lingerov Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 В неделя на загряла кола над 2500 об. ми светна маслото и изписка също и взе да трака мотора изгасих запалих няма проблем докато не я изфорсирам над 2-2500 об. Пребрах се на ниски обороти без проблем на студена кола като запаля няма проблем притраква като я изфорсирам паднат ли оборотите не трака доста изчетох и се насочих към маслената помпа даже съм я взел и в петък я натискам но четох че мога да сваля картера без да барам магарето дано успея. Затова исках пак да питам пробвали колеги тая процедураКак да си поправя заглавието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo862 Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Здравей колега аз правих тази процедура със смяна на маслена помпа обаче на а4 1.8т аеб мисля че помпите са еднакви и без да свалям предния мост оставих го да виси на 4-те носача обаче развих и тампоните на мотора и го повдигнах максимално нагоре и излезе много трудно та маи е по добре да го свалиш изцяло ще се улесниш много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 30 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2014 Скоро сменях помпа на ADR,но изобщо не можах да изкарам картера ,както казваха някои от форума.Разглобих помпата и я изкарах на части и тогава успях да изкарам картера.Новата помпа съответно се монтира на части след като картера влезе над моста.Мотора беше вдигнат колкото може с откачени тампони.Пр.мост не съм го разхлабвал,за да не търся стенд след това.Мотора тракаше повече от дизел като загрее и обтегача на разпределителните валове беше блокирал с надрано буталце,но всичко се нормализира след смяната.1/3 от смукатела беше запушен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lingerov Публикувано 9 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2014 (Редактирано) След сваляне на картера без да се пипа нищо освен повдигане на двигателя и сваляне на единия тампон намерих картер пълен със стружки и превъртял биелен лагер на 3 цилиндър. Двигателя доло и се обадих на колега от форума тук в Стара Загора от него взех двигател без глава за 100лв прехвърлих к. вал заедно с буталата и биелите на моя блок нови лагери гарнитури семеринги масло филтър и вече една седмица всичко е окей. Оказа се че има разлика м/у моити бутала и тези които купих сега съм с малко по дълги поли и бутало с биела по тежки от моите с 90грама останаха блок к. вал за шлайф и бутала с биели 1 от които е с превъртал лагер Днес реших да огледам за течове няма капка и така с помощ от приятел с отстъпките 199 части и 100 лв двигателя се разминах и 3 дни бачкане за моя сметка audi b3- това е колегата и е точен Редактирано 9 Август 2014 от lingerov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 И аз имах проблем с лампата за маслото. Смениха помпата с нова, основни и биелни лагери с нови, маслен филтър и датчик за налягане. След сглабяне лампата отново присветва около 2к оборота. Днес прегледаха и лагерите на разпределителните валове и са добре. Къде може да е проблема за ниското налягане след смяната на основните неща? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 запушени маслени магистрали. Италианка, налЕ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 Just now, NIKO написа: Утре ще се разбере, но за сега май това ще излезе. Иначе да от Италия е, но колата е в мен от 2010год. И до сега не съм имал никакви проблеми с маслената помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2019 земи едно руско XADO за промивка, покарай я 250-300 км. и сменяй маслото, би трябвало да отпуши моцарелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 25 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2019 Клапана на маслената конзола е сцепен на 2 места, възможно ли е да е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 при мен 1.8 ADR откачихме предния тампон на ДВГ , и двата над носачите . повдигнахме двигателя и картера излезе без проблем. другото е ясно . при мен сменихме картера защото направихме ADR-а 1,8Т и се сменя картера с картер от АЕВ. нищо друго не е отвивано и пипано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2019 Не ти ли излезна по-скъпо от колкото да вземеш 1.8Т мотор? Питам от чисто любопитство. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Сменихме и този клапан ма маслената конзола, събрахме колата запали и работи 20мин, след като подадох газ до 1500об/мин отново светна лампата. Възможно ли е да е от вала, който задвижва маслената помпа да е проблема? Друго не знам какво може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Може да са хиляди неща. Примерно да ти изпуска налягането на маслото в главата. И кво ли не. Затова ти казвам разкарай го този кошер, или сменяй цял двигател направо. Така с тия ремонти ставаш хранилка на майсторите, освен ако не си я правиш ти. П.С. и аз съм същия. Другата седмица взимам глава и я захващам. Но при мен проблема е друг. Нямам нерви да го намеря. Нова глава и готово. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Ами доста съм си я поддържал колата и за годините си е в страхотно състояние смея да кажа. Като изключим сегашния проблем. За това не ми се иска да я махам. Иначе я правим с приятел монтьор и поне за труд няма да ми отрежат главата. Частите също взимам с отстъпка, но вече не знаем какво да сменяме. Това за главата също го предположиха други майстори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 (Редактирано) Налягане на маслото мерили ли сте? Редактирано 3 Март 2019 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Явно са мерили. За главата е трудно да се каже само по тея черупки. А тези двигатели май имат проблем там понякога. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Да ниско е налягането след всичко сменено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 преди 36 минути, alexander alexandrov написа: Да ниско е налягането след всичко сменено. На 2000 оборота колко бара е? Иначе е възможно да са се износили лагерите на вала за маслената помпа, и оттам да "бяга" маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 (Редактирано) Just now, vladi написа: Не помня точно, но на празен ход някъде околко 0.5 бара, а на 2000об.мисля под 1.5 ми казаха. А тези лагери за маслената помпа как се сменят, сваля се предницата, картера и коляновия вал ли? Редактирано 3 Март 2019 от alexander alexandrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Лоша работа. Щом отдолу си сигурен , сменяш отгоре всичко и си ти. Главите са ефтини. Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Проверете вала за радиална хлабина-така ще разберете дали са износени лагерите му. За съжаление, за да се провери, трябва да се разхлаби ангренажния ремък. Иначе за смяната на лагерите му се свалят предницата, ангренажния ремък и картера, коляновия вал не се пипа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 3 Март 2019 Доклад Share Публикувано 3 Март 2019 Благодаря, ще пиша като има развитие и яснота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Извадихме вала на помпата. Външния лагер е износен и спукан. Вътрешния до колкото виждаме и той е износен. Неговата смяна как става и продават ли се само лагерите като резервна част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 4 Март 2019 Доклад Share Публикувано 4 Март 2019 Продават се лагерите само. Аз съм си направил едни дорници за избиване/набиване, алуминиеви. Като вземеш новите лагери, може стругар да ти направи такива, не е сложно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване