Jump to content

Гуми и джанти за A3 8P


Moonland

Recommended Posts

On 12/29/2016 at 0:49 AM, georgiivanov said:

Да се похваля и аз.Най-накрая пристигнаха капачките... 

Сега да видим за колко време ще ги задържа.

IMG_3390.JPG

IMG_3393.JPG

 

Моите капачки хванаха пътя (пак) :hilezh: ... не изкараха и месец. Но съм се заканил да не купувам втора употреба капачки, за да не подхранвам кражбите. Дано твоите оцелеят! 

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 832
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,имам audi S3 facelift и си бях изградил идеал за джанти (R18 8j ET45), но бях подведен от красотата на едни джанти.Тяхното ЕТ е 40 и не знам дали ще имам проблеми с тях ... моля за мнения.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с този размер лятото и имам опиране в болтовете на задната броня при натоварване/неравности. Коментирано е многократно назад. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не беше ли с 5 мм фланци?

Аз с ЕТ35 имах опиране много рядко при 4-5 човека в колата и никога на неравности, но при Sportback-а сигурно е по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/7/2017 at 18:40, Moonland написа:

Аз карам с този размер лятото и имам опиране в болтовете на задната броня при натоварване/неравности. Коментирано е многократно назад. 

Имаш ли фланци колега? и S3-ката не е ли една идея по-раздута от А3-ката ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е по-раздута, а даже в по-"неизгодно" положение поради по-ниското окачване. 

 

Fifipaldi ми напомни правилно - съвсем изключих за фланците! Но въпреки това сега като се разрових стигнах до същия резултат:

Джантите ми са 18", 8J, ЕТ50. Към тях обаче имам 5mm фланци, т.е. реалното ET става 45

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Тъй като съм нов, както във форума, така и в притежанието на ауди (моето е А3 sportback 2007г.) . Та искам да попитам относно джантите - искам да си взема 18-ки. Моля, кажете ми колко джаула е препоръчително да е широка джантата 8 или 7,5 ? А относно офсета над 45 ли задължително да търся, за да нямам опиране? И последно - централния отвор е 57,1, нали? Да не объркам нещо, че не са малко парите за джанти :) Благодаря! 

И още нещо - ако централния отвор на джаната е 66,6, а за А3-ката ми е 57,1, добре ли е с втулки да ги карам джантите и има ли проблем, защото до сега не съм слагал втулки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл :)

7,5 / 8 J - няма да имаш проблеми и с двата варианта, по избор.

Хубаво е офсетът да е около 40-45. Търкалял съм и джанти с ЕТ 35 и в някои ситуации има леко съвсем леко опиране- колегите по-горе са писали относно това. Не е нищо страшно, но е въпрос на лична преценка.

За цент. отвор- на различни коли съм сменил кажи-речи 15 комплекта джанти и почти винаги съм карал с втулки(както и на сегашния ми летен сет)- няма абсолютно никакви проблеми. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много благодаря за бързия и конкретен отговор за всичко! Започвам тогава с търсенето на 18-ки :) А относно гумите 225/40 ли да слагам на 18ките или 235/35?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета наскоро си взех S3 2.0TFSI 2008-ма. Много ме кефи колата, обаче искам за летните гуми да си взема джанти. Стоково колицата е с гуми 225/40/R18 и джанти 7.5J ET56. Мисля да запазя оригиналния размер гуми, но съм се спрял на джанти 18-ки 8.0J ET 35. Според вас ще имам ли проблем с опирането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия s3-ки за нищо ги нямате ;).

Няколко поста по-нагоре имаше подобен въпрос, браво :zustimm:.

 

По темата.

Доста вероятно и почти сигурно ще имаш опиране с 8.0J и ЕТ35 като сте повече от 2-ма в колата или при неравности с по-висока скорост (както и на легнали полицай с ниска).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно й е по-раздуто?

Не е RS това, а просто S.

Ако толкова се съмняваш отиваш на гумаджийница и пробваш, вярно ще изхарчиш няколко десетки лева, но поне ще си спокоен.

Отзад ги сложи 2-те джанти ако ще тестваш, отпред няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За отпред съм сигурен че калниците на А3 и S3 са еднакви, не може да е по раздута S3ката, за отзад също съм сигурен на 90процента ,че са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е грешката е моя явно съм се объркал. Извинявам се за което - оказа се че и RS-a е еднакъв отзад, а за отпред само RS-a е по-раздут. Мен принципно ме притеснява за отпред дали няма да има главоболия. Лошото е че съм си бързак дет се вика, и купих джантите и ако опират ще трябва да играе машинката по ръбчетата отвътре или да купувам калници от RS. Това ще се разбере като монтирам гумите тия дни и ги сложа на колата. Едно е сигурно - ВРЪЩАНЕ НАЗАД НЯМА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти обясних още в първия ми пост, че ще опира с тези джанти?

Сега като разбра, че не ти е раздута колата още ли не приемаш отговора?

Карах около година с 7.5J ET35 и имах опиране при определени условия и 3+ човека в колата.

Така и така си ги взел нищо не ти пречи да ги сложиш и покараш с тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...