Bukmop19 Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Колата е ауди 80 1.9тди 1Z, като я купих, гнп-то беше на предварение и със смяната на ангренажния ремък реших, че искам всичко да ми е центровано както трябва да е. Преди да се пипа центровката на ваг кома ми изписваше ``Timing is too advanced to be plotted``, след центроването отново ми изписва това и от ауспуха излиза дим с цвят между бяло и сиво, не мога да определя точно, не е гъст дим и мирише. На ваг кома като пусна ``measuring blocks`` в първото квадратче стойността се върти около 40-42, а във второто 250-255. За доброто изгаряне на горивовъздушната смес до колкото знам трябва горивото да е точно определено количество, да се впръска в точно определено време и да се вкара и достатъчно въздух, та колко милиграма трябва да е горивото ( в първата графа на measuring blocks милиграмите гориво ли са ? ) и турбината какво налягане трябва да прави ( в момента пиковото е 0.9 бара и след това се задържа на 0,7 бара ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 23 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2014 Качи една графика на Тайминга да видим какво си направил,а сигурен ли си че е зацепена както трябва,помпата мърдахте ли я след смяната на ангренажа?От това което си писал ,предполагам че сте сменили ангренажа по белези,и не е пипана помпата,затова и четеш старото показание че си в предварение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 (Редактирано) След като сменихме ангренажния ремък преместихме помпата към закъснение и я центровахме по отвора на колелото на помпата ( нали се пъха щифт през зъбното колело и влиза в 1 дупка ) Графика няма смисъл да качвам понеже нищо не се вижда на нея. нормалното число за предварение/закъснение е около 60-70 а на мен ми е 250-255, единственото което се вижда на графиката е температурата на горивото. и моята графика е такава ( тази е от нета ) Редактирано 24 Юли 2014 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Понеже не ми е ясно, тази графика означава ли нещо въобще при 1z преди 94та година (с механичния дебитомер)? От първия пост оставам с впечатление че сега предварението е още по-голямо от преди да се пипа центровката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 И преди да се пипа и след като се пипа пак се върти около 250-255 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Само дето вече пуши сиво, което по спомени означава прекалено предварение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Пуши е силно казано, но не е и както трябва работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Така де, каквото и да е си го влошил с центровката. Точно за това се питам дали това което гледаш като информация се отнася за твоята кола или само се подвеждаш и търсиш под вола теле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 И аз се чудя, та затова се интересувам какво налягане трябва да прави турбината и колко милиграма гориво трябва, защото по начина по който е центрована помпата би трябвало да е така както е излязла от завода... а ме съмнява зъбното колело на помпата да е превъртяно цял оборот... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Тук като гледам трябва да се мръдне 1-2 зъба, ако е вярно разбира се това показание. Няма да стане само от възможността за реглаж на помпата. Ако колелото на помпата е без шпонка може и да не е на вярното място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Със шпонка е. Продължавам да търся колко милиграма трябва да е дозичката нафта и какво налягане да прави турбината, понеже мисля че помпата е центрована от към момент на подаване на горивото И се чудя дали мога да гледам ваг кома ТДИ графиката..... странна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Стига си си мислел че турбината ти има отношение към работата на мотора на празен ход, тогава турбото не помпи! Щом пуши бяло значи е на закъснение не на предварение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 24 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Значи ваг кома не показва както трябва, но все пак на какво налягане трябва да надува турбото :D Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 милиграмите трабва да са около 3 до 4. турбо и дебитомер нямат влияние на празния ход. Максималното налягане е 2 бара по вагком. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 24 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2014 Пич, Ваг-кома няма как да не показва вярно,и ти изписва че си в мнооого голямо предварение и затова не ти излиза графиката,престани стези турбини,и си зацепи колата както трябва ,ако не можеш намери някой който може,тайминга трябва да го докараш до 60-65,този мотор върви добре на 2,4-2,6 милгр.колкото са повече е по спънат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 25 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Някой съфорумник да има желание да помогне с центровката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 25 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2014 Ако имам свободно време бих ти помогнал,но поради липса на такова ще ти дам няколко съвета.прегледай си наново белезите за зацепване на ангренажа,на маховика ,и трябва да свалиш капака на главата,отзад на вала има прорез във него слагаш някаква планка със подходяща дебелина или гаечен ключ също върши работа,да не ти мърда вала докато нанизваш ангренажа,на маховика трябва да се вижда- 0,не я цепи да се вижда на средата както някой ти беше казал,трябва ти и щифт за помпата,трябва да е плътен по отвора,когато всички тези белези ги спазиш,не трябва да имаш проблем,палиш чакаш да загрее колата и гледаш тайминга и едва тогава коригираш аванса на помпата .По просто не мога да ти го обясня,ако ти е читав майстора това не трябва да го затрудни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 27 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2014 Не е задължително ако е на предварение, че не може да пуши бяло, напротив. Когато има проблем с авансатора може да не показва вярно графиката и да я мени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 28 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Според мен има нещо такова понеже помпата е центрована както трябва със щифт, но въпреки това на компютъра дава че е на голямо предварение 255. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2014 Мести няколко зъба тая помпа да видиш какво показва. Не вярвай изцяло на щифта или каквото е маркирано там. Аз се чудя, че пали ако е наистина такова предварението. То при 20 работи чувствително по-зле, пък не знам за 255. Може и да има друг проблем, ама не знам какъв. 1 зъб е 10-15 брадуса. Ако е 255 това са 15-20 зъба. Изключено е да запали. Какво дава на канал 4?Грешка записва ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 29 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Канал 4 ? Това от измервателния блок и после на група 4 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Не си спомням точно как бяха кръстени, ама звучи като това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 29 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2014 Еми моята е 93 година и има само на група 000 на всички останали пише ERROR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Кажи в клетка 2 и 4 на 000 какво пише.Не помня как се правеше, но излиза 1 таблиза с 10 клетки. Не 4 клетки както е на другите канали. Много отдавна не съм го пускал това. Май само си ставаше така като идеш на 000.Но без да си дал SWITCH TO BASIC SETTINGS. Редактирано 30 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 30 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 В клетка 2 числото играе между 250 и 255, а в клетка 4 в момента не се сещам колко беше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване