Jump to content

А4 В5 1,8tq - the sleeper


Recommended Posts

Така е Цецо, съгласен съм, но в случая нямам предвид мен, теб или малкото други, които са готови да дават пари за глупости, само и само всичко да е уж както трябва. Факт е, че турбината не е никак евтина и малко хора биха могли да си я позволят, да не говорим и хардуерът, който трябва да я съпътства, за да и се ползва пълният капацитет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако мога така да се изразя,ще насоча темата в по-правилна посока.

Николай иска кола ,която спокойно да дава 11/400м.

Единственото му колебание е турбината.

До колкото знам с останалите компоненти няма да има грижи.

С оглед на възможностите,смятам че ГТХ 3076 е доста зла турбинка.

А тези ефр на борг били доста добри,поне така съм чувал от разни хора.

Въпроса е дали туин скрол турбина няма да е по-добре,така или иначе ще се плете колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно се подбира турбина при ясни цели за колата. Дали ще е всекидневка, драгерка или магистрален шрихващач. Ако на автора му е ясно каква иска да е колата, едва ли ще му е нужна помощ при подбирането на турбина.

Поне аз така ги виждам нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да я покара така след като си има сетъп! Много проекти отидоха на разпродажба именно заради "он-лайн" състезание във форумите. Другото нещо което не ми събира главата е как въобще може да давате пари за турбини надуващи над 3500об.??? Направо ви се чудя на акъла...Не ми отговаряйте, това са размишления на глас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами силна кола,с много коне няма как Да стане с турбина надуваща от 2000об.

Представи си кола с 600 коня,която спулва на 2000 и се кара граЦко всеки ден?

Веселба ще е ...... :lol:

Според мен трябва да я покара така след като си има сетъп! .

И аз така му казах .
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин колата хем да е доста силна и да надувам от 2000 оборота. Само, че си трябва обем.

С тези малолитражки дето ги караме или имаш коне или спуул. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин колата хем да е доста силна и да надувам от 2000 оборота...

Така си е ... за тая цел бях приготвил VR6 със последователни механичен компресор и турбо компресор, но се оказа че за човек с жена и две деца физически не може да завърши такъв проект със смислен бюджет, затова сега проекта е в "купува/продава".

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин колата хем да е доста силна и да надувам от 2000 оборота. Само, че си трябва обем.

С тези малолитражки дето ги караме или имаш коне или спуул.

Така си е.

Тъй като разискваме 1.8т ,за това го написах

Така си е ... за тая цел бях приготвил VR6 със последователни механичен компресор и турбо компресор, но се оказа че за човек с жена и две деца физически не може да завърши такъв проект със смислен бюджет, затова сега проекта е в купу

ва/продава.

Жалко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе и аз отначало си мислих да си я направя колата за кеф пък накрая целите станаха доста високи ,,,,

иначе идеалното може би щеше да е 2,7 сингъл турбо ама ..... жъ мъчим тоя 1.8 само да намеря точната турбина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като качваш Витиня няма проблем колата е на висока предавка под голям товар и надува без проблем съвсем малко газчица да подадеш и си тръгва, драми има само на ниските предавки до 3та!

По-голямата турбина няма начин да създаде ядове извънградско даже е по-приятно за каране от малка.

 

 

6 степенната кутия според мен е напълно ненужна и с нея няма да дойдат добре предавателните числа за 1.8Т двигател, това е последно нещо от което има нужда 1.8Т в А4 за даде 11ка, не си 500-600коня за да имаш драма със здравината на кутията.

Не знам от къде е тая заблуда и много хора с 1.8Т в Б5 тръгват да слагат 6степенна кутия, 5-тачка си е достатъчно здрава и е с перфетни предавателни числа за 1.8Т :-).

Излишнен филм с краен ефект отежняване и спъване на колата :stupid:

Я ми кажи една стокова кутия с над 450нютона на мотор да е изкарала???? Аз счупих две с 3076 на 1.7 бара :stupid:  Икак S2 ще е по зле от към предавателни числа ,чети малко повече да не горорим че тръгва с лънч 5000об. и турбото надува 1.0 бар на място :hilezh:  НАЧЙЙЙ 5тачката ще се изсипе след 2-3 старт. Да не говорим че н магистрала с 6та разтоварваш мотора с 350 об. надолу на 6-та 120км.ч. 2800 обор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

иначе идеалното може би щеше да е 2,7 сингъл турбо ама 

Ако тръгнеш в тази посока, имам 2,7 за продажба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също минах на 6тачка и то дизел,щото строших две кутии на 400+коне на мотора и малко повече нютони!

1,2,3 са идентични с бензин ,а от 4та става страшно....190-280 прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората по света използват и бууст контролери:)

 

въпреки дизеловата кутия,скоростите се застъпват мнооого добре.....

Каква е кутията? На dqt до 3-та предавка съвпадат с бензинова кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля малко промяна да направя в плана но още не сме на 100 процента мислим вариант вр6 турбо ...

но знае ли се ..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми кажи една стокова кутия с над 450нютона на мотор да е изкарала???? Аз счупих две с 3076 на 1.7 бара :stupid:  Икак S2 ще е по зле от към предавателни числа ,чети малко повече да не горорим че тръгва с лънч 5000об. и турбото надува 1.0 бар на място :hilezh:  НАЧЙЙЙ 5тачката ще се изсипе след 2-3 старт. Да не говорим че н магистрала с 6та разтоварваш мотора с 350 об. надолу на 6-та 120км.ч. 2800 обор.

 

Тамън за 3 коли се сещам с 5тачки. Две от колите са с 1.8Т, едната е с ГТ3076 (комби с винаги пълен багажник, 17ки и показва ~1450кг на кантара) на 1.7-1.8бара, правила е по 10тина и повече старта един след друг и няма драми, другата е с Т3/Т4 (размери на перките близки до тези на гт3076) на 2бара налягане давал съм с нея 11.81 на Кодофрей с нормални гуми и джанти без да е рязана и олекотявана и се кара вече 4та година с оригиналната кутия.

3-тата кола е с 2.2 Петак и ГТ3076 на 2бара  и доста над 500Нм  :lupe:  :zustimm: правила е по 15-20старта един след друг пак без драми при това с нови гуми 225/45 Р17 и тегло ~1430-1450кг.

 

На мен лично повече примери не ми трябват на две от колите съм им давал газ както си трябва. 

За 6-та  на магистралата съм съгласен, че ще е по-приятно да си в колата, но с хубав съединител и ако всичко е направено грамотно 5тачката не е проблем за кола с 4цилиндров 1.8Т мотор и мощност 400-500кс.

 

Че 6тачка е по-здрава никой не спори, мисълта ми е че не е наложителна, особенно при проект като този от темата с 28ца турбина, чугунен Ш образен колектор, 630дюзи и двигател с обем 1.8литра, това е последно нещо, за което собственика трябва да се притеснява. 

 

Като се прави кола е хубаво да се подбират частите според цели нали така, ако  целиш двигател с 300коня не ти трябват 1000-2000кубика дюзи Injector Dynamics нищо, че са по-добри от 630кубика Сименси  :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...