Jump to content

Отзиви от колеги с А6 C5 1.8t


Recommended Posts

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

S8_D2 - Ти пак изкривяваш нещата с това 6 и 20 цилиндъра. Човека ти каза, че търси сравнително евтина поддръжка (колкото е възможно в ауди). Реално погледнато предимството на 2.4 и 2.8 е само некакво леко ускорение и плавно... Аз казах, че бих предпочел 3.0 не за друго, защото са изчистени до някъде проблемите при 2.4 и 2.8, които освен харченето от горе, не ти предлагат нищо по-различно от 1.8т - да не говорим, че си противоречиш с това, че шестака доволно поема в ниските и не се мъчи. Малко се изказвай по-точно както ти каза колегата. И в момента бих предпочел 1.8т пред двата двигателя. За 4.2 човек трябва да има парите да го храни, както каза колегата над тебе. 3.0 е приемлива поддръжката, но трудно се намира дори в Германия, а ако го намериш цената е на цената на 4Ф 2.4 :D. А иначе и аз искам да карам Ламбо или Порше за всекидневка или както ти викаш W12 двигателче, но това вече е голяма хапка за повечето от нас ;) И е смешно да го сравняваш с двигатели от ранга на 1.8Т - (напомпано такова все пак се ползва с други цели). Тука колегата robobug е споменал как точно стои един 1.8т в А6 C5 ;) Отделно този двигател не е пуснат в това купе за спортта, все пак и в Германия се плащат данъци и граждански - затова е заложен в това купе, с цел печалба на цената на равностойност на вървежа на шестцилиндровите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не изкривявам нещата, а съпоставям различните усещания за шофиране на различните мотори, за да подчертая по-точно това, което имам предвид. И къде си противореча? Не видях някъде да съм казал, че шестака НЕ поема в ниските, както твърдиш. Напротив, изтъквам именно това, че поема още от нулеви обороти, за разлика от тръцко, на който трябва да му развърти нещото, наречено турбина. Отново показваш че не четеш темата - на автора му казах че за неговите цели одобрявам избора му на 1.8Т. Все пак ако той имаше други цели, щеше да знае и да гледа и други двигатели, но щом 1.8Т го устройва, в това няма нищо лошо.

Смешно е да сравняваш 2.8 или 4.2 с Ламбо и Порше за ежедневка. А относно противоречието - погледни ти самият как си противоречиш. Казваш че напомпан 1.8Т и В12 се използват с различни цели. Да, както и с различни цели се купува 1.8Т и 2.8 - само че това са неща за които не си даваш сметка и затова караш 1.8Т. Самото ти твърдение че едва ли не няма разлика в поведението между четирицилиндров мотор 1800 кубика и шестцилиндров с 2800 кубика е достатъчно наивно. Ако целта на покупка на 1.8Т е пестене от определени неща и лишаване от други - да.

Смешно е как когато човек няма парите да храни 2.8, 4.2 и т.н, започва да измисля доводи как тези мотори едва ли не са напълно излишни и безсмислени - за какво са ти като можеш да чипнеш миксера за 300 лева с чип от замунда.нет и да си по-бърз и от 6.0 даже. Бухаха. 

Това че някой е направил компромис и е взел даден мотор, не му дава право да отрича всички останали предимства на другите мотори, само щото гроздето му киселее.

Бас държа че ако някой друг ти плащаше горивото и разходите по колата, щеше да караш ПОНЕ 4.2. Ама щото не можеш да си го позволиш, дай да категоризираме всичко, което е над възможностите ни като лошо, излишно, непрактично и т.н.

Ето аз не мога да си позволя да карам 6.0 В12, защото парите ми стигат само до 4.2. Но не съм тръгнал да плюя 6.0 в12. Или може би трябваше да кажа - за кво ти е 6.0, като можеш да чипнеш 4.2, или да налееш солидна сума в ТРЪЦА и да почне да върви като 6.0? Бухахаха. Не съм тръгнал и категорично да отричам 1.8Т. Той също си има позитиви, но в същото време и неща, които не може да ти предложи, сравнено с по-големите му събратя, ако ще да свалиш и 5 чипа от аренабг и замунда.нет. 

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак се увличаш! Първо прекаляваш с това сравнение м/у тръца и 4.2, това е друг двигател, дори не влиза в графата още от начало... Колегата robobug ти ги обясни нещата и ти продължаваш да твърдиш глупости. 2.8 е една идея по-добър, но разхода и дори казаното от теб велико развъртане на шестака, пак не оправдават по-високата поддръжка от гледна точка на разход и задължения към държавата. Второ 2.8 е заменен с 3.0 и явно има защо :P А това, че не си четеш постовете за да видиш сравнението ти с дизела и шестака на пета... вече е друга бира:)

А аз защо съм се спрял на този двигате и защо не карам 4.2 си го казах, а аз не слагам газ и предпочитам течното гориво. Колата съм я взел предимно за извънградско за приятно и удобно пътуване. И навъртях към 4к смесено и дори с постоянно пуснат климатротик не виждам замисъл в колата. Ако ти си имал проблеми с климатроника, явно е трябволо да си погледнеш нещата под капака. Сам каза, че бензина не е като дизела, за да има сила в ниските. И все пак доста четох, гледах и приемах от познати кое най-доброто, бях си харесал 3.0 с всички екстри за модела, но шваба я даваше за 5000 евра, а това не са малко. Сега просто гледам и чакам да видя все пак дали има проблем двигателя, ако е ок ще сложа един чип и ще си имам 2800 минус 1000 под капака :D

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешно е как когато човек няма парите да храни 2.8, 4.2 и т.н, започва да измисля доводи как тези мотори едва ли не са напълно излишни и безсмислени - за какво са ти като можеш да чипнеш миксера за 300 лева с чип от замунда.нет и да си по-бърз и от 6.0 даже. Бухаха. 

Грозно е, когато не знаеш кога да спреш. Не знам какъв ти е проблема и защо не си пусниш отделна тема с разсъжденията си за психологията на потребителите с 4 цилиндрови мотори.

 

 

И да, и двата мотора са безмислени в купе на А4 и А6  при наличие на 1.8т и 2.7т в съответното поколение:)

 

Едит: сега прочетох какво точно си писал - стремя се да не пиша общи приказки и дългия ми поста може да го четеш единствено в светлината на темата. Какво мислиш за реално не ме интересува, посочил съм абсолютно безспорни факти.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пак се увличаш! Първо прекаляваш с това сравнение м/у тръца и 4.2, това е друг двигател, дори не влиза в графата още от начало... Колегата robobug ти ги обясни нещата и ти продължаваш да твърдиш глупости. 2.8 е една идея по-добър, но разхода и дори казаното от теб велико развъртане на шестака, пак не оправдават по-високата поддръжка от гледна точка на разход и задължения към държавата. Второ 2.8 е заменен с 3.0 и явно има защо :P А това, че не си четеш постовете за да видиш сравнението ти с дизела и шестака на пета... вече е друга бира :)

 Сам каза, че бензина не е като дизела, за да има сила в ниските. 

 

А ти прекаляваш с невъзможността си да разбереш написаното и пак си продължаваш с твоите разходи за поддръжка и за гориво? Колко пъти да ти се напише че разходите на гориво и поддръжка не се обсъждат, а се обсъжда самото усещане? Ако ти подчертая в черно всичките постове, в 90 % от времето говориш за разходи към държава и за минаване тънко. Ми вземи си тогава Корса 1.0 - ще ти е доста по-тънко дори от Тръц и ще укротиш фобията си от плащане. 

Казваш че 2.8 е заменен с 3.0. Ми така е, да. А какво е 3.0? Не е ли отново сравнително голям бензинов шестак, притежаващ типичните му характерови особености?

Добре че ми каза, че че 4.2 е друг двигател. Не знаех. Толкова ли не можеш да се досетиш, че 4.2 е използван просто като пример, за да се открият разликите в усещането при управление на различните мотори, с различен обем и цилиндри. Или искаш да ти сравня 1.8Т 4 цилиндъра и 1.8Т 8 цилиндъра? Второ - 1.8Т не е ли заменен от 2.0Т?

След постовете ти до момента не съм изненадан че не си схванал и примера за дизела и шестака на пета. Сам казах, че бензина и дизела имат различен характер и че ако един го кефи ритника в гърба, по-тесния работен диапазон, еластичността и налягането на турбината, друг предпочита липсата на лаг, респонса, плавността и големия работен диапазон - неща, които могат да ти предложат шестаци, осмаци, десетаци, дванадесетаци. Но сори - там ще даваш повече пари за гражданска :D :D :D

Ти разбира се, спокойно можеш да си сложиш и 2 чипа. Както каза, ще имаш 2800 - 1000 кубика. И никога няма да компенсираш обема и цилиндрите. Но пък ще имаш тънък пътен данък, гражданска, ще гориш малко и ще си по-евтин за първоначално придобиване от по-голям мотор. Всичко е ОК, но подобни разсъждения и придобиването на А6 малко си противоречат. А6 с цялата й годишна поддръжка, далеч не е кола от най-евтиния клас, а ако човек се стреми непременно към най-евтиното, защо изобщо се насочва към такъв клас кола?

Грозно е, когато не знаеш кога да спреш. Не знам какъв ти е проблема и защо не си пусниш отделна тема с разсъжденията си за психологията на потребителите с 4 цилиндрови мотори.

 

 

И да, и двата мотора са безмислени в купе на А4 и А6  при наличие на 1.8т и 2.7т в съответното поколение :)

 

Едит: сега прочетох какво точно си писал - стремя се да не пиша общи приказки и дългия ми поста може да го четеш единствено в светлината на темата. Какво мислиш за реално не ме интересува, посочил съм абсолютно безспорни факти.

 

Въпрос относно противоречията, които написа:

1. Обвиняваш ме че не знам кога да спра, като в същото време ти си този, който не спира и не изневерява на ролята на духовен коректор. По тази логика аз мога да те питам същото - защо не знаеш кога да спреш? Ако моите неща ги определяш като глупости, значи ти самият си 2 пъти по-голям глупак, за да им се връзваш и да се занимаваш с тях. 

2. Относно това че и двата мотора били безсмислени - да, това е така според теб. В противен случай нямаше да има нито една реализирана продажба на мотор над 2.7Т.

Никой не ти е отрекъл безспорно реалните факти, но плоскостта ти на разсъждение е единствено само от практична, икономична и "ежедневна" гледна точка. Не всеки разполага с такава. Запитай се защо изобщо хората си купуват различни мотори от 1.8Т и 2.7Т? Сигурно ще ги наречеш тъпи и неориентирани? 

За финал - не си спомням да съм задължил теб или някой друг да чете постовете ми. Имаш пълното право да ги подминаваш, а на участието ти в тях изобщо не държа. 

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А6 С5 шестаците 2.4 и 2.8 и осмака 4.2 горят много за вървенето си. Особено в комбинация куатро и типтроник и особено 2.8. Затова 1.8Т е логичен избор при много клиенти на този модел. При кола за 7-9 хил. лева е малко нелогично да се твърди как някой не се интересува колко гориво се изразходва. То като намотаеш 7 бона за 20к километра само за бензин при кола за 7-9 хил., които лицето Х не е извадило от задния си джоб, не може и да се зарадва на V6 и V8. Ако парите не бяха проблем, моделът щеше да е поне 4F или нещо с S или RS в емблемата.

Точно тук идва 1.8Т - балансиран от гл. т. на горене, вървене, разходи по поддържане и за ГО, данък, каско. Той е и по-ремонтопригоден - има повече място да бръкнеш до повредилата се част. Това са все важни неща и повечето хора ги гледат. В града всички вървим с 50, на магистрала 140 и на междуградски 90. Това е лесна задача за 1.8Т.

Никой не видях да казва за бобините, за цената на друга турбина и др. засегнати в първия пост въпроси. 1000 лв/година ще стигнат и ще останат, но с уговорката, че в тях не влизат: гражданската, данъка, прегледа, каско ако има, винетката, прегледа на пожарогасителя, на газовата, смяната на масло, маслен филтър и филтър купе, прехвърляне на зимни с летни гуми. Като се съберат се получава прилична сума относително постоянни разходи без колата да е мръднала с метър от гаража. Но като ги сложим настрани, тези 1000 лева ще стигнат при всички положения взети средно на годишна база и дори част от тях ще отидат при ГО, винетка, преглед... 

Взимай смело :)

 

Да кажа и на мен кое ми харесва - да има някаква мощност в ниските, след това да се развърти и да почне да дърпа, след което към 4500 оборота да дойде втори тласък, а в това време звукът от ауспуховите тръби да създава настроение :) За жалост моят мАтор е като електрически - един плавен и предвидим винаги; тегли от 1500 оборота и се върти до 7000; втори тласък няма, но поне единственият му е без прекъсване и прави удоволствие. Това е втората харесвана от мен опция като усещане като дадеш ГАЗ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак и аз да се изкажа.

Тръца става за нещо само ако е на предно и ръчка, иначе трябва да се сменява турбинка за да може да отлепи от светофар с климатик.

Само да вметна, казвам съм го и преди, с климатик и без климатик няма абсолютно никаква разлика на моята кола, може би само до 1200-1300об ако е жега, а там турбината не е от значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешно е как когато човек няма парите да храни 2.8, 4.2 и т.н,

WTF? Каква връзка има 4,2 с 2,8? За какво да плащам повече пари за 2,8, след като мога да получа същото при 1,8 т за по малко. Изключвам усещанията, чувствата, звуците и други нетипични неща при връзката между човек и автомобил. :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А6 С5 шестаците 2.4 и 2.8 и осмака 4.2 горят много за вървенето си. Особено в комбинация куатро и типтроник и особено 2.8. Затова 1.8Т е логичен избор при много клиенти на този модел. При кола за 7-9 хил. лева е малко нелогично да се твърди как някой не се интересува колко гориво се изразходва. То като намотаеш 7 бона за 20к километра само за бензин при кола за 7-9 хил., които лицето Х не е извадило от задния си джоб, не може и да се зарадва на V6 и V8. Ако парите не бяха проблем, моделът щеше да е поне 4F или нещо с S или RS в емблемата.

Точно тук идва 1.8Т - балансиран от гл. т. на горене, вървене, разходи по поддържане и за ГО, данък, каско. Той е и по-ремонтопригоден - има повече място да бръкнеш до повредилата се част. Това са все важни неща и повечето хора ги гледат. В града всички вървим с 50, на магистрала 140 и на междуградски 90. Това е лесна задача за 1.8Т.

Никой не видях да казва за бобините, за цената на друга турбина и др. засегнати в първия пост въпроси. 1000 лв/година ще стигнат и ще останат, но с уговорката, че в тях не влизат: гражданската, данъка, прегледа, каско ако има, винетката, прегледа на пожарогасителя, на газовата, смяната на масло, маслен филтър и филтър купе, прехвърляне на зимни с летни гуми. Като се съберат се получава прилична сума относително постоянни разходи без колата да е мръднала с метър от гаража. Но като ги сложим настрани, тези 1000 лева ще стигнат при всички положения взети средно на годишна база и дори част от тях ще отидат при ГО, винетка, преглед... 

Взимай смело :)

 

Да кажа и на мен кое ми харесва - да има някаква мощност в ниските, след това да се развърти и да почне да дърпа, след което към 4500 оборота да дойде втори тласък, а в това време звукът от ауспуховите тръби да създава настроение :) За жалост моят мАтор е като електрически - един плавен и предвидим винаги; тегли от 1500 оборота и се върти до 7000; втори тласък няма, но поне единственият му е без прекъсване и прави удоволствие. Това е втората харесвана от мен опция като усещане като дадеш ГАЗ.

То остана ли някой който да кара 15-годишно А6, което е осмак или шестак, без да е на газ? Ако го е газирал, има някакъв шанс да му се израдва, защото ако приемем че шестака гори 15 на 100 градско, а осмака 20 на 100 градско, това в пари излиза колкото да караш на дизел на 2.60лв. и то 2 пъти по-слаб дизелов мотор. Относно взимането на 4Ф - някой може да има пари за базов модел, гол като пушка на 4Ф и с някой супер слаб мотор. Пред него ще има 2 избора - да вземе голо 4Ф, или да вземе голям мотор от предишното поколение А6 ц5.

За написаното по-долу - да, 1.8Т е практичен избор за нашите български условия. По-евтин за поддръжка от шестака и осмака също. За мен това са предимствата му, но не всичко се изчерпва с тях. 

WTF? Каква връзка има 4,2 с 2,8? За какво да плащам повече пари за 2,8, след като мога да получа същото при 1,8 т за по малко. Изключвам усещанията, чувствата, звуците и други нетипични неща при връзката между човек и автомобил. :hilezh:

 

Пряка и директна връзка между двата мотора няма. Извадени от контекста на написаното е съвсем нормално да звучат нелогично. Да, няма за какво да плащаш и затова караш 1.8Т. 2.8 е за хората, които не изключват посочените от теб неща.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пред него ще има 2 избора - да вземе голо 4Ф, или да вземе голям мотор от предишното поколение А6 ц5.

Винаги по новия модел е в пъти по добър от стария. Особено при скока от Ц5 на Ц6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност е така. Но ако имам сумата ХХХХ лева, която ми предлага анемично 4ф Ц6, без почти никакви екстри, от първите години на производство, със сигурност усмивката на лицето ще ми изчезне. Затова за същата сума бих предпочел да се върна в миналия век и да си взема запазено, наточено, натъпкано с екстри и с голям мотор А6 Ц5. Вече ако имам пари за 4Ф, такова каквото ми харесва и с подходящия за мен мотор, логично е че няма да избера старото ц5.

Това си е въпрос на избор. За някои хора примерно е пълна глупост с 15 000 лева да се купи кола на 10-15 години, вместо някаква калинка на 3-4 години, пък макар и друг клас. Всеки гледа от неговата камбанария и е прав за себе си. Чувал съм много хора да казват "Даде 15 000 лева за кола на 12 години, като можеше да дадеш 15 000 лева за кола на 3-4 години"?. За тях са важни само годините и нищо друго. Наскоро имаше даден пример за базов Голф с 1.6 мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 с 3.0i, V6 /2000-2004г./ Ако трябва да се избира само и единствено между посочените от теб мотори и модели /което е супер крайно, при наличието на много други алтернативи/, бих преценил за какво точно ми трябва колата и с кое ще направя компромис. Разликата е в това че ако избера тази с 1.8Т от 2002-ра, няма после да тръбя, че 1.8Т е по-добър от садения осмак, а ще кажа - направих компромис с вървежа, защото колата ми трябва за срещи, клиенти, държа на по-нов вид и т.н. Лиших се от моята слабост - осмака, за сметка на по-нова кола, лукс, комфорт, надеждност, визия и т.н. Но за да не се стига до такива лишения бих избрал атмосферката 3.0, а ако има достатъчно пари - 3.2 ФСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А6 С5 шестаците 2.4 и 2.8 и осмака 4.2 горят много за вървенето си. Особено в комбинация куатро и типтроник и особено 2.8. Затова 1.8Т е логичен избор при много клиенти на този модел. При кола за 7-9 хил. лева е малко нелогично да се твърди как някой не се интересува колко гориво се изразходва. То като намотаеш 7 бона за 20к километра само за бензин при кола за 7-9 хил., които лицето Х не е извадило от задния си джоб, не може и да се зарадва на V6 и V8. Ако парите не бяха проблем, моделът щеше да е поне 4F или нещо с S или RS в емблемата.

Точно тук идва 1.8Т - балансиран от гл. т. на горене, вървене, разходи по поддържане и за ГО, данък, каско. Той е и по-ремонтопригоден - има повече място да бръкнеш до повредилата се част. Това са все важни неща и повечето хора ги гледат. В града всички вървим с 50, на магистрала 140 и на междуградски 90. Това е лесна задача за 1.8Т.

Никой не видях да казва за бобините, за цената на друга турбина и др. засегнати в първия пост въпроси. 1000 лв/година ще стигнат и ще останат, но с уговорката, че в тях не влизат: гражданската, данъка, прегледа, каско ако има, винетката, прегледа на пожарогасителя, на газовата, смяната на масло, маслен филтър и филтър купе, прехвърляне на зимни с летни гуми. Като се съберат се получава прилична сума относително постоянни разходи без колата да е мръднала с метър от гаража. Но като ги сложим настрани, тези 1000 лева ще стигнат при всички положения взети средно на годишна база и дори част от тях ще отидат при ГО, винетка, преглед... 

Взимай смело :)

 

Да кажа и на мен кое ми харесва - да има някаква мощност в ниските, след това да се развърти и да почне да дърпа, след което към 4500 оборота да дойде втори тласък, а в това време звукът от ауспуховите тръби да създава настроение :) За жалост моят мАтор е като електрически - един плавен и предвидим винаги; тегли от 1500 оборота и се върти до 7000; втори тласък няма, но поне единственият му е без прекъсване и прави удоволствие. Това е втората харесвана от мен опция като усещане като дадеш ГАЗ.

Благодаря за мнението по темата. Това беше важно за мен. Живот и здраве като остават повече "излишни" пари бих се поглезил с нещо, но си пожелавам 3.0TFSI или 4.0TFSI. Лично бих карал само турбо бензин при възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, казвам съм го и преди, с климатик и без климатик няма абсолютно никаква разлика на моята кола, може би само до 1200-1300об ако е жега, а там турбината не е от значение.

Няма ако е била на сянка в някой гараж. Ако е била цял ден на слънце и се е напекла е доста различно в началото.

Благодаря за мнението по темата. Това беше важно за мен. Живот и здраве като остават повече "излишни" пари бих се поглезил с нещо, но си пожелавам 3.0TFSI или 4.0TFSI. Лично бих карал само турбо бензин при възможност.

Първия от тези двата които си изброил не е с турбо. Ама подробности.

За бобините се спомена по нагоре. Ако тръца е с отделен комутатор няма да сменява бобини, а направо комутатор. Ако е с по новите модели където вече всяка бобина си има транзисторен ключ ще се наложи и бобини да сменява. Вече не са скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ако е била на сянка в някой гараж. Ако е била цял ден на слънце и се е напекла е доста различно в началото.

Защо?

 

 

 Второ - 1.8Т не е ли заменен от 2.0Т?

 И никога няма да компенсираш обема и цилиндрите.

Не е заменен. Няма модел, в който да е отпаднал единият мотор, за сметка на другия.

За щастие автомобилните концепции и технологии се развиват и обема и цилиндрите не само могат да бъдат заменени, но и да се извлекат много ползи от това.

 

1. Обвиняваш ме че не знам кога да спра, като в същото време ти си този, 

Дори не разбираш какво ти се казва. :wall:

Признак на лоша култура и възпитание е да използваш лични нападки в спор за нещо като автомобили, марки, футбол и прочие.

В тази връзка няма как да смятам някой за "тъп", заради автомобила, който кара. 

Твоите мнения ме дразнят в случая, защото не са по темата, некомпетентни са и са плод на някакви предположения, а не почиват върху някакъв опит

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясна климатичната техника. Оборотите на компресора винаги са еднакви с оборотите на мотора (с някакъв коефициент). Натоварването му не е ли винаги еднакво?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото компресора върти на макс в началото и загубите са най големи.

Няма идея как върти компресора, в движение без значение дали е жега или не няма абсолютно никаква разлика с и без климатика. На повечто други коли, които съм имал и съм карал има разлика, но на това 1,8Т няма, което значи че при всяко читаво 1,8Т трябва да е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Робобъг, ти си този, който влезе остро в темата и започна с личните нападки и квалификации, а сега когато ти се отговори, се правиш на ощипана госпощица. Дръж се по-мъжки. Моите "нападки" са отговор на твоите провокации. Никой не смята никого за тъп заради мотора който кара. За разлика от теб, аз отчитам индивидуалните предпочитания на хората. Защо му е на някой 3.0, като си е доволен и от чипнат тръц. Да, но отново за разлика от теб, не съм тръгнал да заклеямявам и отричам 3.0 и хората които са фенове на цилиндрите и обема. 

Компенсацията за която говориш е част от навлезлия напоследък даунсайзинг, който със сигурност не се нрави на всички, въпреки големите му теоретични позитиви. Има хиляди мнения по темата в различните форуми. 

Тръца е пълен мъртвец в трафика и в жегата заради микроскопичния му кулер. Чувството е все едно си закачил да теглиш ремарке.

За финал - като мненията ти ме дразнят, за какво се занимаваш с тях? Започвам да си мисля че наистина си някакъв мазохист. Не само че постоянно си противоречиш, но и се кефиш някой да те "дразни", докато излага личното си мнение.

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повече от А3 - единствената кола, за която е подходящ този малолитражен миксер в сток състояние.

Това е "отговора"  :flehan:  на въпросът "колко тежи тежката А6". 

Кажи сега за какво се ползва кулера в трафика, да се посмеем още.

А пиша, защото си ми забавен ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредното противоречие - пишеш защото съм ти забавен, а постоянно се оплакваш че се дразниш от еди какво си....

Да, това е мнението ми - ако си търся А3, сериозно бих се замислил за 1.8Т. Но за А6 не бих. Това не пречи да пишеш на производителя и да го помолиш да започне да вгражда този кумир на автомобилостроенето и в А8, та дори в РС6. Този мотор все пак е за навсякъде. Разликата е колко е чипнат. хохохо.

Не знам дали аз съм ти забавен, но бъди сигурен, че ти на мен много. Надявам се темата да продължи още дълго и да не се заключи, защото в днешно време безплатен обяд няма и е трудно да се забавляваш на гърба на някого просто така. Та дано "царството" продължи по-дълго. Благодаря ти, компетентни учителю. 

Ти си човека с кантарите, я кажи днеска мери ли някой влекач? 

Редактирано от S8_D2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма идея как върти компресора, в движение без значение дали е жега или не няма абсолютно никаква разлика с и без климатика. На повечто други коли, които съм имал и съм карал има разлика, но на това 1,8Т няма, което значи че при всяко читаво 1,8Т трябва да е така.

Това значи просто, че си свикнал. Или при тебе физичните закони не важат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...