atommm Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Колеги здравейте вчера както си карах изведнъж аудито загуби мощност двигателя взе да тресе целия не иска да се изфорсира и пуши постоянно сив пушек,а днес сутринта въобще не иска да запали.Нека някои колега да помогне ,че направо сън не спах да я мисля тая кола.Благодаря предварително.Колата е а4 тди 1Z.Днес вече 2ри ден се опитваме да открием проблема.1 во мислеха , че е загувила центровка, сваляха главата за съмнение за ударени клапани, но се оказа,че всичко е добре.Може ли с тези симптоми да е от не работещо гнп.Когато отвихме едната тръбичка към дюза и завартях на стартер нафта пръсна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 На тия коли преди всичко се гледа с компютър и чак после се прави нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 14 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2014 Колега тука нямаме такива екстри според теб какво може да се е случило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Не знам.Но е най-добре да се види дали има грешки в компютъра, ако има - имаш насока за проблема.АКо няма, тогава почва гадаенето. Като са гледали ремъка проверихте ли зъбното колело на коляновия да не е мръднало?Друг вариант е датчик на коляновия вал, но точно това би се видяло с компютър, ако е от него. Варианти с липса на нафта, запушен филтър, лоша нафта? Като въртиш на стартер пуши ли от ауспуха? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Може да е превъртяла шпонката на коляновия вал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 15 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Колега нафта слагам само от големите вериги и то фул до горе филтъра го сменях на скоро утре отивам до В.Т за тест на дюзи и помпаКолега тоя мастор каза ,че нямало датчик на колянов вал.Освен това именно заради такива съмнения за мръдване на зъби отвориха мотора но общо взето се прецаках яко с избора на сервис. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Доживях и това да прочета,да се сваля глава за проверка на центровка,да не би да са сваляли капака на главата,защото ако е сваляна главата............просто не знам ........как да го коментирам тоя професионализъм.Свалете ел. блока на помпата и погледнете да не се е счупила някоя пружина на ГНП отгоре се вижда,това ГНП не умира така изведнъж,и без ваг -ком почти нямате шанс за центровка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 15 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 Добре колега утре ще кажа резултати видях че преди да свалят ремъка беляза как точно е бил предполагам по старите белези ще го зацепят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 15 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2014 В кой сервиз отиде в Търново? По-добре си вземай колата, дай да я погледна с компютъра какво ще покаже и да те пратя някъде, където знаят какво правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 16 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 (Редактирано) Колега днес отиваме с майстора незнам къде точно ако се наложи съгласен ли си да ти платя гориворо и да дойдеш на място както и труда.Като се върна ще ти пиша пак да се разбереме.Поздрави... Редактирано 16 Юни 2014 от atommm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Имаш лично съобщение Редактирано 16 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 почти е готова утре чакам резултати само незнам този ел.блок на помпата ако се е прецакал какво правим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Боже господи по голяма тъпотия не бях чувал. как от дюзи ще загуби центрофка. Как гнп ще спре изведнъж че и и счупени клапани се съмяват. Поне малко земи почети от обща култура за тези двигатели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 е какво е готово колега като доколкото разбирам от писаното от теб вие о6те незнаете какв е проблема,след като запо4ва6 да говори6 за ел блока на помпата ,то трябва6е от него и помпата да запо4не6 и тази кола о6те ли не е зака4ихте на комп ,да проверите за гре6ки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 (Редактирано) ами колега 1во трябва да я преведа в вид за да се закачи на комп в друг град иначе обясних на друг колега,че доло на забчатката на вала няма шпонка а цялата влиза в самия вал който е зарязан шпонка има горе на гнп. на зъбното колело той не вярва.Не мога да намеря снимки из нета за да видя друг мотор като моя как е. Редактирано 17 Юни 2014 от atommm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 такав ли е твоя вал,то о6те по добре тук няма как да преварти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Да колега мястото за забчатката е такова не със шпонка вала не съм го виждал дано и не се наложи на помпата на гнп има шпонка намерил съм един колега от форума ще дойде да я види на комп в четвъртък евентуално, но като казах на колега от форума че вала е без шпонка не вярва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 е и аз сега видях ,4е има и такива без шпонка,моя още не сам го разглабал ,но и аз сам с 1з и предполагам е такав ,но мисля ,4е това е по добар вариант ,тук няма как да преварти и изгуби центровка ...да си бе6е купил кабели за диагностика ,доста по евтино 6те6е да ти излезе до тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Кабели ще си купя не е проблем, но като не му разбирам какво да правя щом не е центровка дюзите работят помпата казаха,че механично е здрава остава ел.блока на гнп. друго не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 (Редактирано) ще се нау4иш и аз преди година и полувина хал хабер си нямах от тди и комп и сега всеки ден по нещо нау4авам .то става с 4етене и 4оваркане по колата ..няма нищо сложно в ел блока една бобина един дат4ик за температура на нафтата и еди дат4ик за полужението на газта ..и малко споики ,и кабели до компа ,тези помпи механи4но са дмного здрави ,само авансаторите понякога правят проблеми разглабаха ли е помпата ,провериха ли авансатора Редактирано 17 Юни 2014 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 17 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 колега разглобиха я отзад вадиха там някви пружини смени един О пръстен и казаха че помпата е супер по механика.а за тоя кабел трябва ли и програм за връзка с кола комп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Извинявам се за вмешателството, но petar_a не се прав! Ето това беше състоянието на моят колянов вал. когато имах аналогичен проблем, като на колегата atommm. Ново ангренажно зъбно колело изглежда така . А моето беше станало . Откривате ли разликата? ;-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 (Редактирано) ок колега не бях виждал до сега ,колко захваща колелото ,сагласен сам с теб и тук малкко да се охлаби и е превартяло ,луда работа,колегата нищо не споменава да са му казали да е превартяло колелото,а това е парвото което трябва да се провери като се докара на белези мотора Редактирано 18 Юни 2014 от petar_a Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atommm Публикувано 18 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 колеги колелото е наред днес след работа ходих да видя колата и ко да видя сещате се за един обтегач една дебела пружина била клеясала как се сваля тая работа някой знае ли.Блг на колегата за снимковия метериал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TaHkePa Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 А кой те баламосва, че този мотор няма датчик на коляновия вал че ми стана интересно ?!??! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване