quattro88 Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Здравейте колеги. Искам да сложа някои екстри на Аудито и съм се спрял на централно и ел. стъкла и огледала. Екстрите ще се слагат на Б3-ка `88набор Имам няколко въпроса към вас. Първо за централното заключване:1.Централното с вакуум ли работи или с някви ел. машинки?2.Може ли да се сложи централно на кола, която няма фабрично тази екстра, в смисъл има ли място в вратите за слагането и дупки за захващане?3. Колко горе долу ще ми излезе цялата система втора употреба-някаква ориентировъчна цена ? За ел. стъклата и огледала.4.Централното става ли от б3 на б4 ?Значи искам да сложа отпред и отзад ел. стъкла без да ги връзвам с някви аларми и плафони(четох темата за поставянето на б4)1. Инсталацията , заедно с ел. моторчетата и огледалата става ли от б4 на б3.2. Огледалата имат ли подгряване?3. Трябва ли да се сменя и рамката на вратата , за да се постави оборудването?Имам още доста въпроси, но в момента на мога да се сетя, но ще изникнат в процеса на работа.Ще ви помоля да ми изброите всички необходими неща , за да направя проекта си и да знам какво да купя.А и да ви попитам колко горе-долу ще ми излезе ако взема и централното и стъклата и огледалата от морга(кола донор) Благодаря предварително и се надявам да не е голям филм процедурата по ''ъпгрейда'' на автомобила ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Центалното работи с вакуум.Има огледала с и без подгряване.Сваляш всичко от кола(и) донор(и).Играчката е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 За точно 45мин монтирахме китайско централно но бившата Б3-ка. Супер надеждно е и ако все пак се прецака нещо, целия комплект е 40лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Играчката не ме плаши, инат съм..огледала ще взема каквито намеря подгряването не ми е чак толкова важно....а това китайското централно заедно с маркучите ли върви и откъде мога да го взема Някой ако може да даде отговори и на другите ми въпроси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Китайското заключване не е с вакуум.Ел.машинки трябва да са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Аз искам да си сложа с вакуум... по-надеждно е според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Като искаш с вакуум намираш донор и започваш.Помпа,маркучи,ел.инсталация,машинки,копчета,дръжки на вратите ит.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 6 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 ако може някой който вече е правил тази интервенция да изброи всички неща които трябва да взема, а не като почна да се чудя защо не се получава.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 аз също следя с интерес. Както тебе колега, и аз съм се навил за подобрения ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Послушай колегата Иво Динков и си сложи електрическо , много по-бързо ще стане и ще е ново , а не 20-25 годишно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 (Редактирано) За централното, и аз мисля че ел. ще е по-добре. За стъкла и огледала процедурата съм я правил. Взех всичко от Спас (more), като му казах че ще ми трябва всичко необходимо. Рамките не се сменят, но се свалят за да слижиш новите машинки, хубаво е да почистиш и смажеш механизмите преди да ги сложиш. Инсталацията върви цяла и не може да я объркаш. При мен я вързах към контакт и през отделен предпазител, същото и за огледалата, подгрева им се връзва към този на задното стъкло, като ако искаш може и отделно. Ако ще е към задния ждам, е добре да се смени предпазителя с малко по-силен, ако ли не, си слагаш пак отделен. Цялата процедура ни(на мен и един приятел) отне сумарно 5-6 часа. Ако си от Пловдив или околията, ще се радвам да помогна. Горещо препоръчвам да вземеш частите от Спас, защото знае точно какво ще ти трябва, ако пък си решил да е отдругаде ето един списък:4-те механизма и огледала са ясни.Пласмасите на шофьорската и пасажеската врата,въртрешните дръжки на задните врати(с копчетата), инстациите за стъклата и огледала(отделни са) Копчетата и джойстика, релето което управлява стъклата(не му помня номера).Предварително си прегледай маншоните на вратите, ако има нужда ги смени и тях. Също е добре да вземеш огледата направо с болтовете, защото често превъртат главите им, може да са различни, при мен едните бяха с имбус, другите с торкс.Възможно е да съм забравил нещо, за което се извинявам. Редактирано 10 Юли 2014 от SPiTFiRE_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 11 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Много ти благодаря, колега, радвам се, че има такива хора като теб. Ще попитам Спас за частите, на теб колко ти излезе всичко и откъде пусна тока за инсталацията на ел.стъклата и огледалата. А някой може ли да ми каже как да свържа централното без да го включвам към алармата. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Повечето китайски централни са с две управляващи машинки + дистанционно.Централното сработва когато: - заключиш с ключ някоя от предните врати - натиснеш палчето за заключване на някоя от предните враит отвътре - използваш дистанционното на централнотоОтделно модула на централното подържа управляващ сигнал, който можеш да подадеш от алармата и така при активиране на алармата да се заключва колата (само внимавай за продължителността за подаване на сигнал- повечето аларми имат мостче, което по подразбиране е цяло и дава по- къс сигнал за електрическо централно, а като прекъснеш мостчето, продължителността на сигнала се увеличава- това е за вакумно централно).Имам китайско централно на шкодата- след 10!!! годишна експлоатация му презапоих една писта и една спукана спойка на модула и продължава да работи безотказно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 12 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Значи да разбирам,че централното ще работи и без да го връзвам към алармата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 (Редактирано) Ако купиш централно , което в комплекта има и дистанционно , спокойно можеш да изхвърлиш алармата от колата си . Също така има аларми , които не поддържат управление на централно заключване , слагани са на коли , които фабрично са нямали централно заключване , а на времето алармите бяха доста скъпи , т.е. , ако твоята е слагана преди 20 години и няма опция да командва модул на централно , напълно се обезмисля присъствието и в колата ти. Редактирано 12 Юли 2014 от iovkom Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 12 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Благодаря колеги а да знаете колко струва такова електрическо централно и евентуално откъде мога да се сдобия с него :-):-):-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82.+%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B7%D0%B0+%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%BE+%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+02Това ще ти свърши работа. Ще трябва да измислиш обаче и нещо за багажника , за него няма включена машинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 12 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Багажника може да го оставя и без централно, а тези машинки универсални ли са и ще станат ли на ауди 80,на вратата има ли фабрични дупки към които да хвана машинката? :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 12 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Машинките са универсални . В комплекта има видии за захващането им , ламаринки , както и клеми , с които да се прикачиш към лостовата система във вратата. Дупки на вратите точно за такива няма , ти ще си пробиеш и ще си ги напаснеш. На всяка кола слагането на централното е индивидуално , защото зависи все пак от типа на бравата и откъде минават жилата за отключването и заключването. Така като гледам , нямаш кой знае какъв опит , препоръчвам ти да хванеш някой приятел , който е поне малко в час с нещата и двамата ще я направите набързо . Щом не си го правил досега , ако ще го правиш сам , доста работи няма да са ти ясни и пак ще търсиш помощ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 12 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2014 Сменял съм жило на вратата и разгледах лостовата система, не е нещо сложно и мисля, че ще се справя, притеснява ме инсталацията на ел.стъклата и огледалата, може ли да ми помогнете с някаква ел.схема да видя как се връзват Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Много ти благодаря, колега, радвам се, че има такива хора като теб. Ще попитам Спас за частите, на теб колко ти излезе всичко и откъде пусна тока за инсталацията на ел.стъклата и огледалата. А някой може ли да ми каже как да свържа централното без да го включвам към алармата. Благодаря предварително Мисля че около 240лв. беше всичко. Тока го взимаш от долната страна на кутията с бушоните, вижда се като се махне кората над педалите. Мериш къде имаш 12V при контакт и го връзваш там, като задължително си сложи отделни предпазители. Първоначално мислех да го вържа на оригиналното му място, но бързах и го направих малко хамалската. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 14 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Ако къде е оригиналното място? Две жици ли вървят за инсталацията?Колко ампера предпазители да сложа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 В кутията с бушоните си има свободно гнездо за ел. стъклата. Не съм сигурен дали може към него да се вържат. Би трябвало захранващите жици да са две, но и тук може да бъркам, все пак минаха 2-3 години. А за препазителите, виж на капака на бушоните, там ги има описани всички възможни. Най-вероятно ще ти е на немски, търси: "elektrische fenster" или нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 15 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Благодаря за информацията, колега! Ако се сещаш за някакви специфични неща при поставянето на ел.стъклата и огледалата, заедно с инсталацията,моля те помогни. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Напиши поне от кой град си , може някой да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване