Miroslav M B Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Здравейте колеги.имам проблем с температурата, колата си загрява нормално и после рязко ми пада стрелката най долу... пускам и канала на климатроника и там ми показва 30 градуса..... ......след известно време стрелката ми се врашта на около 70 градуса.... общо взето прави каквото си иска,,, та въпроса ми е знаете ли от какво е и накаде да се насоча ( датчици , термостат, ?????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirov74 Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Термостат!И не отлагай със смяната му,не че е фатално ноо...успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 Къв термостат, като ти казва от загряла кола и му пада стрелката на показанието 60, а на климатроника му показва 30. Тва е датчик, имах същия проблем с моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kirov74 Публикувано 5 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2014 колата си загрява нормално и после рязко ми пада стрелката най долу... пускам и канала на климатроника и там ми показва 30 градуса..... ...а като му пада срелката рязко надолу какво да му показва??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 7 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 ASK е прав в датчика (G62) е проблема според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 За по сигурно си смени и датчика и термостата / не е толкова скъп / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 И двата елемента не са скъпи, но залагам на термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Petrow Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Да ти кажа,аз имах същия проблем, само ,че на мен ми грееше до 100-110-120 влиза в авариен после резко спада на 90 после на 30 като пусна канала на климатроника показва същото като на уреда, иначе маркучите не надуват нормално топли, антифриза спокоино си бъркам с пръст при положение,че уреда показва 110 С.Термостата си отваря и затваря и се почна датчици, перки, диагностики, преглед на ел. инсталация, и пак така докато не отказа оборотомера. Взех ново табло и като го закарах за смяна тоя каза,че моето е на лютеница, като смених таблото всичко е ок. незнам по кви пътища ведоми стана така,но е факт.Не пречи да погледнеш таблото, прегледаи всичко, но според мене тия резки качвания и спадания на стрелката не е нормално да е от термостата Редактирано 1 Юли 2014 от M Petrow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1k Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Привет колеги, аз имам същия проблем. смених термостат не се реши проблема, ако не е от термостата а според мен не е, провери на 51 канал (датчика на двигателя) какво показва климатроника ако ти държи 90' значи 99% датчик, на 49 канал(датчик за температура изведен към таблото) ти показва какво мери на таблото затова се мени постоянно. Най сигурно е да направиш една диагностика (10-20лв) и ти се казва къде е проблема. Има вероятност макар и малка да е проблем в самото табло, тези модели имат проблем с таблото. Цената на датчика е 80 лв в ауди. И така дерзай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване