Jump to content

Монтиране на печка


grafa

Recommended Posts

Тъй като наближават студените дни, взех отново да се замислям за тази благина. Колата е А4 1,9 ТДИ 1Z 90 к.с. '96г.

Тъй като нямам никакво понятие от печки, ще ми се някой да ме просветли. Отворих продавалника, там има разни от по 100 лева и нагоре, което ми се видя доста евтино, предвид, че предни години като съм гледал бяха по 500.

Оптималният вариант е, печката да може да се пуска сама в някакъв час и при нужда да мога да я оставям да поддържа температура. Но всичко опира до пари. В най-лошият вариант ме устройва и такава, която просто загрява по-бързо водата при запалена кола.

Въпросът е каква мога да монтирам. Ще постна няколко линка просто за ориенти.

 

http://olx.bg/vodna-pechka-vebasto-i33944319

http://olx.bg/naftovi-pechki-webasto-i58798282

 

http://olx.bg/pechka-za-bmv-730d-i35505569

 

http://olx.bg/pechka-webasto-5kw-i47822551

 

http://olx.bg/pechka-za-vektra-v-dizel-i46659123

 

Гледам хората продават и от други марки, не знам може ли някоя да пасне. Тук във форума има една от А6 2,5 тди за 330 лева. Ако се наложи и толкова ще дам, просто не ми се мръзне цяла зима. Колата загрява сравнително бавно, но за сметка на това изстива бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Печки има много ама това което включва комлекта е описан по долу:

 

Тази обява е от шкода форума:

"Продавам 2бр webasto termo top C- 12V 5000W diesel и benzin водни отоплители(печки ) за автомобил или бус .Профилактирани и ревизирани на 100% работоспособност.Печките са пълни комплекти: 1-печка//2-водна помпа//3-горивна помпа//4-програматор//5-ауспух//канал с реле да пуска и винтилатора в купето за да го затопли и да размръзи прозорците.Цена на комплект=600лв.Имат и опция за пускане с : GSM и SMS известяване или дистанционно (до100м),но това се заплаща допълнително.Печките се намират във Видин,за други градове изпращам с опция преглед и тест на място при куриера.За връзка ЛС или тел.0988805511"

 

Тези които си намерил са само печки без другото оборудване което е нужно да тръгне да работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 250 лева са целите комплекти. Дали някъде беше писано, че бензинова може да работи с дизел, вярно ли е?

Какъв е точно принципа на работа - настройвам час, тя си пали, подгрява антифриза и готов? От къде черпи тока, за да работи автономно - акумулатора или се слага допълнителен.

Предполагам може да се пуска и когато колата се запали, да загрее бързо и да спре после. Ако я оставям паркирана, може ли печката да поддържа температура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има ли сервизи които монтират такива печки,освен официалния вносител на вебасто,защото там  искам 2-3хил лева и за стара кола не си заслужава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се сдобих с това нещо. Човека ме увери, че до последно е работила, само дето е стояла няколко години без да се ползва. Оказа се проблем обаче, да се намери някой да я монтира. На пръв поглед не изглежда супер сложно, ако човек знае кое къде отива, обаче. Идеи за подходящ мастор?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да ти кажа, че в началния пост, който си направил, първия линк е от обява за печка (воден отоплител) за автобус! Това практически няма как да стане за твоето В4! Много е мощна, много бързо загрява, но е на 24 волта и харчи 2.5 - 3.5 литра гориво на час! Ще се потиш само докато зареждаш и нама да има нужда да я пускаш!  :wall: (майтап разбира се)
  И аз имах такава(В4), пет години търсих, не можах да си намеря печица и така си я и продадох! "Това", което си намерил си е таралеж в гащите! Това "стоене" няколко години може да се окаже фатално! Зависи при какви условия е съхранявана и как! Помпичката е много финна и точна по изработка, да не говорим за дюзата! Една капка водичка в което и да е от двете(помпа или дюза) и НЯМАШ ПЕЧКА! Следващото нещо е дали помпата ти е пълен комплект! Значи трябва да имаш печка с електрониката за управлението й, водна помпа и термостат! Водните съединения и тръбичките за свързването й къмохладителната система на двигателя е друга доста сложна(но не и невъзможна) тема! Също така зависи от каква кола е печката ! При Вектрата например, печката работи само при работещ двигател, включва се сама при ниска температура и използва горивната система на двигателя за подаването на гориво. Така, че това не е автономен отоплител и не може да запали сама и да ти подгрее двигателя или цялото купе! Все пак свестен майстор и много мераклия, може и да ти я инсталира, но едва ли ще ти излезе евтина работата!  И на последно място - аз поне не можах да разбера от кой град си, за да ти се препоръча майстор от съответния регион! 
  По повод въпросите ти за захранването: може да се захрани и от основния акомулатор, но трябва да е малко по-серьозен по размери и капацитет съответно!
  Желая ти успех в начинанието! Тази екстра е разкошна! И не забравяй да споделиш подробности при евентуален успех! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се сдобих с това нещо. Човека ме увери, че до последно е работила, само дето е стояла няколко години без да се ползва. Оказа се проблем обаче, да се намери някой да я монтира. На пръв поглед не изглежда супер сложно, ако човек знае кое къде отива, обаче. Идеи за подходящ мастор?

Колега,ако намериш читав майстор за "присаждането" на печката сподели тук,ще следя с интерес.За София някой ако знае сервиз за монтиране на втора злоупотреба такава печка нека каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От София съм. При първият ми пост нямах абсолютно никаква идея за какво иде реч :D Сега нещата са почти на същото ниво. Уж е от мерцедес G класа тази печка. Как се е отразило стоенето, нямам идея. Ако намеря някой който може да да я монтира, ще искам първо да я пробва, разбира се. За момента нямам успех в търсенето. А гоовирих със 6-7 човека сигурно, занимаващи се с ремонти на автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А някой дали е виждал електрически вариант на 220В, който да подгрява антифриза??? Като уточнение да кажа, че става въпрос за нагревател/помпа, който изисква външно захранване от ел. мрежата и е приложим, само ако имате двор/гараж където да включите тока?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагал съм печка на БМВ 520 98 година бензин. Не съм чел какво сте писали.

 

Важно е:

 

-Да знаеш каква печка искаш, и какво искаш от нея??? 1.Суха да грее купето. 2. Вързана към водната система да грее: само мотора, или мотора и купето. 

-Бензиновата печка става дизелова(и обратното) срещу по-малко от 100лв

-Самата печка се връзва с 3-4 кабела. 

-УПРАВЛЕНИЕТО е големия въпрос. То се връза към печката с един кабел по-който да я пали и гаси. Какво искаш да прави? Можеш да сложиш дистанционно от китайска аларма, можеш да я ползваш при палене на автомобила. Можеш и таймер да вържеш...Предполагам схвана идеята. Аз тази дето сложих я вързах към китайски модул за аларма на автомобил. С дистанционното се включва след 20 минути "сама" печката си гасне. Без да управлявам климатроника на колата, иначе трябва да се върже и той клиента не искаше. 

-Към водната система на колата се включих с 3-пластови тръби(бели) за парно защото се огъват леко, сигурни са, и са без пари за работата дето вършат. 

-Ако вземеш Вебасто на Ботевградско в София има оф.представител. Цените на масово проблемните части са такива че до 300лв се ремонтира в 90% от случаите. Ако ти кажат повече пари определено "друга" е по-добрия но само по-евтин вариант. Ремонта от 300лв+ има и някаква успеваемост, и гаранция. Самите печки имаха 2-3 неща всяко по над 300лв ново. За това по някога ремонта е не приятен. 

-Печката във фирма като Ауди, БМВ, Мерц върви като "цяла" част. Там водна помпа, и дребни части за нея не се продават. Затова често сумата за оправяне е 3600лв Защото е толкова нова. 

-В Ибея има много жокери за части. 

-Втора ръка без да се пусне в лЕген, НЕ СЕ КУПУВА. 

 

Надявам се помогнах. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой дали е виждал електрически вариант на 220В, който да подгрява антифриза??? Като уточнение да кажа, че става въпрос за нагревател/помпа, който изисква външно захранване от ел. мрежата и е приложим, само ако имате двор/гараж където да включите тока?

Виждал съм и ще се опитам да го обясня подробно! Това се монтира масово на автомобилите в Швеция! Както знаем, там е доста студенко и те(Шведите), като техническа нация са си решили проблема така:

  Отпред на бронята има щепсел(шуко). На всички паркинги, в МОЛ-а, пред киното, пред хипермаркета има изведени кабели! Спираш, включваш кабела и: нагревател в блока на двигателя, нагревател в казанчето на стъкломиещото и стандартен контакт от дясно в краката на пътника до водача! Там се слага "духалка", духалката си работи, нагревателите греят и всичко е топличко! Но в БГ, става само в двор или гараж! Втория пример, който мога да дам е в двигателя на автобус! Там се монтира нагревател от бойлер кабел, щекер и всичко е топло! Тук монтажа е много по-лесен, защото тръбите на охладителната система са доста по-дебели и монтажа е безпроблемен. Палиш, пускаш парното и то тръгва на момента!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на моето ауди(а4б518т) ми монтираха печка в един газ сервиз в павлово(където ми сложиха и газта) преди 2 години и за сега съм много доволен.взеха ми 450лв с монтажа.нямам таимер,а си я паля с дистанционно(мога и предварително,мога и докато карам)проверете там ето ви тел:0888 62 61 63

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В книжката на колата трябва да го има залепен стикера - стига да я имаш. Другия вариант е по VIN номер - там ще излезе всичко, което има колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при Мечков на Ботевградско да ти боднат едно ново Вебасто и не се занимавай с глупости, че ще се наиграеш доволно.

Печка втора употреба, както и момчето по-горе е казало - не се взима. Не бива да се оставя без да поработи поне 10-15 мин. всеки месец, а обикновено шансът да сработи безпроблемно ако е седяла доволно време демонтирана е почти нулев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз печката я взех. Отказах се да я слагам. Въпросът е, че не знам кой модел е и така трудно се продава. Пращах я на един човек, той твърди, че компютърът не работел, защото не включвал помпата (бил пробвал с друга). Това може ли да се оправи, има ли смисъл, или да я пускам на части, например. Аз я взех за 100 лева, така, че предполагам лесно ще я избия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при Мечков на Ботевградско да ти боднат едно ново Вебасто и не се занимавай с глупости, че ще се наиграеш доволно.

Печка втора употреба, както и момчето по-горе е казало - не се взима. Не бива да се оставя без да поработи поне 10-15 мин. всеки месец, а обикновено шансът да сработи безпроблемно ако е седяла доволно време демонтирана е почти нулев.

 

Сашко, имаш ли представа от цените при Мечков, или ти работиш за 5 евра на месец?

 

А за другите глупости които си писал - и лятото ли трябва да се пали печката, ха-ха!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не ти схванах целта на поста, но определено е лишен от смисъл.

Сашко е друго име в Българския език, а неприкосновено право на всеки е да бъде тъп колкото му душа иска. Информирай се, и тогава давай газ на клавиатурата.

Абсолютно правилно си прочел - 10-15мин всеки месец. Повечето коли от висок клас даже го правят сами, ако ти не го направиш, но приемам, че това няма как да го знаеш. Ако още имаш съмнения - прочети някой менюъл.

Знам добре какви са цените при Мечков, и какво? Бачкат добре, слагат оригинални неща, които после си поддържат, управляват си добре процесите, и т.н. Да ти подарят една, щото имаш свежо чувство за хумор, или?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...