Jump to content

А4 AVANT Б7 2.0 140 к.с.


kiril_bozhkov

Recommended Posts

Здравейте колеги,

реших да пусна тази тема, защото от около 3 години съм регистиран в този форум и теми с положителни мнения за някой автомобил почти не съм срещал (като изключим прословутият 1.8Т, който се предлага дори на хора които категорично са казали в заглавието на темите си, че търсят дизел). Та да се върна на мисълта си: до скоро карах А6 AVANT 2.5 163 к.с. 2003 г., която действително е малко тегава за поддръжка, според мен дори си върви сравнително добре (моята беше с чип), но дори и от този "душегуб" бях доволен. Преди около седмица си купих А4 AVANT 2.0 140 к.с. автоматик 2007 година и искам да ви кажа, че останах супер изненадан (в добрият смисъл на думата) от този автомобил. мога да ви кажа, че това е невероятна кола, върви супер леко, има добра динамика (по добра от А6-цата). По форума чета само негативни мнения за двойката мотор, но си мисля, че повечето писари не са имали подобен автомобил за да пишат толкова негативни неща. чупило се това, това, това, но каква е вероятността да се счупи всичко на куп. мисля, че е много важно на каква кола ще попаднеш, щото нали знаете колата и жената са на късмет. така че накрая искам да кажа на колегите които се чудят за този мотор автоматик......ВЗИМАЙТЕ няма да съжалявате :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега честито за придобивката, но е многоо рано да се хвалиш още, а и дано не останеш разочарован де. И аз така си мислих преди 2 години, че всичко е на късмет, но за 2 год вече не мисля така. Всичко което е описано като проблеми при А4 Б5 се сбъдна при мен. Няма да ги описвам, че ще стане доста дълъг пост, но който чете за въпросния модел знае за какво говоря. По принцип на Ваг двигателите са здрави ( без 2,5 и 2,0ТДИ), но периферията им е слаба, а и когато купуваш немска кола не очакваш половината проблемни по принцип части да са френски и испански, но това е друга тема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми то на 2.0ПД има:

-дюзи, има едни проблемни

-баланс шафт модул - той уж се чува и може да се ревизира навреме

-възможен проблем с главата, потенциална смяна на глава

 

като всеки дизел:

- съединител/маховик

-по някое време ще трябва да се сменят и гумичките на дюзи

-теч от тандем помпата понякога

 

Толкова негативни мнения няма, но си има своите кусури. Иначе е икономична, върви що годе добре.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та така, днеска я изкарах от майстора, направихме и пълно обслужване, а за мой кеф колата се оказа перфектна. всичко по нея е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, аз моята Б7 я карам 4 години и съм адски доволен.Сменил съм за това време освен консумативи само фрайлауфа на алтернатора.Колата е вече на 200 000 и се държи перфектно.Също е мултитроник и засега е ОК колкото и неща да са изписани за тази кутия. Имах преди това 3 години Б5 авант , но разликата е адин огромен + за Б7.Карай си я с кеф!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече за около 2000 изминати километра мога да кажа, че колата е перфектна. на пътя стои идеално, върви доста прилично за мощността си. до сега съм сменил ремъци, ролки, водна помпа и филтри, като констатацията на майсторите е, че  е в идеално състояние. даже вчера направихме една дръпка със едно BMV Е46, 2000 куб., 136 к.с. със чип, като на около 500 м. за моя изненада го бих с 3 дължини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги няма ли някой с друга такава кола, кажете си мнението, но моля само за преки наблюдения, не за (имам една трета братовчедка, та нейният мъж срещнал един приятел, който му казал, че жената на брат му говорила с една приятелка на която любовника и купил такава и той и казал че.......................) хаххахахаахаа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти се утрепа да си хвалиш колата и колегите с такива коли не смеят да се обадят:)   Все така да е невероятно здрава и хипер мощна и занапред...;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти се утрепа да си хвалиш колата и колегите с такива коли не смеят да се обадят :)   Все така да е невероятно здрава и хипер мощна и занапред... ;)

хахахахаа колега не съм си и помислил, че е невероятно здрава, камо ли хипер мощна :), просто исках да пусна такава тема в която не да плюваме инженерите на ауди, колко некадърни са били та са направили толкова трошлива кола, а да кажеме какви реално са ни впечатленията от въпросната кола. мисля, че такава тема би била полезна за хора които са се ориентирали към този модел, а не веднага да им казваме "купи си 1.8 турбо" :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти като не си притежавал 1.8T,не е уместно така да се изказваш!

2.5 дизелак съм имал,2-ка ТДИ карам,даже и 1.8Т!

Ама сега да взема да лягам ли от тънкана!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам такава кола в семейството от около 80 000 км, кажи какво те интересува

Аз имам от 100 000 е при мен,Взех я на 88 000 сега е на 195 000 .Колата е хубава ако не си някой тънкач който с последните пари си е купил кола и се е напънал за каско  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти като не си притежавал 1.8T,не е уместно така да се изказваш!

2.5 дизелак съм имал,2-ка ТДИ карам,даже и 1.8Т!

Ама сега да взема да лягам ли от тънкана!

 

Той колегата нищо лошо не е казал за 1,8т.Само отбеляза,че освен него има и други мотори и когато някой търси конкретно дизел е хубаво да се каже всичко - добро и лошо за него,а не да му се дават съвети да си купи съвсем друго.Има хора,които не желаят да притежават 1,8т и това не ги прави лоши,глупави или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хора,които не желаят да притежават 1,8т и това не ги прави лоши,глупави или нещо подобно.

Не ги прави лоши,глупави или нещо подобно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да кажа и аз за последните 4-5год/80 000км - 2.0ТДИ Седан, ръчна 6 ск.

имаме сменен дросел

и 9 пъти сменено масло

това е искала колата до сега

преди 100км смених маховик със съединител

разход в София- къси разстояния и задръстване-8.5-9

нормално градско 8.5

отвън-7, нямам карания тип - "колко мога да я сваля" , карам бързо =)

климатроника в  колата се кара винаги на ауто - тоест ако е над 5 градуса, климатика ми винаги работи =)

 

тва е

не лоша кола, с нейните си болежки...не е бензин(което е най-добрият вариант), но и харчи почти наполовина от аналога 2.0Т бензин

минус - трака като трактор... и това им е нормална работа при празен ход

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете че лоша кола няма. Насажданите по форуми мнения се отнасят много често за коли милионерки които са върнати на заветните тук 130хил. Имам комшия от който всъщност се запалих по б7 преди време със същия мотор които не я спира тая кола от 6години вече. :-)

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз така като гледам разхода по борд компа, ми дава около 7.3, направих две сверки пълно, пълно и се оказа идентичен. честно казано малко съм учуден, защото V6-така ми даваше същият разход

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен извънградско е около 7.5-8.0  със 18 ки джанти ,автомат и спирачки на около 230 мм .Градско е около 9.5-10 по центъра и около 7 от павлово до горубляне по околовръстното

Отскоро подкарвам едно Порше Бокстер 2.5 и едно S3 1.8t ,и двете се въртят около 15 градско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изминатите 12К км на Б7 2.0 ТДИ (avant) разход по борд 5.9, разход според статистика от касови бележки - 6.4 л. / 100 км. Карам около 1:1 градско:извънградско. В сравнение с предишната ми кола А3 110 к.с. дизел с чип: А4-ката е много по-приятна за каране, по-добре вози, набира по-равномерно и осезаемо по-бързо. При висока скорост 6-та предавка сваля доста оборотите. Но като цяло А4-ката е по-скъпа за поддръжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ето и една снимка на машинката :dance:

post-65552-0-35380800-1402849976_thumb.j

Редактирано от kiril_bozhkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...