Jump to content

Мисля да взимам А8


Recommended Posts

Здравейте колеги. Преди около 7-8 месеца си купих а6 2002г но ми е малко и слабичко и сега мисля да си взема а8 като мога да отделя около 20000.

1.Можете ли да ми кажете какво да очакват и на какво да обърна внимание при избора.

2.Колко парички да отделя за поттягане и обслужване като я взема

3. Ако я заведа на майстор преди да я вземе може ли да се намери лесно некое по-сериозно проблемне и какво да мина. Не ми пречи и 200 лева да дам за преглед стига да е добър било там диагностика,  дино или каквото там други им се прави  :verweis:

4. Препоръчайте и вид двигател ама май за това купе под 250 кубилки ми се виждат малко, аз май на тези от 330 се спирам, бензинки и на газ или е по-добре дизелов ?

5. Аз по принцип разгод до 20 на 100 не ме плаши но да очаквам ли нещо повече от тези камиони ?

6. Дайте мнение за тези 2те - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389371671376450&slink=6v6632     http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403098761662310&slink=6v6632

7. Ако можете покажете някои обяви които смятате че са хубави да ги разгледам

 

П.С. Пиша темата защото купих моето ауди без да погледна във форума и се оказа че доста неща не съм знаел и не съм бил подготвен, затова сега искам да си се подготвя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста изписано - само трябва да потърсиш - въздушното окачване прави проблеми - компресор - 1500 и 4 възглавници по 1000 лева, примерни цени, не съм сигурен колко са точно, но там някъде, автомат имаш - поне трябва да смениш маслото му, ако думне - 2 - 3 000 е ремонта, отделно по двигателя - бензинките тече масло, дизела - обичайното - дюзи, турбо, вериги. Отделно модули заминават, и не са евтини.Скъпа кола, не е за всеки, както се казва. Смисъл ако караш извънградско ще е супер, за в града, зависи ако си по някакви малки улички и без място за паркиране ще е зор с този кораб, в града аз не бих го карал, отделно куатро автомат вдига разхода - под 16 - бензин си мисля трудно, така че си преценяваш за себе си.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста изписано - само трябва да потърсиш - въздушното окачване прави проблеми - компресор - 1500 и 4 възглавници по 1000 лева, примерни цени, не съм сигурен колко са точно, но там някъде, автомат имаш - поне трябва да смениш маслото му, ако думне - 2 - 3 000 е ремонта, отделно по двигателя - бензинките тече масло, дизела - обичайното - дюзи, турбо, вериги. Отделно модули заминават, и не са евтини.Скъпа кола, не е за всеки, както се казва. Смисъл ако караш извънградско ще е супер, за в града, зависи ако си по някакви малки улички и без място за паркиране ще е зор с този кораб, в града аз не бих го карал, отделно куатро автомат вдига разхода - под 16 - бензин си мисля трудно, така че си преценяваш за себе си.

Егаси ти направо ме утепа с теа цени  :huh:

 

Аз знам как е с теа аудита нали като сравня аз като я взех и поне 3000 вкарах веднага а бащата с бората 1/3 от това, ама нали ми се иска кораб(аз сам 2метра висок и 120+ килограма и а6 ми е таман а искам да ми е широко)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с въздушното не е баш така вече, от много места се цитират съвсем други цени за рециклажи и нови възглавници. А отделно из форума точно при Д3 се водеше уж безпроблемно окачването.

Тия коли от линковете са прекалено "поциганени", по-добре нещо с по-фабричен вид да се търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да умаловажавам личности и писания, това за окачването е пълна глупост, по какви ли не пътища съм го тряскал и не мърда, пък ако видите по какви катакомби го прекарвам по 5 пъти на ден за да го вкарам в гаража няма да ви се вярва....Като си му дойде времето - рециклираш, ако имаш повечко кеш - ново.Няма гаранция, че пружината ще издържи повече от въздушното и обратното.Всичко което ще прочетеш против това са оправданията за лисицата и гроздето.Да по-скъпо е обслужването от останалите, но ако някъде изобщо може да се приложи простотията "кеф цена няма", то това е тук.С твоите габарити на балканец-шампион нямаш алтернатива братко : ))) за комфорта няма какво да говорим- може би само S на мерцедес в тези години, но там липсва фундаменталното куатро и то също отпада. 
Гарнитурите които колегата описа с теча на маслото ми струваха 35-50лв  и вече 15 хиляди не съм видял и капчица.Останалото масло + филтри (3бр) и работа зависи от качеството на консумативите 600-800лв.Масло сега ще сменям на скоростна и ще ти пиша, ако още не си взел колко ми излиза.Ако мотора не е обслужван, ангренажа се сменява с всички елементи около него( помпа,ролки т.н- 6-7-8-9 елемента) - на първо четене около 700-900 лева частите и още 200-300 за работа, защото е доста гърч.Задни накладки и дискове смених TRW ако не се лъжа сложиха момчетата около 300-350 бяха комплектите.Попаднеш ли на пазен екземпляр и ако ти си го пазиш няма да имаш грижи, не са толкова нежни колкото ги изкарват всички.Относно двете обяви както казаха горе колегите, не се изкушавай по тези решетки, S пакети и т.н.Има няколко добри(на първо четене) обяви направо с газов инжекцион, а според мен той си е задължителен с оглед на икономическите фактори и това колко напреднали са самите системи вече.Разлика във вървежа няма, както съм я пробвал с 220км/ч+ на бенЦ така и на газ.Разхода 20-25 в града - 13-16 извън.
Поздрави и успех, ако се решиш и нямаш твой мога да ти съдействам с хората които обслужват моята  да я погледнат преди покупка.

Едит : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403857819615623&slink=6vsb8m

Тази съм я карал преди да купя моята и наистина БЕШЕ преди 7 месеца в състоянието което я описва продавача- въздушното - перфектно,стегната, салона много запазен, единственото така и не разбрах защо не работи беше климатроника отзад - той твърдеше, че било нещо дребно електрическо, не помня точно какво смънкя, но не е драма на фона на другото.Незнам колко и е минал от тогава, защото не помня на колко беше,но ако все още е това състояние, 2100-2300 за газ , малко коментар на цената и гуми дава с нея зимни ( които са ти минимум 1000 на старо в добро състояние и 1500-1600 нови.Добра цена ще ти се получи.... : ) 

Редактирано от EntireWorld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, газовият инжекцион е просто задължителен! А и с другото, което колегата е написал, съм съгласен! Успех!!!  :zustimm:  :zustimm:  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

ЯЯяя аз май тази си харесах дали можете да я погледнете и изкоментирате - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11406192319106777&slink=73oa7k

 

Даже и това - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11404366451009084&slink=73oa7k

Редактирано от mangov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.0 тди върви много хубаво,еле па с чип, но знам че е плашещо трошлив и скъп за поддръжка тоя мотор и правилният избор е 4.2 ако търсиш дизел.Нямам лични впечатления, защото не съм имал такава.

4.2 бензин с газ за мен е по-добрият избор и то заради по-приемливия разход, по-евтината поддръжка и не на последно място - звука, който при V8 е излишно да се коментира :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така е ама е точно както го искам L и с нови стопове и решетка, ако е ОК от към двигател и няма забелешки мисля да рискувам !!!

Ако намеря време да ида да го видя на какво да обърна внимание и къде да го закарам да го прегледат че не съм от СФ



http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11393669937683120&slink=73rlpi

 Защо това е с фм трансмитер няма ли по принцип сд чейнджър във всички че дори и с босе

Редактирано от mangov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...