sskamen Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Колата е Б4. Климатика е Диавиа. На 1-ва и 2-ра степен като започне да духа както трябва студено и изключва компресора. Издухва ледения въздух и пак го включва. На 3-та и 4-та степен няма проблем. Казаха ми, че имало датчик, (нещо като тел) който е напъхан някъде в кутията и трябвало да се изкара малко навън. Някой ако е виждал нещо подобно да сподели къде да го търся. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) И защо искаш да пипаш осезателя на термостата?Той е закачен на изпарителя вътре в купето и когато направи нужният студ изключва компресора.Заводски е калибриран и не се пипа. Редактирано 30 Юни 2014 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Защотото през десет секунди изключва. Вариант ли е да е много фреона? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lz2pic Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 (Редактирано) Варианта може и фреона да е по малко и да замръзва,отам и по голям студ до датчика.Наи добре му закачете манометрите и ще разберете какво му има.Перките включват ли,може да е от там. Редактирано 30 Юни 2014 от lz2pic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Искаш да кажеш повече. Включва всичко да. 700 грама е. Колко трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Фреона е много, изпусни малко, ако не можеш да включиш манометри. Вдига високо налягане и изключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Колко трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Според мен не е много фреона,но само гадаем.Най-добре е да се закачи на машина и да се видят наляганията.Възможно е както написа Коко да вдига много високо налягане и за това да изключва от датчика за високо налягане..Това може да бъде и от не добро охлаждане на климатичният радиатор(кондензатор).дали е задръстен или вентилаторите не работят добре трябва да се провери. п.с.Ако фреона е по-малко не само,че няма да изключва,но няма и да охлажда добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 30 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2014 Сега на 3та и 4та степен духа 9 градуса. На 2-ра стига до 6 и изключва и не включва до 13 градуса. Изпарителя е перфектно почистен и перките работят перфектно и двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 1 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Ниско и високо налягане са в нормите. Май така ще се кара. Проблем ли е за компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Погледни някаде под жабката, на всички дайвия които съм гледал досега този термо ключ е с потенциометър. Просто достигаш зададения минимум и термо ключа спира компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 1 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Колега много хора ми говореха за такъв потенциометър. Кажи ми наистина на Б4 виждал ли си го. Под жабката намерих само двете тръби и от едната тръгва някаква медна тел и влиза вътре в кутията. Няма нито един кабел свързан с климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Скоро разглобявах 90 и то беше с присаден италиански климатик, при него имаше термоключ с потенциометър, стоеше в кутията която е добавена после и се пада точно зад жабката. До него отиват 2 кабела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 1 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 А този потенциометър вижда ли се или вътре в кутията. Точно от там се чува цък и изключва компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Колега, Мисля че климатроника ти работи добре, но ти искаш да го накараш да работи като обикновен климатик.При пускане на "ауто" трябва да духа на макс докато направи температурата в купето която си задал. След това намаля силата на духане и тогава вече се получава ефекта който си описал, но той поддържа зададената температура. Не зная защо искаш да ти духа на ниска степен 7 градуса . Задай му 22-23 гр. покарай 20-30 мин и тогава кажи как е. Това което си описал е напълно нормално. Иначе ако издърпаш осезателя изпарителя замръзва и въздуха спира да минава през него.Не го барай, а само му се радвай, че духа студено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 1 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Там е работата, че е климатик а не климатроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 1 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2014 Съжалявам Не знаех че има и климатик Диавиа!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 2 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2014 Колеги отрих потенциометъра и го врътнах докрай. Сега духа по студено и изключва много по рядко. Опитах и да го изолирам но тогава излиза въздух -15 градуса от духалките и всичко става в скреж. При тази температура е сигурно че ще замръзне изпарителя в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Егати климатика , щом прави -15 градуса Трябва от духалките да излиза около 5 градуса въздух по - принцип . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Идеята на този потенциометър или така наречения термостат е да измерва температурата на изпарителя(този който е в купето) и при достигане на около 3 градуса да изключи за да не се натрупва лед. Почне ли да замръзва, леда е изолатор и кпд-то на климатика пада нищо, че не изключва компресора. Този термостат все пак има някакъв хистересис и опитно трябва чрез въртене да се настрои температурата на включване и на изключване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 3 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Всичко е 6 вече. На средната духалка с термометър е измерено. На 1 градус изключва на 5 включва. Като се махне датчика духа -15 от средната духалка. А това изключване и включване вредно ли е за компресора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Нормално е да включва и изключва. Този модел климатик работи на принципа на домашния хладилник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Вероятно не му е особено добре на компресора да се вкл. при 4 к.об., защото няма съединител за постепенното му "развъртане".Онзи на хладилниците не се задвижва по същия начин и не му пречи вкл/изкл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Не съм специалист по автомобилни климатици, но при този модел "Диавия" монтиран на б4, компресора вкл./изкл/ когато сам си прецени и не се интересува от оборотите на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Какво мислиш казах ?!? Явно не усети и иронията по повод това вкл/изкл, когато си иска и при каквито и да е обороти.Ще ти дам елементарен пример...Колата ти не пали... идват и те дръпват да запалиш, НО не с 1- 3 км/ч, а с 70-80... айде познай, какво се случва (същото се случва и с компресора при 4-5-6 к. об. изкл/вкл) Редактирано 4 Юли 2014 от eic-idimitrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване