното палене стана нормална. Та, ако някой има проблеми със работата на мотора при студен старт, пробвайте първо с калапана за картерните газове.

какво се прави тоя клапан и къде се намира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всички което направих по двигателя резултат нямаше , отварях дясната глава имаше за смяна водачи на клапаните и  изпускателните тръби имаше наслоен нагар по тях и почти се бяха запушили от нагар , изчистих всичко оправих водачите направих всичко както трябва сглобих е, и клатенето си остана абсолютно същото ,все едно един цилиндър го няма , абсолютно без резултат .                                                                                                                               Колеги колата е с ръчна скоростна кутия , имам ауди с6 плюс пак с ръчна кутия стария мотор 4 клапа AHK/326HP. Всеки може да си направи извода че, S8 мотор трябва да разцепи стария AHK , хем е повече коне хем е 5 клапана , проблема е че въпреки 5-те клапана и 30 коня повече не мога дори да го задържа , къса ме като все едно съм спрял , пробвах  10-на пъти и ми се искаше да е забия в някои язовир , язък ти и за конете язък ти за всички , дъртата бабичка ме разсипа . в общи линии пиша само глупости но съм ядосан и  не знам вече какво да правя ,  не стига че клати ми и не върви сигурно и 1.9 тди ще ме размаже 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другата глава погледна ли? Обтегачите на веригите как са? Всмукателния колектор функционира ли правилно? Ако имаш път към Пловдив, мога да я погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

пробвайте да почистите дросела и след това на вагком го адаптирайте.минах го този филм ,то  смених дюзи,бобини,вакууми и накрая се сетих за дросела....късно,но пак е нещо :) пишете резултата 

Редактирано от telsho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

А от какво е породено клатенето на студен мотор, в комбинация с трудно палене? Ходих да гледам едно 4.2 и запали трудно и после докато беше студено клатеше. Като загря понамаля малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим какво участва в студено палене:

 - датчик температура охлаждаща течност

 - дебитомер

 - акумулатор

 - свещи

 - бобини

 - моторче позициониране дросела

 

Какво влияе на работата на студен мотор:

 - ланда сонди

 - дебитмер

 - свещи

 - бобини

 - детонационни датчици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и тривиално да звучи запалване и/или центровка. От това е проблема с клатенето на празен ход и студения старт.

Запалването= бубини или напукани лули, а за центровката особено при студен старт от обтегачите на веригите или неправилен монтаж на ремък.

Като в много редки случай може и от гориво(прецакан регулатор-дюзи)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за полезната информация. Сигурно ще пропусна този екземпляр, че ако тръгна да сменям всичко изброено, ще ми излезе колкото да купя колата още веднъж :)

А по отношение на ламбда-сондите - някъде бях чел че имали значение само на топъл мотор, а тук пише че работят и участват в работата на мотора и при студен старт. В такъв случай  приемам за вярно че имат значение и при топъл и студен старт. Или греша?

При самото палене стартерът си въртеше енергично, но чувството беше все едно колата е оставена без една капка бензин и се върти на "сухо". Повъртя доста - може би около 10 секунди и едва след това запали, с нестабилни обороти на празен ход. Стрелката на оборотомера не мърда и си е фиксирана на едни и същи обороти, но клатенето се усеща и като допрях ухо до мотора, просто работи накъсано, с прекъсвания, а не гладко и равномерно. След като загря, всичко това намаля значително. Качих се да я карам и върви много силно, нямаше никакви придърпвания, заглъхвания, накъсани ускорения, загуба на мощност и т.н.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сондите почват да работят когато достигнат работна температура. Това зависи от околната температура все пак, но не повече от 2 мин, ако се забавят повече има проблем и в тях с подгрева им. За тяхното по-бързо загравяне играе и ЕГР системата(или така наречената вторична въздушна инжекция), ако е блокирала също се вдига времето за загравянето им. В топло време  до 30 сек са започнали да работят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите например са мудни и първите 60 секунди на студен мотор колата работи на богата смес, въпреки че пали 'с чукване'. След минутка показанията им стават нормални. Случва се да набие грешка за финиширали сонди. Исках да си взема от немско, ама при последното ходене жената ме мъкна по пазари и магазини :hilezh: и още си карам така. рябва да ги сменя най- накрая :blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика?

Иначе при неправилно зацепен ангренаж колата се мъчи да компенсира с предварение/закъснение и не върви добре колата и топла, и студена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено има нужда и от диагностика. Лошото е че съм набелязал 5-6 коли и е малко трудно да закачам всяка на компютър и да взимам с мен компетентен човек, който знае какво да гледа. Аз самият не разбирам и не мога да се справя сам. А възможно ли е преди огледа джамбазите да изтрият всичките грешки от компа и аз като отида да не показва нищо, пък после да светнат? За да избегна това, да я оставя да поработи на място повече време, или грешките /ако има такива/, ще светнат само в движение като се покара?

 

Имам и още една молба - понеже не успях да открия такава информация, можете ли да ми посочите специалист, който да е в час с 4.2 мотора, който знае къде да гледа, запознат е с типичните му проблеми и ремонти и който да може да прецени дали конкретният екземпляр е читав, или не. Идеята ми е да ме придружи на оглед на конкретно набелязани автомобили. Става въпрос за 4.2, монтиран в купето на А6/S6 C5.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...