Jump to content

Kaкво масло за Ауди А7


vencinik

Recommended Posts

Малко попрекалявате с тея 10к на масла Longlife за 30k...хайде 13-15 по-как да е .

Иначе за маслата от УК на кастрол, в лицензирания им магазин 5л+3л Castrol EDGE 5w30 FST eng oil стъпва на близка цена като на Райно за оригиналното е 300лв в БГ и то за 10литра (2*5) не виждам идея от подобно упражнение.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Пичове от маслото ли трябва точно да се пести ? Какъв е смисъла да се рискува за няколко допълнителни хиляди КМ ? При положение, че така или иначе ще го смените, защо да не е една идея по-рано, превантивно...а не да доведе до дооста по-скъп ремонт. Отделно аз сменям заедно с маслото и всички филтри...да не говорим , че за София е хубаво да се сменят и по-често въздушен и на купето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е престижно  е да смениш масло предвидено за 30км на 15 000 и после да се похвалиш.За да си топ гъзар обаче трябва и горивния филтър да сменаваш с всяко масло. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не претендирам да разбирам, но от хора занимаващи се с коли съм чувал, че такива филми като масла за 30 000км няма....и че макса на смяна е 10 000. Аз сипвам оригинално масло 5в30 което гледам се води LONG LIFE ама не пише за колко км...сменям го между 7 и 8 000. Друг въпрос е според мен, за колко време се правят тези км...аз ги правя за 7-8 месеца, което според мен е добре да се смени масло. Знам, че масло се сменя на година, без значение пробега. Така, че аз и да искам не мога да мина 15 000 за годината. Така, че и този фактор играе по мое мнение. Някой ако ги прави за 2 месеца 8к км...няма да сменя масло през 2 месеца..


а горивният не се ли сменя и той на всяка смяна предвид горивата в БГ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колата на всеки 2 години се хвърля за скрап, щото горивата и въздуха в бг не са хубави ли?

Стига глупости, не се изхвърляйте чак толкова.

Масло сменям когато спре да ми харесва как работи колата или когато почне да го гори.

Оригиналната водна помпа на един френски варел я смених на 160к, тогава се разтече...  Ангренажа още е оригиналния, а колата гони 200к км вече. Иначе препоръчват да се сменят на 60к. :hilezh: А форумните масони сигурно сменят ролки и ремъци на всеки две зареждания догоре :hilezh:

 

Километрите не са показател за износването на частите и консумативите по двигателя. Една кола може да работи само на място и пак да си "изтърка" масла, сегменти, филтри и т.н... а ще е на 0км.  Предавките правят голямата разлика между моточасове и изминато разстояние, което ви убягва.

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е , че има хора , които си обслужват колите на по 7 000 км. Продавачите на части трябва да ги черпят , където ги видят.  :hilezh:  Предпазвало от по-скъпи ремонти , да бе , да . Аз ще си пазя новата кола и за кого по-точно ще я пазя? За следващия собственик ли? Който иска нова и непокътната , в магазина ги има много. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така излиза,но като дойде някой Янко разбирач,върви му обясни какво си вложил като поддръжка при теб.

Искат ново,ама на тънкана. :flehan::steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...