kpematop Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Твоя мотор CCWA ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 CAPA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 Твоя и моя мотор нямат нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2015 От гледна точка на ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Помпата е друга, дюзите са други. Сигурно и по друг начин работи двигателя като шум визирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Така позапознах се с проблема с помпите, излиза, че дефекта е около 1-2%, и VAG твърдят, че е заради сбъркано гориво или ръжда. Най-лесната проверка е да се махне N290 (fuel metering valve) и да се погледне какво има в леглото му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Ето малко интересно четиво как е направена помпата, мойта на CDYA е CP4.1.http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=387252 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Абе завърта се един клапан защото няма засек и това е една от причините за дрането. След това, в подобрената версия има засек и е ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Но процента като цяло е малък дори и с проблемните помпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Така е, макар че доста често чувам за някой изгорял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Колите си станаха на години и километри, лошо гориво, като не се кара една кола ръждясва цялата система и оттам проблемите започват. Наскоро точих гориво от едно 2.0PD, заредили му бензин ама човека не ги чува нещата и след 150км угаснала. И там дюзите, ако заминат е от грешно гориво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Карал е 150 км с бензин? В какво съотношение е бил с нафтата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 50/50 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 3 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2015 Добре де, а тия помпи не индикират ли за стружките преди да изгасне тотално колата. Нещо намален вървеж , неравномерна работа на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2015 Мисля, че за 5-10км това се случва със стружките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2015 Добре де, а тия помпи не индикират ли за стружките преди да изгасне тотално колата. Нещо намален вървеж , неравномерна работа на мотора?Не, гасне отведнъж и край. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkan_ivanov Публикувано 4 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2015 Или си я сменяш превантивно или не си купуваш дизел. Иначе все ще го мислиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Аз пък си карам и не я мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 То така трябва, ако човек тръгне да се презастрахова трябва да се понъркани да си смени половината кола.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 Cag или caga мотора на а4 143 коня 2008 с проблемната помпа ли е и ако се спазва процедурата за смяна има ли проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Да, вала на помпата задира в едно буталце. Причините са 4ри, едната е завъртането на това буталце спрямо вала, другата е лоша нафта и съответно липсата на мазане. По-основните са слагането на горивен филтър, който не е оригинален. 4тата и основната е липсата на познания при смяна на горивния филтър. В ELSA си пише точно и ясно.. при смяна на горивен филтър се прави обезвъздушаване и принудително пълнене с нафта от ВАГ КОМ, в противен случай при въртенето докато се опитваме са палим колата помпата дере. Познайте колко майстори го знаят.... аз ще ви кажа. Познавайки моха да кажа 80% от майсторите и сервизите в София, хората който го знаеха и правеха преди да го коментираме бяха 2ма ( двама).С тези помпи са всички дизелови Q7ци, 2008-2014г., всички А6ци 4F фейслифт, всички Б8 и А5 с 2.0ТДИ и 2.7ТДИ.3.0 TDI-то при Б8 и А5 има партиди автомобили, които са с по-стария тип помпа, който се слага на ASB мотора (233к.с.) и там няма шанс за този проблем.Примерно моята е такава.Този проблем не трябва да ви плаши, това са толкова много коли и процентно се случва при 3-4% от тях.Изчел съм доста немски, испански и английски форуми и никой не е описал подобен случай.Извода какъв е, в БГ хората сипват умишлено евтина нафта, ходят при некомпетентни хора и си обслучват колите за по няколко десетки хиляди лева с алтернавни части, резултата е видим.Дано колегата пуснал темата не е с този проблем.Как се прави обезвъздушаване и принудително пълнене с нафта от ВАГ КОМ при смяна на горивния филтър на 2.0 TDI CR?По същия начин ли е като на 3.0ТДИ? Редактирано 17 Януари 2016 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Да, води се bleeding fuel system. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Pump_Basic_Settings_for_PD,_PPD,_and_CR_TDI_Enginesfuel pump bleed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Здравейте,днес при смяната на горивния фълтър видях,че по него има малки частици-според вас стружки ли са? Ако са стружки метални или алуминиеви са за да ги проверя с магнит? Отвих клапана на помпата видимо там няма нищо.Колата е на 174000км,реални са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Алуминиеви са, в абсолютно всяка такава кола ги има, спокойно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване