Jump to content

Центровка на ГНП 1.9TDI 1Z


Bukmop19

Recommended Posts

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да уточня още някои подробности.

Авансаторът дава само аванс - ако на много статичен аванс няма как да се компенсира, той не дава закъснение. Но в движение, когато е необходим аванс авансаторът ще дава по-малко, защото то ще си има - това в твоя случай с голям статичен аванс, така че ще има моменти, когато ще работи с нормален аванс, но това ще е само при голям товар, т.е. при нормално каране все ще си е на повече аванс. Всичко това, ако приемем, че наистина е с голям аванс - т.е. няма грешка в отчитането.

 

На празен ход авансаторът не работи само, ако има нужния статичен аванс, ако няма той компенсира доколкото може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, от какво зависи двигателя да работи по тихо и меко ? Щом предварението е само докато запали колата, а после авансатора променя някой неща, защо TDI Timing-а показва висока стойност ? Не трябва ли авансатора да намести нещата да са нормални след като запали мотора ? 

Зависи не толкова от предварението  ,колкото от милиграмите ,колкото са повече,работи по меко и естествено е по спъната,колкото са по малко ,толкова е по твърда работата на мотора,и реагира по нервно на педала на газта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че помпата ми не е оригиналната.... има 2 кабела които няма къде да се свържат на тази помпа.... сега за да пали нормално е на предварение 210.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От коя страна има 2 кабела повече - откъм купето ли?

 

Коя година е тази кола? И аз се учудих като видях, че е с тръбичката на капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1993, то дори на някой снимки по в началото на темата се вижда че има една букса която не се използва... буксата е с 3 кабела а към помпата ходи само 1 .. Кабелите са от купето към помпата, отрязани са и там е направена снадка за 1 кабел а др 2 са си ей така във въздуха. Ако не се лъжа по дебелият кабел към помпата е някакво електронно управление (  7 пинчета са на буксата ) а другият кабел където казвам, че е отрязан и от 3 само 1 е вързан ... този 1 кабел май май е някакав клапан който пуска/спира горивото ( примерно  имобилайзера ) и си мисля, че 2та несвързани кабела трябва да ходят към авансатора.... който в случая ми се губи като местоположение на тая помпа

Редактирано от Bukmop19
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанът, който спира горивото е с червения кабел.

 

Авансаторът е отдолу напречно на помпата от двете й страни стърчи кръгло с 2 болтчета., а управлението му е с двоен кабел, който излиза от едно пластмасово също отдолу от страната на тръбичките. Не го виждам на снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега снимаи е помпата отзад и от долу,да се види има ли  място за ел,авансатор ,или първите тдита нямат ел.авансатор или на твоето е премахнат и е затапена дупката ,но ако нямат защо е поставена планката с буксата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...