Moonland Публикувано 12 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2015 Няма непременно такава зависимост, тъй като поколенията се разминават. Контролерите също са отчасти различни, при Шкода нерядко възможностите са по-ограничени по обясними причини. Но абстрахирайки се от това - не, дори при A3 8P от 2007-ма няма такава опция за настройка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MPAK Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 (Редактирано) Имам следния въпрос, има ли вариант при включване на задна предавка дясното огледало автоматично да се "tilt-ва" надолу? Някой пробвал ли го е, бях чел някъде в английските форуми че става? Редактирано 23 Октомври 2015 от MPAK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Става да , но трябва да имаш поддръжка и на други функции от контролера. То и си го пише в самите опции мисля , че беше нещо свързано със седалките да запомнят положението на различните водачи ( електрически ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Именно.Няма просто екстра, която да се активира и да тръгне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 (Редактирано) Chanel 097: Diesel Particle FilterBlock 1: Particle Filter Offset,Different. Pressure Chanel 099: Diesel Particle FilterBlock 1: Engine Speed (G28) >>> Range: 0...5350 rpm >>> Specification (Idle): 760...940 rpm >>> Specification (Full Load): 2800...3200 rpmBlock 2: Temperature prior Turbo ChargerBlock 3: Temperature prior Particle FilterBlock 4: Temperature after Particle Filter Chanel 100: Diesel Particle FilterBlock 1: Temperature prior Precatalytic ConverterBlock 2: Temperature prior Particle FilterBlock 3: Particle Filter Different. PressureBlock 4: Particle Filter Offset Different. Pressure Chanel 101: Diesel Particle FilterBlock 1: Engine Speed (G28) >>> Range: 0...5350 rpm >>> Specification (Idle): 760...940 rpm >>> Specification (Full Load): 2800...3200 rpmBlock 2: Emerg. Regenerat. current DurationBlock 3: Emerg. Regenerat. Time since StartBlock 4: Successful Regenerations Chanel 105: Diesel Particle FilterBlock 2: Requested Regenerations Chanel 106: Diesel Particle FilterBlock 2: Fuel Consumption since RegenerationBlock 3: Driven Distance since Regeneration,Unit: km (Kilometers)Block 4: Time elapsed since Regeneration Chanel 108: Diesel Particle FilterBlock 1: Particle Filter,Oil Ash Volume,Range: -380...+380 mlBlock 2: Particle Filter,Carbon Mass (spec.),Range: 0.0...76.5 (calculated Value)Block 3: Particle Filter,Carbon Mass (act.),Range: 0.0...76.5 (measured Value)КаЕто снимка от показанията на канали 105,106,108.На 108 канал първата стойност 99ml не се променя,втората от почти 20 спадна до 6,3 и след това се вдигна на 6,9.Тук стойностите се променят с 0,3.Третата е 0.0.Правилните канали ли гледам и показанията в норми ли са? Редактирано 29 Октомври 2015 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxx Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 Здравейте и от мен. Наскоро реших един проблем с колата, но от няколко дни светна лампата (двигател) на таблото. Закачих днес колата с Ваг-кома и излезнаха следните грешки. Автомобила е А3, 1,9ТДИ, 2004 г. Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Part No SW: 03G 906 016 J HW: 028 101 138 3 Component: R4 1,9L EDC 0000SG 5497 Revision: 12345678 Serial number: AUX7Z0D2FNI0HH Coding: 0000071 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: 2A517328763 2 Faults Found:16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus P0183 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.08 V Temperature: 22.5°C Temperature: 38.7°C 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 000 - - Freeze Frame: RPM: 1344 /min Torque: 0.0 Nm Speed: 39.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.44 V Bin. Bits: 11000000 Temperature: 43.2°C Temperature: 38.7°C Readiness: 1 1 0 1 0 Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 D HW: 8P0 820 043 D Component: KlimavollautomatH12 0150 Revision: 038393 Serial number: 8P0820043D Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5B783447D 1 Fault Found:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 12 Reset counter: 90 Mileage: 154254 km Time Indication: 0 Date: 2015.08.08 Time: 16:08:15 Freeze Frame: Voltage: 14.20 V Temperature: 25.0°C (no units): 168.0 (no units): 30.0 Temperature: 18.0°C Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl Part No SW: 8P0 907 279 A HW: 8P0 907 279 A* Component: Bordnetz-SG 1.0 H30 0501 Revision: 00030000 Serial number: 00000000646771 Coding: 01884F0082141000000000000000000000 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 3B7F466C899 Part No: 8P1 955 119 E Component: Wischer AU350 H01 0130 Coding: 00062736 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found:00153 - Windshield Wiper Motor; Driver Side (V216) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl Part No: 8P0 959 433 B Component: KSG H02 0040 Coding: 008800186D288505484A016000 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: 3B7F466C899 Component: Sounder n.mounted Component: NGS n.mounted Component: IRUE n.mounted 1 Fault Found:00956 - Key 2 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 каква е разликата между http://www.ebay.co.uk/itm/Vcds-Vag-Com-Hex-Can-USB-Vag-Ross-Tech-Diagnosis-Interface-VW-Audi-Skoda-Seat-/281670479918?hash=item4194de702e:g:jHoAAOSw5VFWKMngи това http://www.ebay.co.uk/itm/Rent-a-VCDS-Vag-com-Hex-CAN-USB-Genuine-Ross-tech-Cable-for-RENT-Skoda-/121544721409?hash=item1c4ca14401:g:JbYAAOSwnDxUh16l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 (Редактирано) То си пише.....Първия линк е да си купиш кабела, а втория линк е да го наемеш (rent, not for sale!). Освен 30-те паунда за наем, трябва да направиш и депозит от 260 паунда, като гаранция че ще го върнеш . Редактирано 11 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 (Редактирано) Хаха, кйорава работа, не съм обърнал внимание че е за наем. Добре а реалната цена на такъв кабел колко е всъщност(зависи и коя версия е софтуера предполагам)? Да знам да не се набутам, защото мисля да си поръчам. Редактирано 11 Ноември 2015 от Тома Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 Реалната цена на оригинала можеш да видиш тук: http://store.ross-tech.com/shop/cat/VCDS.htmlМисля обаче да не цапаме темата по този въпрос - има още няколко теми във форума за VCDS като хардуер/софтуер, тази е конкретно за употребата му в A3 8P... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 (Редактирано) Здр. колеги, и аз да се включа с едно питане Този електрически нагревател на парното Aux. Heat как се пуска,защото през диагностиката ми излиза AUX HEAT-OK, а на студено докато не загрее колата си мръ от студ А и в Cent. elect. в Byte 4 има възможност за две отметки- bite 0- Aux. Heater и bite 1-Aux Heating и се чудя каква е разликата между двете и кое трябва да е активирано,защото двете едновременно не могат... Редактирано 12 Ноември 2015 от Audi2027 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 За електрическия нагревател. Два типа са. Умния (индекс E) и простия (индекс F). Умния се управлява по CAN шината и климатроника го активира. Простия (но с по-сполучливо управление) се активира от три релета. Умния се слага до ноември 2005-та. Кофтито при него е, че при волтаж под 11.8 волта, климатроника не поддава команда за пускането му (или го спира), а като го пусна принудително през VCDS, волтажът на колата пада до 12,2 волта, заради консумацията само на ел. нагревателя от 77 Ампера. За това колегите (включае и аз), мръзнеме зимата. Чакам да стане по-студено и ще променя настройката на 12 волта. При Ауди-тата 8Р след ноември 2005-та се слага по простия, но непретенциозен към волтажа. За това, на колегите с по-новичките Аудита им е топличко зимата, а ние мръзнеме. Подготвил съм си доста обстойно инфо на лаптопа (за лични цели). Когато имам време ще го споделя. Но първо, искам да накарам мойта ел. печка да се включва, когато зимата ми трябва топло. Миналата зима, нито един път не се пусна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Всички модели ли имат нагревателя,как и кога се включва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Поставя се на дизелите. То е логично защо. Опционален е ако колата е с фабрична печка (нафтова). Включва се печката, когато исканата температура е висока. Или иначе казано, ако на вън е под N градуса (още чета противоречиви мнения, но до сега преобладават 4 градуса), а климатроника иска топло, тогава се включва и електрическия нагревател, за да достави исканата топлина. Още чета адаптационни канали и какво ли още не. Като добия ясна представа и накарам печката да се пусне сама по искане на климатроника, тогава ще дам по-обширна информация. До момента, имам само резултати от тестове. При 10-тина градуса външна и вътрешна температура, влязох в ел. печката с VCDS и и казах да се пусне. След 3-4 минути, в колата стана топло. След 10-тина минути на тестове, се изпотих (в колата бях още с якето). За момента мога да представя адаптационните канали на климатротика, които отговарят за ел. печката, както и резулнати от measuring blocks на самата печка. Но до толкова. Не ми оттава време да експериментирам, а и времето се стопли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenbv Публикувано 12 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 Аз мога да споделя нещо странно за този нагревател. Колегата bsdnikolov е виждал, че при мен на диагностика избива грешка, че нагревателя е дефектен и грешката не може да се изчисти. Реших, че тая щуротия няма как да работи, щом има грешка, но миналата седмица се изненадах... Сутринта при -1 градуса (по термометъра на таблото) запалих, набичих климата на HI и след 30 сек до 1 минута вече духаше хладен към топъл въздух от средните отвори, а след 3-4 мин. стана топъл. Няма шанс колата на място да е стоплила за толкова малко време. Зарадвах се, когато вечерта на същият ден отново задуха топло, но после спря от раз. Явно при мен ту работи, ту не работи. А когато работи, си е гъзарийка, което все повече ме навива да сваля средната конзола и да го отремонтирам това нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 (Редактирано) При теб (а и при много други), проблемът е в лоши спойки на резисторите в модула на ел. печката (топлината от нагревателя им е**** м******). Казах ти, само си свали печката и ще ти оправя спойките за минута-две. А че е шукария, две мнения няма. При мен на тестов режим ме изпоти. Редактирано 12 Ноември 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Добре,но дали има значение от това дали е в "Econ" режим или нe? И също задължително ли трябва темп. да е на "HI" за да тръгне евентуално тоя пуст нагревател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Колеги, нека се придържаме към темата. Тя касае само A3 8P - VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Колеги, нека се придържаме към темата. Тя касае само A3 8P - VCDS.И за това ще отговоря в духът на VCDS. Добре,но дали има значение от това дали е в "Econ" режим или нe?Това зависи от настройката на климатроника ти. В адаптационен канал 11 на климатроника е настройката за ECON режима. При стойност 0 - с бутона ECON се деактивира само компресора, а при стойност 1 - режимът ECON деактивира и компресорът и допълнителния нагревател (бил той електрически или нафтов). И също задължително ли трябва темп. да е на "HI" за да тръгне евентуално тоя пуст нагревател Не, не е задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanin Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Здравейте колеги, Да попитам по въпроса за нагревателя. Имам следните две грешки:1 Fault Found:00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 013 - Check DTC MemoryAddress 7D: Aux. Heat 1 Fault Found:00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - DefectiveТа въпроса ми е, възможно ли е първата грешка да е следствие от втората, след като компа подава сигнал че нагревателя /резистори може би/ не работи.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Да. Тези грешки са почти винаги в комплект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Как да разбера дали имам такъв нагреватели как да го вклуча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi2027 Публикувано 13 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Мерси много колега Ще влезна по късно да разгледам при мен как са нещата в този адапционен канал 11 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2015 Как да разбера дали имам такъв нагреватели Влез с VCDS в списъкът с модулите и виж дали имаш модул с адрес 7D: как да го вклучаТой сам трябва да се включва зимата. Условията за това са:1. Външна температура под 11 градуса2. Искана температура от климатроника поне 26 градуса3. Температура на двигателя под 75 градуса3. Работещ двигател.4. Изправен алтернатор. Много важно условие! П.П. Ще направя тема в раздела за Aux Heat. за да систематизираме информацията с подробности там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 14 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2015 Явно не всички дизели имат въпросния нагревател.При мен липсва.Има ли значение,че моята кола е фейслифт?Gateway Installation List: 1K0 907 530 S01-Engine -- Status: OK 000003-ABS Brakes -- Status: OK 000004-Steering Angle -- Status: OK 000008-Auto HVAC -- Status: Malfunction 001009-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 001015-Airbags -- Status: OK 000016-Steering wheel -- Status: OK 000017-Instruments -- Status: OK 000019-CAN Gateway -- Status: OK 000025-Immobilizer -- Status: OK 000042-Door Elect, Driver -- Status: OK 000044-Steering Assist -- Status: OK 000046-Central Conv. -- Status: OK 000052-Door Elect, Pass. -- Status: OK 000055-Headlight Range -- Status: OK 000056-Radio -- Status: OK 000062-Door, Rear Left -- Status: OK 000072-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване