Paradise Lost Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте, колеги, в края на септември се сдобих с Audi A3, април 2007-ма, 2.0 TDI, 170 коня (BMN) пълен Sline пакет. Mного си харесвам колата, запазена е, стегната, няма хлопане и тропане - е дизелът си трака, но мисля, че е в рамките на нормалното за ПД -двигател. Колата купих от Бургас и още на магистралата обратно към София я изпънах с над 200. На 40-50 км от София ми светна една жълта серпентина, което казаха, било от някакъв горивен датчик, т.е. не било фатално и можело да се кара така. Тук смених всички необходими консумативи и вече съм й навъртял към 1500 км. В понеделник на път за Пловдив, обаче, ми светна и жълтата лампа с "двигателчето" и се включи аварийният режим на колата, т.е. ако исках да карам с повече от 100, трябваше да гася и да паля наново. Почти се насрах, все пак, не съм монтьор, а само някъв user, и затова спрях в Пазарджик да разбера какво е. В BOSCH закачиха колата на компютър, оказа се, че проблемът е в турбината. Трябвало да се почисти, но аз трябваше да продължа с пътуването и нямаше как да стане в момента. Един мой познат с автосервиз, на когото имам доверие, ми каза, че тъй като турбината е с променлива геометрия, мога да пробвам да карам на 5-та със 150-160 км/ч като рязко подавам газ и после веднага отнемам - така можела да се изчисти сама. На връщане от Пловдив, обаче, не ми се получи, явно самата турбина е доста задръстена. (Колата е стояла година в магазин на Audi в Италия и още няколко месеца тук, та от автокъщата ми казват, че проблемът може да идва точно от факта, че не е карана) Та, какво да правя сега - да я чистят ли тази турбина, чух, че свалянето и почистването не е особено лесно, предлагат ми и вариант с някаква добавка към горивото (казаха, че има такава, била много скъпа, но и 300 кинта да е, по-добре от отколкото са се човърка по колата, струва ми се). Освен това, попаднах и на тази тема в нета: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=109525.0 Е, като по-врели и кипели с Audi-тата, какво бихте препоръчали ? PS. Сори, ако повтарям темата, но не намерих подобна във форума! Редактирано 8 Октомври 2014 от Paradise Lost Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 По добро от механично чистене няма, но и малко са хората които се наемат да го правят. Аз също си търся къде да я направя тази интервенция но (чисто профилактично) нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 (Редактирано) Има кяр от тоя метод с почистването, аз го правих на JTD но принципа е един и същ. Закачиха една дюза на входящия колектор и така около час на празен ход. Какви неща излязоха.... жалко, че не помня къде са снимките. Xenum мисля се казваше фирмата производител. И все пак механичното чистене си е най-удачния вариант. След третирането покарах около 50км и смених маслото (нарочно чаках последния момент преди смяната). Редактирано 8 Октомври 2014 от SunShine Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerpi134 Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Ползвал съм други неща на тази фирма вършат чудеса.Това е за теб.http://www.bulmotors.com/car-additives/diesel-additives/xenum-dpf-pro-добавка-за-почистване-на-dpf-и-турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Линк към процедурата:http://www.audi-sport.net/xf/threads/guide-how-to-remove-turbo-and-clean-sticky-vane-which-causes-overboost.149599/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paradise Lost Публикувано 8 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2014 Благодаря за помощта, момчета... Ще пробвам първо с химията, пък дано не се стигне до хамалогията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Тая химия особено през резервоара не ми вдъхва доверие. Не знам как ще махне тоя дебел нагар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Сваляне на турбината и чистене/механично/,другото са филми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paradise Lost Публикувано 9 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Добре, а читав сервиз в София. където могат да го почистят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2014 Не си в моя регион,но примерно за София-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=145569&p=2235921 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paradise Lost Публикувано 24 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 Тонко, много си прав, бате... Xenuma не помогна грам, до Стара Загора се мъчих да го продухам... Май няма да мина без сваляне и чистене, всъщност дано само с това да се размина... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 http://www.audi-sport.net/xf/threads/guide-how-to-remove-turbo-and-clean-sticky-vane-which-causes-overboost.149599/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 24 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2014 До 200 кинта е интервенцията и е най- добре. Иначе и Bardahl имаха една за 110 кинта, но щом с xenum- а не е станало, директно сваляй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paradise Lost Публикувано 27 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Николов, мерси за линка, ама това почистване сам няма да успея да го направя - не съм особено напред технически... Иначе, казаха при подобна грешка, може да е и дебитомер (20% вероятност). Та май ще ида в oторизиран сервиз, за да диагностицират точно какво й е и тогава да сваляме турбото или пък да сменим дебитомера, ако е от него... А най-красивото е, че съм oще с летните гуменетки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 27 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2014 Не искам допълнително да те обърквам ,но във Варна има двама пичове дето много ги хвалят основно за турбота и такива тънки проблеми, Има коментари за тях и тук в този форум,както и в други, особено в шкода. Много ги хвалят, и според мен ако наистина не можеш да намериш изход си заслужава до отидеш при тях.Става въпрос за Сами бегачката, мисля така му казват.Имах малки съмнения в моето турбо и се оказах прав, като отидох при тях .Много бързо се ориентираха от къде идва проблемът.Не беше нищо сериозно, но ми се видяха доста компетентни.Пожелавам ти по-скоро да ти е наред колата и да и се радваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Здравей колега Paradise lost, как реши твоя казус? Имам подобни индикации на таблото и симптоми на колата, като разликата при мен, че единствено усетих загуба на мощност, но не и ограничение на скоростта. След зачистване на грешката 000665 - Boost Pressure Regulation индикацията е нормална,но остана усещането за намалена мощност. Запознах се с вероятните причини. Утре ще повторя днешното си поведение (рязко изпъване при изкачване на наклон при почти студен двигател), за да имам обобщаващо впечатление за грешката. Поясняващ фактор към случая е, че преди това ползвах добавка на Bardahl за профилактично почистване на дюзи към горивото. Нека се включат и колеги с опит към казуса! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Ако става въпрос за турбо с променлива геометрия,понякога ползването на добавка не помага.Всичко зависи от моментното състояние на турбината,колко е забита и т.н.Може да се стигне и до механична намеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 30 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2015 Против съм за химическото чистене. Това е силно реактивна течност, като знам и съм виждал как нафта промива цилиндър и задира бутало....Това върши същата работа, разлага петролни продукти като лудо, и се пръска по време на работа....Може да почисти турбото, ама да не почисти и компресията.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване