Jump to content

Мнения за АУДИ А6-2.5TDi-120kW/163PS


Recommended Posts

Бе нещо се обсъждаха разни яки разходи по него ... предполагам си видял другите теми ... аз лично бих го взел ако е нов, но не и ако е на 4-5г. щото ще е на 300 000км. сигурно и ще правиш декапитиране (дано не де...)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе нещо се обсъждаха разни яки разходи по него ... предполагам си видял другите теми ... аз лично бих го взел ако е нов, но не и ако е на 4-5г. щото ще е на 300 000км. сигурно и ще правиш декапитиране (дано не де...)

В другите теми се казва,че при 2.5TDi на 163PS ве4е проблемите са из4истени.Ако има някои с такъв двигател,ако може да сподели впе4атления.

Всъстност имам ве4е пове4е от 3 месеца А6,модел 2003.Нямам никакви проблеми/минал сам над 8000км/,но се 4удя дали не сам сбъркал с покупката на колата и да я сменям докато е време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не си объркал...даже е супер избор....Кажи само с каква скоросна кутия е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... 8000 са нищо пробег, карай повечко или питай някой, който е карал и виж какво е правил ... същите неща си ги прави и по-новия вариант на 2.5ТД ... просто е по-нов

Редактирано от Alehandro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното на тоя мотор е, че ако го смяташ в Киловати не е акцизен, а ако го смяташ в конски сили е акцизен!

Според наш Стани, не е акцизен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай със здраве, добър двигател е, казват, че при него са изчистени проблемите.

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е много добър,не ми е създавал никакви проблеми,но съветвам да не се купува със мултитроник а с ръчни скорости! Имах такъв автомобил 2002 год.,карал съм го 50000 км ,всичко беше наред и го продадох на един приятел,сега ще сменя скоростна кутия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя не е акцизен защото мощноста се смята в киловати а не в конски сили. Иначе и аз съм се замислил за една а6-ца с такъв дзвер ппод капака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора е много добър,не ми е създавал никакви проблеми,но съветвам да не се купува със мултитроник а с ръчни скорости! Имах такъв автомобил 2002 год.,карал съм го 50000 км ,всичко беше наред и го продадох на един приятел,сега ще сменя скоростна кутия!

Мултитроник е моита ск.кутия,6 степенна.

Какво се слу4и с твоята,4е сте сменя кутия.До колкото знам цената и е колкото половин автомобил!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате и моята е мултитроник,карай и не се замисляй,ако имаш да патиш и ръчна ще ти се счупи.

Колегите и мен ме понаплашваха като я взех и първия месец очаквах всеки момент да се счупи ама още кара пущината :hilezh:

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бате и моята е мултитроник,карай и не се замисляй,ако имаш да патиш и ръчна ще ти се счупи.

Колегите и мен ме понаплашваха като я взех и първия месец очаквах всеки момент да се счупи ама още кара пущината :hilezh:

Абе доста народ разправя 4е са кутии с дефекти,ама все са 4ули от някъде!!!Може и да има малко завист все пак!AUDI да не са малоумници,4е да си плюят на името.

А колата си е супер.Преди карах PASSAT,sъщо много готин автомобил,но няма място за сравнение с АУДИ.

Все пак ,ако има някои с пове4е новини по темата,моля да пи6е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе доста народ разправя 4е са кутии с дефекти,ама все са 4ули от някъде!!!Може и да има малко завист все пак!

Ми в аутобилд пишеше че дават дефекти....Чак пък и завистливи ни изкара....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми в аутобилд пишеше че дават дефекти....Чак пък и завистливи ни изкара....

В интерес на истината не сам имал в предвид хората тук,не се дока4ай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Тея кутии са най-чупливите - скоро имаше из българските сайтове информация как сменяли на 20К км кутия. А и не са никак евтини - някъде към 17 хилки - справка Демир :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този с 155k.s. 163к.с и с 180к.с. 2.5ТДИ в Auto Motor und Sport ги даваха за найдобрия избор при покупка на А6.Ще цитирам там какво пише:

-V6-турбо дизел с добра тяга и по-добри маниери от 1.9TDI.Разход околу 8л. на 100км.На първо място при избор на автомобил с quattro задвижване!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

155 и 163 к.с. няма куатро, само 180, там имаш акциз 8778лв. Даже си мисля сега като дойде Allroad-а да му сложа такъв номер, за да си спомням кво съм оставил на майка България за тази кола.

А 120кВ мотора не е акцизен, разликата идва от закръглянето когато се смята в КС. По принцип никъде никой не смята в КС, това се рпави в киловати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мислите за този двигател?

И аз събирам мнения ,защото пряко ме интересува този с 163к.с. не мога да си обясня каква е разликата с 155к.с. Характеристиките на А4 с този двигател 163к.с. са мн.по добри от другия и не знам защо.Моля ако някой знае да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моят съсед има ауди а6 2.5тди куатро типтроник 2001година. Доста работи смени по него. Последно му прави основен ремонт хем е на 350 000км. Аз пък си карам пасат 1995година вече ми е на 560 000км и двигателя още е пушка.

Редактирано от Degree
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...