Jump to content

Маслена помпа на 1.8 АДР


lingerov

Recommended Posts

В неделя на загряла кола над 2500 об. ми светна маслото и изписка  също и взе да трака мотора изгасих запалих няма проблем докато не я изфорсирам над 2-2500 об. Пребрах се на ниски обороти без проблем на студена кола като запаля няма проблем притраква като я изфорсирам паднат ли оборотите не трака доста изчетох и се насочих към маслената помпа даже съм я взел и в петък я натискам но четох че мога да сваля картера без да барам магарето дано успея. Затова исках пак да питам пробвали колеги тая процедура



Как да си поправя заглавието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега аз правих тази процедура със смяна на маслена помпа обаче на а4 1.8т аеб мисля че помпите са еднакви и без да свалям предния мост  оставих го да виси на 4-те носача обаче развих и тампоните на мотора и го повдигнах максимално нагоре и излезе много трудно та маи е по добре да го свалиш изцяло ще се улесниш много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро сменях помпа на ADR,но изобщо не можах да изкарам картера ,както казваха някои от форума.Разглобих помпата и я изкарах на части и тогава успях  да изкарам картера.Новата помпа съответно се монтира на части след като картера влезе  над моста.Мотора беше вдигнат колкото може с откачени тампони.Пр.мост не съм го разхлабвал,за да не търся стенд след това.Мотора тракаше повече от дизел като загрее и обтегача на разпределителните валове беше блокирал с надрано буталце,но всичко се нормализира след смяната.1/3 от смукатела беше запушен.

post-42205-0-79234400-1406760162_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

След сваляне на картера без да се пипа нищо освен повдигане на двигателя и сваляне на единия тампон намерих картер пълен със стружки и превъртял биелен лагер на 3 цилиндър. Двигателя доло и се обадих на колега от форума тук в Стара Загора  от него взех двигател без глава за 100лв прехвърлих к. вал заедно с буталата и биелите на моя блок нови лагери  гарнитури семеринги масло филтър и вече една седмица всичко е окей.  Оказа се че има разлика м/у моити бутала и тези които купих сега съм с малко по дълги поли и бутало с биела по тежки от моите с 90грама останаха блок к. вал за шлайф и бутала с биели 1 от които е с превъртал лагер Днес реших да огледам за течове  няма капка  и така с помощ от приятел с отстъпките 199 части и 100 лв двигателя се разминах  и 3 дни бачкане за моя сметка

 

 

audi b3-   това е колегата и е точен Редактирано от lingerov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

И аз имах проблем с лампата за маслото. Смениха помпата с нова, основни и биелни лагери с нови, маслен филтър и датчик за налягане. След сглабяне лампата отново присветва около 2к оборота. Днес прегледаха и лагерите на разпределителните валове и са добре. Къде може да е проблема за ниското налягане след смяната на основните неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, NIKO написа:

 

Утре ще се разбере, но за сега май това ще излезе. Иначе да от Италия е, но колата е в мен от 2010год. И до сега не съм имал никакви проблеми с маслената помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

земи едно руско XADO за промивка, покарай я 250-300 км. и сменяй маслото, би трябвало да отпуши моцарелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен 1.8 ADR откачихме предния тампон на ДВГ , и двата над носачите . повдигнахме двигателя и картера излезе без проблем. другото е ясно . при мен сменихме картера защото направихме ADR-а 1,8Т  и се сменя картера с картер от АЕВ. нищо друго не е отвивано и пипано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ти ли излезна по-скъпо от колкото да вземеш 1.8Т мотор? Питам от чисто любопитство.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме и този клапан ма маслената конзола, събрахме колата запали и работи 20мин, след като подадох газ до 1500об/мин отново светна лампата. Възможно ли е да е от вала, който задвижва маслената помпа да е проблема? Друго не знам какво може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са хиляди неща. Примерно да ти изпуска налягането на маслото в главата. И кво ли не. Затова ти казвам разкарай го този кошер, или сменяй цял двигател направо. Така с тия ремонти ставаш хранилка на майсторите, освен ако не си я правиш ти.

П.С. и аз съм същия. Другата седмица взимам глава и я захващам. Но при мен проблема е друг. Нямам нерви да го намеря. Нова глава и готово.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами доста съм си я поддържал колата и за годините си е в страхотно състояние смея да кажа. Като изключим сегашния проблем. За това не ми се иска да я махам. Иначе я правим с приятел монтьор и поне за труд няма да ми отрежат главата. Частите също взимам с отстъпка, но вече не знаем какво да сменяме. Това за главата също го предположиха други майстори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно са мерили. За главата е трудно да се каже само по тея черупки. А тези двигатели май имат проблем там понякога.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 36 минути, alexander alexandrov написа:

Да ниско е налягането след всичко сменено.

На 2000 оборота колко бара е? Иначе е възможно да са се износили лагерите на вала за маслената помпа, и оттам да "бяга" маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, vladi написа:

 

Не помня точно, но на празен ход някъде околко 0.5 бара, а на 2000об.мисля под 1.5 ми казаха.

А тези лагери за маслената помпа как се сменят, сваля се предницата, картера и коляновия вал ли?

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. Щом отдолу си сигурен , сменяш отгоре всичко и си ти. Главите са ефтини.

Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете вала за радиална хлабина-така ще разберете дали са износени лагерите му. За съжаление, за да се провери, трябва да се разхлаби ангренажния ремък. Иначе за смяната на лагерите му се свалят предницата, ангренажния ремък и картера, коляновия вал не се пипа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извадихме вала на помпата. Външния лагер е износен и спукан. Вътрешния до колкото виждаме и той е износен. Неговата смяна как става и продават ли се само лагерите като резервна част?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продават се лагерите само. Аз съм си направил едни дорници за избиване/набиване, алуминиеви. Като вземеш новите лагери, може стругар да ти направи такива, не е сложно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...