lmihailov Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Привет,колеги!Лятото дойде и проблемът климатроник е на дневен ред.С две думи-прави студ,но се чувства,че не е достатъчно.Компресора включва,перката върти,продухах радиаторите,попилях системата от смяна на фриона,рециклаж на маслото.......Като му напълних 120г допълнително газ,започна да охлажда,направи ми впечатление,че тръбата,която излиза от купето е по-студена от входящата.Съмнявам се,че е коректно и моля за съвет къде да търся причината.Така,че моля за помощ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 едната трябва да е лед другата да не се бара от топлина това е основното на климатика,количеството газ трябва да е точно по грамаж както и маслото в системата,то си го пише колко трябва да е не се съчинява докато нямаш друга работа,затова си има специялисти те знаят кое как,другото си е майтап работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 12 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Капилярката почистихте ли дане се е запушила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 12 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2014 Къде е тази капилярка,колега,и как да я почистя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 19 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2014 (Редактирано) Развиваш късото парче тръба, точно преди да влезе в купето. Шестостен 8 и гаечкни 22 и 24. Капилярката е завряна в тръбичката и трябва да е чиста. Не си струва чистенето, защото нова е между 7 и 30 лева. Ако има мръсотия трябва да намериш от къде е дошла: или има проблем с компресора или дехидратора е много зле... За него решението е само смяна Редактирано 19 Юни 2014 от HellFire Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 или дехидратора е много зле... За него решението е само смянаИ кое му става зле на дехидратора,че да запушва капилярката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 Запушване-> парчета компресор-> боклуци в капилярката.Влага в системата->киселина->парчета от компресора в капилярката.Кое е консуматив? Дехидратора. Препоръчителен интервал за смяна: 2-3 години . При всяко отваряне на системата за повече време-> нов дехидратор. В този ред на мисли дехидратора си е най-вероятно за смяна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 20 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2014 премери колко градуса е най студения въздух който може да духа с термометър, останалото е субективна преценка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2014 Явно за теб понятието дехидратор има друго значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Размисли и страсти на темата дехидраторhttp://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=326332 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 22 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Колеги,макло развитие по темата.Климатика работи нормално,само му сложих капачките на вентилите,няма проблем,само конденза дето изтича с малко закъснение,май ще се чисти отточната с-ма,че гаража се наводни .10х на колегите,който се отзовах,за това го харесвам този форум,приятен ден! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 (Редактирано) Колеги, когато купих колата беше със спукан радиятор на климатика и го смених след 7месеца, точно преди летния сезон, но "майстора" не ми каза нищо за този дехидратор. При пускане на климатроника си духа студено, но колата губи доста мощност и се чудя дали този филтър не е за смяна? Ще ме упътите ли към добър майстор за автоклиматици в София? Мерси. Редактирано 1 Юли 2014 от alter_breed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Нормално е да има спад в мощността с климатик, особено в големите жеги и това няма нищо общо с въпросния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Можеби на бензин без турбо се усеща доста спад на мощноста или просто когато карам колата 90% без климатик и сега като го пусна и се иска повече газ. Иначе и на 2те други коли с клима дизели не се усеща толкова явен спад на мощноста. Аз затова си помислих, че може тоя филтър да преебава системата, но ..... Мерси все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 2 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2014 Нормално е да не усещаш разлика другите ти дизелови коли в сравнение с тази бензинова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване