Jump to content

а4 тди 1 З. проблем


atommm

Recommended Posts

Колеги здравейте вчера както си карах изведнъж аудито загуби мощност двигателя взе да тресе целия не иска да се изфорсира и пуши постоянно сив пушек,а днес сутринта въобще не иска да запали.Нека някои колега да помогне ,че направо сън не спах да я мисля тая кола.Благодаря предварително.Колата е а4 тди 1Z.Днес вече 2ри ден се опитваме да открием проблема.1 во мислеха , че е загувила центровка, сваляха главата за съмнение за ударени клапани, но се оказа,че всичко е добре.Може ли с тези симптоми да е от не работещо гнп.Когато отвихме едната тръбичка към дюза и завартях на стартер нафта пръсна.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам.

Но е най-добре да се види дали има грешки в компютъра, ако има - имаш насока за проблема.

АКо няма, тогава почва гадаенето.

 

Като са гледали ремъка проверихте ли зъбното колело на коляновия да не е мръднало?

Друг вариант е датчик на коляновия вал, но точно това би се видяло с компютър, ако е от него.

 

Варианти с липса на нафта, запушен филтър, лоша нафта?

 

Като въртиш на стартер пуши ли от ауспуха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нафта слагам само от големите вериги и то фул до горе филтъра го сменях на скоро утре отивам до В.Т за тест на дюзи и помпа



Колега тоя мастор каза ,че нямало датчик на колянов вал.Освен това именно заради такива съмнения за мръдване на зъби отвориха мотора но общо взето се прецаках яко с избора на сервис.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доживях и това да прочета,да  се сваля глава за проверка на центровка,да не би да са сваляли капака на главата,защото ако е сваляна главата............просто  не знам ........как  да го коментирам тоя професионализъм.Свалете ел. блока на помпата и погледнете да не се е счупила някоя пружина  на ГНП отгоре се вижда,това ГНП не умира така изведнъж,и без ваг -ком почти нямате шанс за  центровка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега утре ще кажа резултати видях че преди да свалят ремъка беляза как точно е бил предполагам по старите белези ще го зацепят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой сервиз отиде в Търново? По-добре си вземай колата, дай да я погледна с компютъра какво ще покаже и да те пратя някъде, където знаят какво правят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега днес отиваме с майстора незнам къде точно ако се наложи съгласен ли си да ти платя гориворо и  да дойдеш на място както и труда.Като се върна ще ти пиша пак да се разбереме.Поздрави...

Редактирано от atommm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже господи по голяма тъпотия не бях чувал. как от дюзи ще загуби центрофка. Как гнп ще спре изведнъж че и и счупени клапани се съмяват. Поне малко земи почети от обща култура за тези двигатели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какво е готово колега като доколкото разбирам от писаното от теб вие о6те незнаете какв е проблема,след като запо4ва6 да говори6 за ел блока на помпата ,то трябва6е от него и помпата да запо4не6 и тази кола о6те ли не е зака4ихте на комп ,да проверите за гре6ки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами колега 1во трябва да я преведа в вид за да се закачи на комп в друг град иначе обясних на друг колега,че доло на забчатката на вала няма шпонка а цялата влиза в самия вал който е зарязан шпонка има горе на гнп. на зъбното колело той не вярва.Не мога да намеря снимки из нета за да видя друг мотор като моя как е.

Редактирано от atommm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега мястото за  забчатката е такова не със шпонка вала не съм го виждал дано и не се наложи :flehan: на помпата на гнп има шпонка намерил съм един колега от форума ще дойде да я види на комп в четвъртък евентуално, но като казах на колега от форума че вала е без шпонка не вярва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е и аз сега видях ,4е има и такива без шпонка,моя още не сам го разглабал ,но и аз сам с 1з и предполагам е такав ,но мисля ,4е това е по добар вариант ,тук няма как да преварти и изгуби центровка ...да си бе6е купил кабели за диагностика ,доста по евтино 6те6е да ти излезе до тук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабели ще си купя не е проблем, но като не му разбирам какво да правя щом не е центровка дюзите работят помпата казаха,че механично е здрава остава ел.блока на гнп. друго не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще се нау4иш и аз преди година и полувина хал хабер си нямах от тди и комп и сега всеки ден по нещо нау4авам .то става с 4етене и 4оваркане по колата ..няма нищо сложно в ел блока една бобина един дат4ик за температура на нафтата и еди дат4ик за полужението на газта ..и малко споики ,и кабели до компа ,тези помпи механи4но са дмного здрави ,само авансаторите понякога правят проблеми  разглабаха ли е помпата ,провериха ли авансатора

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега разглобиха я отзад вадиха там някви пружини смени един О пръстен и казаха че помпата е супер по механика.а за тоя кабел трябва ли и програм за връзка с кола комп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за вмешателството, но petar_a не се прав!

Ето това post-49780-0-35512200-1403070181_thumb.j беше състоянието на моят колянов вал. когато имах аналогичен проблем, като на колегата atommm.

Ново ангренажно зъбно колело изглежда така post-49780-0-54466100-1403070347_thumb.j.

А моето беше станало post-49780-0-53384700-1403070337_thumb.j.

Откривате ли разликата? ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок колега не бях виждал до сега ,колко захваща колелото ,сагласен сам с теб и тук малкко да се охлаби и е превартяло ,луда работа,колегата нищо не споменава да са му казали да е превартяло колелото,а това е парвото което трябва да се провери като се докара на белези мотора

Редактирано от petar_a
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги колелото е наред  днес след работа ходих да видя колата и ко да видя сещате се за един обтегач една дебела пружина била клеясала как се сваля тая работа някой знае ли.Блг на колегата за снимковия метериал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...