Иван Баев Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Здравейте Колеги. От дълго време не се бях вясвал с някакъв проблем, че чак ми стана съмнително. Обаче ето че му дойде времето. От няколко дни насам забелязвам, че се случва следното:Сутрин на топъл двигател никога съм нямал проблем... обаче ако покарам колата известно време (тоест спирам някъде и после паля и потеглям) ми светва лампата за ABS-а. Не всеки път, но почна да се случва често. Понякога дори както си я карам в движение отново светва. Другото което се наблюдава е че свети ли лампата ABS-a не работи. Като не свети всичко си бачка и колата си спира нормално. Закачих я на Ваг-Ком и излиза следното: 01276 - ABS Hydraulic Pump (V64) 16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent Ако някой се сблъсквал с точно този проблем в спирачната система и тази грешка, нека да сподели какво е направил и как да реша проблема.Отворен съм и към мненията на тези от вас който имат идея къде мога да търся проблема и решението му.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 (Редактирано) Няколко насоки изплюти от гуугъл... Звучат реалистични. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=183143 http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=82668 Редактирано 10 Юли 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 Ванка,ако стигнеш до смяна на ABS контролера-имам същия от А3/8L/ 1.8 20V.1997 година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 10 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 А идея някаква модула(контролера) къде се намира и как изглежда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 10 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=50332 Ейтва е контролера: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 11 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2014 Не бързай да търсиш и да купуваш модул. Като за начало провери предпазителите над акумулатора, един от тях е за ABS модула/помпата. Често има стопени гнезда на предпазителите и окислени кабелни обувки -> лош контакт -> набива тази грешка.Преди години на един Golf 4, разбирачите от официалното представителство ни убеждаваха как трябвало да се смени модула с все помпата, заради тази грешка. Цената на двете надхвърля многократно тази на две А3ки. Е, почистихме хубаво връзките и до ден днешен грешката не се е появявала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 13 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 (Редактирано) Ще проверя тези бушони за лош контакт колеги, но трябва първо да изчакам да ми светне лампата и чак тогава да размърдам за да видя дали ще има промяна. Иначе не ми е проблем сега да почистя и напръскам със съответният спрей, но няма да разбера след това дали от там има някакъв проблем.Искам само да попитам.... ABS помпата и контролера едно цяло ли са? В смисъл такъв два отделни елемента сглобени в общо тяло или са на два различни елемента на различни места? Редактирано 13 Юли 2014 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Веднъж светне ли ти лампата тя нама да изгасне като размърдаш!! Това не е крушка, която светва и гасне като има/няма контакт лампата светва защото има записана грешка от съответен критичен клас. Ще остане да свети докато бъде (само)изтрита дори и причината да изчезне за момент! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 Глупости, за тази грешка, както и подобната, свъзана с захранването на АБС модула изобщо не е така. Лампата светва (по същото време се записва и грешката) точно когато се загуби захранване до модула (както предполагам поради лош контакт в гнездото за предпазителя). Това разбира се става за секунди, след това отново имаш захранване/сигнал до модула. Лампата продължава да свети, съответно нямаш ABS, трябва просто да се изгасиш колата и запалиш отново, да ресетнеш един вид. След това като запалиш, лампата не свети и имаш ABS, въпреки, че имаш записана грешка от критичен клас.Иначе Ванка, няма какво да го мислиш, трий грешката, почисти хубаво гнездата, предпазителите и всички връзки. Най-добре е даже да свалиш целия панел с предпазители да можеш да си го човъркаш някъде на спокойствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 13 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2014 И като побърза да отсечеш "глупости" ще обясниш ли как това противоречи на написаното от мен и кое точно е "глупост"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Ами колегата Иван Баев е написал, че лампата на ABS-а му не свети постоянно, въпреки записаната грешка. Съответно, когато не свети, системата си работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 ... Пак да попитам това как противоречи на написаното от мен и кое точно нарече "глупости"?Не е нужно да се мъчиш да отговаряш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lowforce Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Хехе, кой съм аз да противореча на гуруто на А3 секцията Moonland и да оспорвам тоновете опит.Ако целта е да се търкат клавиатурите и да се трупат безмислени постове, добре. По ред на глупостите: Веднъж светне ли ти лампата тя нама да изгасне като размърдаш!!Както се вижда няколко поста по-нагоре лампата му свети, после не свети, тоест не се налага колегата да мърда. Както се вижда предполагам ( а и не само аз, а и първите 5 линка от форуми от гугъл, че и сайта на Ross Tech), че има лоши връзки при предпазителите над акумулатора. Това не е крушка, която светва и гасне като има/няма контакт Принципно е така, но дефакто при тази грешка в повечето случаи индикацията на таблото свети само когато... се загуби захранването към модула. лампата светва защото има записана грешка от съответен критичен клас.A коя грешка е от безопасен клас? Ще остане да свети докато бъде (само)изтрита дори и причината да изчезне за момент!Както е писано изобщо не е така. Справка - по-горните постове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 14 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Свети когато запише грешка, не свети когато грешката се (само-)изтрие (по каквато и да е причина!) както съм написал и по-горе. Което не значи в обратна последователност, че винаги когато свети, проблемът е на лице! Надявам се правиш разлика. Това е дигитална електроника, а не бинарна електросхема за демонстрация на закона на Ом.Второто именно не значи, че като размърда клемите и хоп - лампата веднага ще изчезне както той очаква. Именно това е "глупост". Може проблемът да изчезне като размърда, а лампата да продължи за момента да свети по простата причина, че преди 3 минути е регистрирана грешка.Пример за грешка, която няма отношение към безопастността и поведението на автомобила - липса на комуникация с аудио системата. За тази грешка никога няма да види светеща лампа на таблото.Разяснихме ли си "глупостите"? Друг път първо мисловен процес, после писане, а не обратното. Просто съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 14 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2014 Стига сте се дъвкали. Няма смисъл. А до колегата lowforce Доколкото разбирам трябва да си почистя клемореда и да обърна особено внимание на последните 2 бушона в дясно на на него. А да ги сменя или да си оставя старите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radeto Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 (Редактирано) Аз имам същия проблем. На мен в сервиза след диагностиката ми казаха, че дава грешка преден ляв датчик на ABS. По същия начин си свети и спира да свети когато си иска (по- често свети, отколкото не и съответно ABS не работи). Така, че ако не стане номера с почистването на бушоните може да провериш и датчика, той също се чисти. Ако не става с чистене.... нов датчик Редактирано 19 Юли 2014 от Radeto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 19 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2014 Е да ама не. точно за това е диагностиката. при теб проблема е друг и няма НИЩОобщо с този на колегата. това че лампата на таблото е една за цялата система не значи че като светне е един проблема. Ти имаш проблем с датчик или гривна или лоша спойка в модула. колегата има проблем с захранването на помпата, а може би с бушона.Но при теб няма смисъл да бараш този бушон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goro_89 Публикувано 19 Август 2014 Доклад Share Публикувано 19 Август 2014 рещен проблем бушон номер 9 /в ляво от волана таблото с бушоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STRSHR Публикувано 31 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2016 Колега, оправи ли проблема при теб? При мен светна със същата грешка, само дето е перманентно, а не intermittent. Междувременно ще проверя бушоните над акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagovest87 Публикувано 27 Април 2018 Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 Здравейте, темата е доста стара но да не отварям нова пиша тук. Моят проблем е същият като на колегата Radeto. Проблема е, че ми смениха датчика, даже два пъти (случайно единият да не би да е бил дефектен). Проблема си остава. Диагностиката казва, че има проблем в преден ляв датчик и това си е. Интересното е, че лампичката светва след като се усети вибрация на педала без да се натиска спирачката. След като светен ABS не работи. След някакво време лампата изгасва и отново ABS си работи. Някакви идей какво да правя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 27 Април 2018 Доклад Share Публикувано 27 Април 2018 Може и да сте сменили датчика.Но ако има проблем в кабела след него/прекъсване,късо,комшулук и т.н./,трябва да се търси по веригата.Иначе ABS-a е аут. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radoslav77 Публикувано 19 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2023 (Редактирано) On 4/28/2018 at 12:10 AM, Blagovest87 said: Здравейте, темата е доста стара но да не отварям нова пиша тук. Моят проблем е същият като на колегата Radeto. Проблема е, че ми смениха датчика, даже два пъти (случайно единият да не би да е бил дефектен). Проблема си остава. Диагностиката казва, че има проблем в преден ляв датчик и това си е. Интересното е, че лампичката светва след като се усети вибрация на педала без да се натиска спирачката. След като светен ABS не работи. След някакво време лампата изгасва и отново ABS си работи. Някакви идей какво да правя ? Колега, успя ли да намериш къде точно е проблема? Имам точно същия проблем, както си го описал. (ако евентуално си спомняш след толкова време, разбира се ) Редактирано 19 Септември 2023 от Radoslav77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi F Публикувано 22 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2023 Колеги оправям този проблем, сваляте ЕKU на ABS - намира се под хидравликата на спирачките, свалянето е доста трудно. 60 лв е цената срещу 140 на Варненска фирма. Типичен проблем за А3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване