ghostdog Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Така е Цецо, съгласен съм, но в случая нямам предвид мен, теб или малкото други, които са готови да дават пари за глупости, само и само всичко да е уж както трябва. Факт е, че турбината не е никак евтина и малко хора биха могли да си я позволят, да не говорим и хардуерът, който трябва да я съпътства, за да и се ползва пълният капацитет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Така си е :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 10 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 в момента мога да избирам само между тези тритекато че ли 3582 с тоя чугун ще е най добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 EFR-a на каква цена ти го обаждат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmata Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 С къв съединител е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Ако мога така да се изразя,ще насоча темата в по-правилна посока.Николай иска кола ,която спокойно да дава 11/400м.Единственото му колебание е турбината.До колкото знам с останалите компоненти няма да има грижи.С оглед на възможностите,смятам че ГТХ 3076 е доста зла турбинка.А тези ефр на борг били доста добри,поне така съм чувал от разни хора.Въпроса е дали туин скрол турбина няма да е по-добре,така или иначе ще се плете колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Най-лесно се подбира турбина при ясни цели за колата. Дали ще е всекидневка, драгерка или магистрален шрихващач. Ако на автора му е ясно каква иска да е колата, едва ли ще му е нужна помощ при подбирането на турбина.Поне аз така ги виждам нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Според мен трябва да я покара така след като си има сетъп! Много проекти отидоха на разпродажба именно заради "он-лайн" състезание във форумите. Другото нещо което не ми събира главата е как въобще може да давате пари за турбини надуващи над 3500об.??? Направо ви се чудя на акъла...Не ми отговаряйте, това са размишления на глас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Ами силна кола,с много коне няма как Да стане с турбина надуваща от 2000об.Представи си кола с 600 коня,която спулва на 2000 и се кара граЦко всеки ден?Веселба ще е ...... Според мен трябва да я покара така след като си има сетъп! .И аз така му казах . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Има начин колата хем да е доста силна и да надувам от 2000 оборота. Само, че си трябва обем.С тези малолитражки дето ги караме или имаш коне или спуул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) Има начин колата хем да е доста силна и да надувам от 2000 оборота...Така си е ... за тая цел бях приготвил VR6 със последователни механичен компресор и турбо компресор, но се оказа че за човек с жена и две деца физически не може да завърши такъв проект със смислен бюджет, затова сега проекта е в "купува/продава". Редактирано 11 Декември 2014 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Има начин колата хем да е доста силна и да надувам от 2000 оборота. Само, че си трябва обем.С тези малолитражки дето ги караме или имаш коне или спуул.Така си е.Тъй като разискваме 1.8т ,за това го написахТака си е ... за тая цел бях приготвил VR6 със последователни механичен компресор и турбо компресор, но се оказа че за човек с жена и две деца физически не може да завърши такъв проект със смислен бюджет, затова сега проекта е в купува/продава.Жалко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 бе и аз отначало си мислих да си я направя колата за кеф пък накрая целите станаха доста високи ,,,,иначе идеалното може би щеше да е 2,7 сингъл турбо ама ..... жъ мъчим тоя 1.8 само да намеря точната турбина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spas-gt30 Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Като качваш Витиня няма проблем колата е на висока предавка под голям товар и надува без проблем съвсем малко газчица да подадеш и си тръгва, драми има само на ниските предавки до 3та!По-голямата турбина няма начин да създаде ядове извънградско даже е по-приятно за каране от малка. 6 степенната кутия според мен е напълно ненужна и с нея няма да дойдат добре предавателните числа за 1.8Т двигател, това е последно нещо от което има нужда 1.8Т в А4 за даде 11ка, не си 500-600коня за да имаш драма със здравината на кутията.Не знам от къде е тая заблуда и много хора с 1.8Т в Б5 тръгват да слагат 6степенна кутия, 5-тачка си е достатъчно здрава и е с перфетни предавателни числа за 1.8Т :-).Излишнен филм с краен ефект отежняване и спъване на колата Я ми кажи една стокова кутия с над 450нютона на мотор да е изкарала???? Аз счупих две с 3076 на 1.7 бара Икак S2 ще е по зле от към предавателни числа ,чети малко повече да не горорим че тръгва с лънч 5000об. и турбото надува 1.0 бар на място НАЧЙЙЙ 5тачката ще се изсипе след 2-3 старт. Да не говорим че н магистрала с 6та разтоварваш мотора с 350 об. надолу на 6-та 120км.ч. 2800 обор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 иначе идеалното може би щеше да е 2,7 сингъл турбо ама Ако тръгнеш в тази посока, имам 2,7 за продажба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Аз също минах на 6тачка и то дизел,щото строших две кутии на 400+коне на мотора и малко повече нютони!1,2,3 са идентични с бензин ,а от 4та става страшно....190-280 прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Хората по света използват и бууст контролери въпреки дизеловата кутия,скоростите се застъпват мнооого добре.....Каква е кутията? На dqt до 3-та предавка съвпадат с бензинова кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 Същата:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 НикиТвоя мотор ли се продава у фейса?Какво ще става с проекта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 13 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2014 мисля малко промяна да направя в плана но още не сме на 100 процента мислим вариант вр6 турбо ...но знае ли се .......... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 (Редактирано) Я ми кажи една стокова кутия с над 450нютона на мотор да е изкарала???? Аз счупих две с 3076 на 1.7 бара Икак S2 ще е по зле от към предавателни числа ,чети малко повече да не горорим че тръгва с лънч 5000об. и турбото надува 1.0 бар на място НАЧЙЙЙ 5тачката ще се изсипе след 2-3 старт. Да не говорим че н магистрала с 6та разтоварваш мотора с 350 об. надолу на 6-та 120км.ч. 2800 обор. Тамън за 3 коли се сещам с 5тачки. Две от колите са с 1.8Т, едната е с ГТ3076 (комби с винаги пълен багажник, 17ки и показва ~1450кг на кантара) на 1.7-1.8бара, правила е по 10тина и повече старта един след друг и няма драми, другата е с Т3/Т4 (размери на перките близки до тези на гт3076) на 2бара налягане давал съм с нея 11.81 на Кодофрей с нормални гуми и джанти без да е рязана и олекотявана и се кара вече 4та година с оригиналната кутия.3-тата кола е с 2.2 Петак и ГТ3076 на 2бара и доста над 500Нм правила е по 15-20старта един след друг пак без драми при това с нови гуми 225/45 Р17 и тегло ~1430-1450кг. На мен лично повече примери не ми трябват на две от колите съм им давал газ както си трябва. За 6-та на магистралата съм съгласен, че ще е по-приятно да си в колата, но с хубав съединител и ако всичко е направено грамотно 5тачката не е проблем за кола с 4цилиндров 1.8Т мотор и мощност 400-500кс. Че 6тачка е по-здрава никой не спори, мисълта ми е че не е наложителна, особенно при проект като този от темата с 28ца турбина, чугунен Ш образен колектор, 630дюзи и двигател с обем 1.8литра, това е последно нещо, за което собственика трябва да се притеснява. Като се прави кола е хубаво да се подбират частите според цели нали така, ако целиш двигател с 300коня не ти трябват 1000-2000кубика дюзи Injector Dynamics нищо, че са по-добри от 630кубика Сименси Редактирано 15 Декември 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasaveca Публикувано 15 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 мани че той проекта завива направо на обратно ся сме в голяма дилемар30 турбо или строкър с 35 ца Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Ще е яка мания :изпратено от Телевизора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Най добре да се определи или сподели бюджета!6так ще оскъпи всичко и ти доста ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 16 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2014 Ем, читав VR6 с качествен сетъп - 20 000лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване