Jump to content

Избор между 1.6i мотор и 1.8i мотор


Jordan.Mihnev

Recommended Posts

Здравейте!

 

Бъдещи колеги насочил съм се към Ауди а4 б5 но дилемата ми е кой от двата мотора да избера?

Може би вие като собственици на такива автомобили бихте дали мнение за това с кой от двата мотора се държи по-добре колата достатачни ли са 101 коня за купето,или 125 е по-добрия вариант?Кой от двата е по-издръжлив защотот съм съгласен да карам и по-слаба кола но да знам че няма да хвърлям купища пари след ремонти по нея :stupid: Интересувам защотот много скоро ми предстой покупка именно на Ауди и се чудя и мая и ми се завъртя главата от мения на хора който нямат такива коли и сега е момента да изчета и вашите коментари :verweis: 

 

Благодаря предварително за мненията и се надявам да получа отговори час по скоро, а админите да не ме нахокат че има подобни теми в форума, просто найстина нямам време да чета работя по 12 часа без почивен ден :magic:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 1.8 125 кс здрав мотор, лесно и безпроблемно се газифицира и обслужването е евтино. Не го гледай хич тоя туч 1,6, ще съжаляваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами принципно не се насочвам към моторите с тубо заради високия данък и мисля че подръжката на мотор с турбина е по скъп от тези с инжекция съжщо така не се насочвам към дизеловите мотори защотот няма как да преправя мотора да върви на алтернативно гориво което е по-евтино в пъти в момента в българия иначе дай боже да мога да си позволя да карам колите си с горивото за което са създадени :) надявам се да прочета още коментари по темата благодаря отново за досегашните :zustimm: :zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 125 коня, има изписано купища във форума! Имат проблем с един оптегач на веригата, който струва 900 лева. Намират се и по-евтини от Ибей, ама колко са читави не знам, въпросния оптегач на веригата е електронен, ако не се лъжа!

Обслужването на този мотор, за някой, е евтин 500 лева струва всичко, като ролки, водна помпа, оптегач и ремъци!

Купето на А4-ката не е лошо, колата вози доста по-меко от по-малкия клас а3 голф 4 и т.н

Също така, спада към големия данък, и дали ще дадеш 140 лева за данък на 125 коня и 200 лева за 150 коня по-добре турбо мотора, ако намериш читав! Аз лично бих търсил или 1.8 т или 1.8 125 коня! 1.6 си е доста слаб мотор! За няма и 2 месеца и 125 коня ще ти се види слаб, гаранция! Докато 1,8 турбото можеш да си го чипосаш и да му сложиш газова! Вярно подръжката е малко по-скъпа, ама първоначалното обслужване почти няма разлика! Късмет с избора!

Редактирано от anonym0us
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина ценна информация благодаря за което но въпреки предложението ти все пак ще се насоча към 125 ако в последствие реша че искам по мощна карс.бг и мобиле.бг ще работят за мен винаги иначе.Бих искал да прочета всичко просто нямам времето страхотно много се радвам за отговоите момчета и до тук мисля че ще зема 125 коня а отностно данъка му по калкулаторите в интернет сумата в моя регион е към 125 лв чувам за такива собственници който дават по 101 лв и не знам как става това !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички 1.8 125 са със скъп обтегач на веригата. Ако караш предимно градско се замисли за тди, разходите за гориво са горе -долу еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре митко85 за какъв разход говорим и за кой мотор въпреки че съм се насочил към бензина мога да помисля иза дизел превърженик съм принципно на дизеловите мотори но от по новата генерация автомобили затова плътно се насочих към бензиновите именно заради газта но бих изслушал мнението ти и ако се аргоментираш и добре мога и да премисля и да търся и дизел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шест години карам 1.8 със код АДР,но на А6. Двигателят е  здрав ,без проблеми със харчове на масло.От смяна до смяна отива от максимума до средата.Обслужването излиза 220 лв,ангренаж,ролки и успокоителя,което не е много според мен. Динамиката на мотора е след 2500 об.и на хора свикнали с резачки,стартът е доста муден.  Ако всичко е наред ще ти дава около 9-11 литра газ извънградско при 120-140 км/час. 

Лесно се спогажда с инжекционна газова уредба и няма особенни драми(ако двигателя е читав ,разбира се). А това за обтегача е малко на късмет.Някои имат проблем,други не..  Съединителя също излиза около 220 лв пълен комплект(от кокича). Кутия втора ръка има за 200 кинта,свещи,40 лв комплекта,така че нещата са поносими. 

Нооо,ако попаднеш на читаво 1.8т докато търсиш,скачай без да се замисляш и няма да съжаляваш,а и после се продава в рамките на часове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За А4 нямам идея,ако питаш мен. Но за А6 бяха 150-200 лв рейка втора ръка,а каретата около 50-60. Вече съм позабравил цените,но варират около диапазона на Б-4та + 20-30 %. Общо взето,само окачването е най -скъпия консуматив. 

Забравих само да спомена,че 1.8 има драми с дебитомера и дроселовата клапа.Затова им се нос славата на "куци коне". Зимата смених дебитомер,свещи,кабели и бобините.Изчистих дросела и колата направо "полетя" в сравнение с преди.Сега отново се е зацапал и отново взе да забива. 

 

Ако намериш читаво,вземай .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 1500 лв едва ли ще намеря читаво заболя ме главата голяма главоблъсканица затова се интересувам от цени на частите и знам че читава няма да намеря просто искам да знам дали ще мога да я оправя след това за възможно най-малко пари насочил съм се към http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11405602585183852&slink=70w0d1 това возило господина по телефона каза че е с газов инжекцион но е с изпадал лак и доста драскотини по броните аз ще намеря начин да направя нещо да я зема пари се намират но искам да знам цифри за тези неща и също така окачването издъжа ли по дълго след ремонта или просто ще и се радвам една година на читаво окачване и после ще чувам трак трак :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракането се чува към края на живота на окачването. По-големият проблем е счупване на износен носач в завой на магистрала с 140 км/h. Със сигурност трябва да се насочиш към по-големият двигател, особено ако газифицираш. Хубавите носачи се скъпи, ефтините изкарват малко километри. За пример - АТЕК 289 лева приблизително за комплект, мейле усилени - 650 лева комплекта по цени от форума, лемфьордера са още по-скъпи (но има ментета). Някои ентусиасти разчитат на рециклиране на носачите.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с някои от тях, карам нафтова печка. Рейката се рециклира с труда около 200 лева, преправя се и хидравличният маркуч - цената не е висока. Самата помпа не ми е правила проблеми, мисля, че някъде ги ремонтират, но дали е успешно не знам. Има и доста морги за Ауди, така че това е дребен проблем. 

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сметни разход 12-14 на 100 газ градско, и на 3 сипвания на газ по 15-20 лева бензин, примерно. Щото на градско каране бензина си заминава, тръгни-спри, запали-изгаси, газовия инжекцион пали само на бензин, а помпата в резервоара не обича да остава на сухо. Сметни и 7-8/100 нафта градско каране на читав дизелов мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако минеш диагностика преди покупката и нещата са ОК, няма да имаш проблеми с дросел и дебитомер. Забравяте да споменете и скъпите бубини на 1.8 моторите.....Лично според мен 1.6 е добър избор, ако водача не е състезател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Днес ми попадна 125 коня за 1000 лв нерегистриран за регистрацията съм на ясно колко ще ми струва но някой може ли да ми обясни защо не държеше оборотите и това фатално ли е колата е на 200 хиляди реални километра ? Запалих я студен лампата за бензина светеше и ми подадоха ток от от друга кола ако това може би има значение ?

Редактирано от Jordan.Mihnev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми отговора не ми помогна чесно казано струва тази сума защотот е с удар отзад така е вкарана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш в предвит,че не държи обороти??? Ако играят в диапазона 400-1100 об. става въпрос точно за дебитомера и дросел клапата. Обикновено с почистване се оправят,но може  смяна на дебиломера.....................

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това говоря чуди се дали да изгасне или да ги държи играеше мжду 1000 и 400 с смяната проблема ще изчезне ли ? цена за нов дебитомер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...