Jump to content

А4 В5 питане за климатроник


lmihailov

Recommended Posts

Привет,колеги!Лятото дойде и проблемът климатроник е на дневен ред.С две думи-прави студ,но се чувства,че не е достатъчно.Компресора включва,перката върти,продухах радиаторите,попилях системата от смяна на фриона,рециклаж на маслото.......Като му напълних 120г допълнително газ,започна да охлажда,направи ми впечатление,че тръбата,която излиза от купето е по-студена от входящата.Съмнявам се,че е коректно и моля за съвет къде да търся причината.Така,че моля за помощ!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едната трябва да е лед другата да не се бара от топлина това е основното на климатика,количеството газ трябва да е точно по грамаж както и маслото в системата,то си го пише колко трябва да е не се съчинява докато нямаш друга работа,затова си има специялисти те знаят кое как,другото си е майтап работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развиваш късото парче тръба, точно преди да влезе в купето. Шестостен 8 и гаечкни 22 и 24. Капилярката е завряна в тръбичката и трябва да е чиста. Не си струва чистенето, защото нова е между 7 и 30 лева. Ако има мръсотия трябва да намериш от къде е дошла: или има проблем с компресора или дехидратора е много зле... За него решението е само смяна

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 или дехидратора е много зле... За него решението е само смяна

И кое му става зле на дехидратора,че да запушва капилярката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запушване-> парчета компресор-> боклуци в капилярката.

Влага в системата->киселина->парчета от компресора в капилярката.

Кое е консуматив? Дехидратора. Препоръчителен интервал за смяна: 2-3 години  :verweis: . При всяко отваряне на системата за повече време-> нов дехидратор. В този ред на мисли дехидратора си е най-вероятно за смяна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,макло развитие по темата.Климатика работи нормално,само му сложих капачките на вентилите,няма проблем,само конденза дето изтича с малко закъснение,май ще се чисти отточната с-ма,че гаража се наводни  :hilezh: .10х на колегите,който се отзовах,за това го харесвам този форум,приятен ден!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, когато купих колата беше със спукан радиятор на климатика и го смених след 7месеца, точно преди летния сезон, но "майстора" не ми каза нищо за този дехидратор. При пускане на климатроника си духа студено, но колата губи доста мощност и се чудя дали този филтър не е за смяна? Ще ме упътите ли към добър майстор за автоклиматици в София? Мерси. 

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да има спад в мощността с климатик, особено в големите жеги и това няма нищо общо с въпросния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеби на бензин без турбо се усеща доста спад на мощноста или просто когато карам колата 90% без климатик и сега като го пусна и се иска повече газ. Иначе и на 2те други коли с клима дизели не се усеща толкова явен спад на мощноста. Аз затова си помислих, че може тоя филтър да преебава системата, но ..... Мерси все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...