Jump to content

Новата ми А5


manqgas

Recommended Posts

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Помпата е друга, дюзите са други. Сигурно и по друг начин работи двигателя като шум визирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така позапознах се с проблема с помпите, излиза, че дефекта е около 1-2%, и VAG твърдят, че е заради сбъркано гориво или ръжда. Най-лесната проверка е да се махне N290 (fuel metering valve) и да се погледне какво има в леглото му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето малко интересно четиво как е направена помпата, мойта на CDYA е CP4.1.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе завърта се един клапан защото няма засек и това е една от причините за дрането. След това, в подобрената версия има засек и е ок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите си станаха на години и километри, лошо гориво, като не се кара една кола ръждясва цялата система и оттам проблемите започват. Наскоро точих гориво от едно 2.0PD, заредили му бензин ама човека не ги чува нещата и след 150км угаснала. И там дюзите, ако заминат е от грешно гориво...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Добре де, а тия помпи не индикират ли за стружките преди да изгасне тотално колата. Нещо намален вървеж , неравномерна работа на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, а тия помпи не индикират ли за стружките преди да изгасне тотално колата. Нещо намален вървеж , неравномерна работа на мотора?

Не, гасне отведнъж и край.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Cag или caga мотора на а4 143 коня 2008 с проблемната помпа ли е и ако се спазва процедурата за смяна има ли проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Да, вала на помпата задира в едно буталце. Причините са 4ри, едната е завъртането на това буталце спрямо вала, другата е лоша нафта и съответно липсата на мазане. По-основните са слагането на горивен филтър, който не е оригинален. 4тата и основната е липсата на познания при смяна на горивния филтър. В ELSA си пише точно и ясно.. при смяна на горивен филтър се прави обезвъздушаване и принудително пълнене с нафта от ВАГ КОМ, в противен случай при въртенето докато се опитваме са палим колата помпата дере. Познайте колко майстори го знаят.... аз ще ви кажа. Познавайки моха да кажа 80% от майсторите и сервизите в София, хората който го знаеха и правеха преди да го коментираме бяха 2ма ( двама).

С тези помпи са всички дизелови Q7ци, 2008-2014г., всички А6ци 4F фейслифт, всички Б8 и А5 с 2.0ТДИ и 2.7ТДИ.

3.0 TDI-то при Б8 и А5 има партиди автомобили, които са с по-стария тип помпа, който се слага на ASB мотора (233к.с.) и там няма шанс за този проблем.Примерно моята е такава.

Този проблем не трябва да ви плаши, това са толкова много коли и процентно се случва при 3-4% от тях.

Изчел съм доста немски, испански и английски форуми и никой не е описал подобен случай.

Извода какъв е, в БГ хората сипват умишлено евтина нафта, ходят при некомпетентни хора и си обслучват колите за по няколко десетки хиляди лева с алтернавни части, резултата е видим.

Дано колегата пуснал темата не е с този проблем.

Как се прави  обезвъздушаване и принудително пълнене с нафта от ВАГ КОМ при смяна на горивния филтър на 2.0 TDI CR?По същия начин ли е като на 3.0ТДИ?

Редактирано от joro09
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,днес при смяната на горивния фълтър видях,че по него има малки частици-според вас стружки ли са?

Ако са стружки метални или алуминиеви са за да ги проверя с магнит?

Отвих клапана на помпата видимо там няма нищо.Колата е на 174000км,реални са.

20170617_111118.jpg

20170617_135026.jpg

20170617_135038.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...