Jump to content

Audi S4 B5 2.7 quattro Avant


Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам да попитам за конкретния модел, загледал съм го от доста време, но сега му дойде редът. Това ще е четвърто Ауди в семейството(иначе сме имали общо 7 от марката). Цените доста паднаха последните години, но ще го взимам да си го карам, не да го продам след година. С разход и подръжка съм наясно. Просто искам мнение за две конкретни обяви и най - вече, някой колега от столицата, ако е запознат или ги е гледал, ще се радвам да сподели, и струват ли си тези пари. Аз съм от Стара Загора и така или иначе, ще ходя да ги погледна в скоро време. По - ме блазни черната, но според мен и на двете коли пробега, не е реален, но незнам... мнения?

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11403026323997916&slink=7bz2t1

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11395421411804755&slink=7bz2t1

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази черната моя племенник ще ходи да я гледа утре. Нещо й се кефи дано е арна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па то тва си е нормално харчеща кола с приличен данък. :D

 

Черната определено изглежда добре. В Швейцария е практика да се карат по-мощни коли, а и хората могат да си ги позволят, така че лично аз винаги съм смятал, че S-ки, RS-ки, M-ки и т.н. са за предпочитане от Швейцария. Единствения минус е пожечкото ръжда, която може да има под колата.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам информация за черната че е пострадала при градушката. Все пак някой може да провери, дали е вярна или пък може би са е оправили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами утре мисля да се разходя до столицата да ги погледна, пък каквото такова. Благодаря за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата обява не се отваря, явно това е "черната" която коментирате, след като другата е синя. Явно е продадена..........или да се надяваме, че просто е изтекла обявата и не е активирана отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз звънях - продадена е. Остава Синята, дано да е читава...

ПП. Звънях - и тя е продадена, сега сме отново в стартова позиция...

Редактирано от Иво Диянов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХАХ, моя племенник вече е с черната ;) още не съм я виждал, на вече е в групата с солидно моторче на хАуди. Утре ще я киризя да видя какви ески има на 13г. за по 9 бона  

Да му е честита и без аварийни км 

Редактирано от maximoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХАХАХ, моя племенник вече е с черната ;)

Да му е честита новата придобивка на момчето и да си я ползва със здраве! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ами да, да му е честита и много безаварийни :) Няма лошо. И аз отнесох една швейцарка, дано да е читава... късмет, каквото такова. Ще се чуе. Върви добре, сега регистрации, обслужване, обичайните неща. Впрочем с какво масло се кара това? 10w60?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я разкажете малко за тоя модел? Консумативи, слаби места, обслужване на мАторя? Б5ца карах преди 5г., но друг мотор. Ходова и ел. част са ми ясни, но за този мотор не знам нищо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо. Препоръките са същите, както при 1.8Т от същото поколение.

Т.е. според ВАГ може и 5в40, може и 5в30. А от практиката следва силно да се избягва 5в30.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в един сервиз, в който отидох ми препоръчаха 300В на Мотул в металните кутии където е 15-50, незнам да не е много гъсто, дано да няма проблеми. Гледам, че има теч на масло от гарнитурите на капаците на клапаните - та ще ги сменя и тях. То им е малко болно място на тези двигатели това място...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е болно място на 1.8т и на всеки бензинов V6.

За да караш с 300v трябва да имаш някакви сериозни модификации по колата....и да изхвърлиш катализаторите......

За пореден път ще го напиша - моторът е дериват на 1.8т и няма нищо по-специално в изискванията за консумативите.

За конкретното масло - такова съм слагал на 1.8т с голяма турбина. Стандартното масло, което ползвам (Motul 8100) буквално става на вода след малко по-сериозно каране и се наложи минаването на 300v. Със стокови турбини 15/50 е абсолютно излишно и дори вредно зимно време....

Ако питаш за конкретно масло - аз карам с 8100 5в40 и 1.8т и 2.7т, колите са с чипове и газ. 

Един от плюсовете на V6 моторите е двойно по-големия картер, което означава много по-малък стрес за маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мерси за пояснението. А гарнитурите на капаците на клапаните - там има ли нещо специфично или могат да ми ги сменят в някой по - грамотен сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...