Bukmop19 Публикувано 8 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Благодаря ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Август 2014 Доклад Share Публикувано 8 Август 2014 Да уточня още някои подробности.Авансаторът дава само аванс - ако на много статичен аванс няма как да се компенсира, той не дава закъснение. Но в движение, когато е необходим аванс авансаторът ще дава по-малко, защото то ще си има - това в твоя случай с голям статичен аванс, така че ще има моменти, когато ще работи с нормален аванс, но това ще е само при голям товар, т.е. при нормално каране все ще си е на повече аванс. Всичко това, ако приемем, че наистина е с голям аванс - т.е. няма грешка в отчитането. На празен ход авансаторът не работи само, ако има нужния статичен аванс, ако няма той компенсира доколкото може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parconi Публикувано 10 Август 2014 Доклад Share Публикувано 10 Август 2014 Добре, от какво зависи двигателя да работи по тихо и меко ? Щом предварението е само докато запали колата, а после авансатора променя някой неща, защо TDI Timing-а показва висока стойност ? Не трябва ли авансатора да намести нещата да са нормални след като запали мотора ? Зависи не толкова от предварението ,колкото от милиграмите ,колкото са повече,работи по меко и естествено е по спъната,колкото са по малко ,толкова е по твърда работата на мотора,и реагира по нервно на педала на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 11 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 Оказва се, че помпата ми не е оригиналната.... има 2 кабела които няма къде да се свържат на тази помпа.... сега за да пали нормално е на предварение 210. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Август 2014 Доклад Share Публикувано 11 Август 2014 От коя страна има 2 кабела повече - откъм купето ли? Коя година е тази кола? И аз се учудих като видях, че е с тръбичката на капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 12 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 (Редактирано) 1993, то дори на някой снимки по в началото на темата се вижда че има една букса която не се използва... буксата е с 3 кабела а към помпата ходи само 1 .. Кабелите са от купето към помпата, отрязани са и там е направена снадка за 1 кабел а др 2 са си ей така във въздуха. Ако не се лъжа по дебелият кабел към помпата е някакво електронно управление ( 7 пинчета са на буксата ) а другият кабел където казвам, че е отрязан и от 3 само 1 е вързан ... този 1 кабел май май е някакав клапан който пуска/спира горивото ( примерно имобилайзера ) и си мисля, че 2та несвързани кабела трябва да ходят към авансатора.... който в случая ми се губи като местоположение на тая помпа Редактирано 12 Август 2014 от Bukmop19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Клапанът, който спира горивото е с червения кабел. Авансаторът е отдолу напречно на помпата от двете й страни стърчи кръгло с 2 болтчета., а управлението му е с двоен кабел, който излиза от едно пластмасово също отдолу от страната на тръбичките. Не го виждам на снимките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 12 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 Не само не се вижда на снимките а дефакто нямам такова пластмасово..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 12 Август 2014 Доклад Share Публикувано 12 Август 2014 На старите помпи може и да е друго. Аз такава не съм виждал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 13 Август 2014 Доклад Share Публикувано 13 Август 2014 колега снимаи е помпата отзад и от долу,да се види има ли място за ел,авансатор ,или първите тдита нямат ел.авансатор или на твоето е премахнат и е затапена дупката ,но ако нямат защо е поставена планката с буксата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 14 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 Опитах се, но е тесничко и нищо не се получи от снимките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petar_a Публикувано 14 Август 2014 Доклад Share Публикувано 14 Август 2014 точно това което си снимал трябва да е ел авансатора но при теб липсват кабелите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 22 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2014 Значи от там идва цялата работа... помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване