Jump to content

Слабо парно ауди 80 б3


audi4774

Recommended Posts

Здравейте.Имам ужасен проблем.Преди две години си купих ауди 80 б3 и от както съм го взел парното духа хладно,зимата замръзвам.Уж всичко е както трябва,но не топли,брат ми и той кара същото,но на 60 градуса на двт-ля вътре жега не се седи.Сменил съм радиаторчето на парното (ново),нов термостат,а клапата за топъл-студен въздох беше и заминал дунапрена оправих и нея,колата е обезвъздушена и пак не духа топло ? Уж всичи е както трябва а не топли ??? Ако някой ми помогне ще съм му много благодарен :)

Редактирано от audi4774
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топли ли са и двата маркуча към радиаторчето? Доколкото знам, има две клапи. Едната е за топло-студено, а другата за посока на въздуха. Оправи ли двете клапи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах ето къде е проблема.Казаха ми че е само една клапа,а маркучите парят.Аз оправих клапата точно по средата дето е и си мисля че тя е за посоките,а другата клапа къде е колега за топъл-студен въздух?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато отвориш коша на парното имаш 2 ламаринеми клапи и една пласмасова . едната ламаринената клапа с извивката ти е за топло и студено а другата която е навътре е за насочване на въздуха в желаната посока.а пласмасовата такава е за вятъра към краката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега де,смъквай кутията на парното и оправи и другата клапа.Неприятна работа,поне знаеш вече как става.Разкопчей целия модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да ме извини колегата, че използвам неговата тема. Може ли някой да качи снимки на тази клапа - топло / студено. В старата тема изчезнаха част от снимките. За разлика от колегата аз облицовах клапите, както трябва и пак не мога да кажа , че имам хубаво парно. Сменен и работи термостат Валер, радиаторче Бер, капачка оригинална от Ауди, няма течове. Обезвъздушаване какво ли не за две години. Топли маркучи два. Къде е банята- слабо. От както я купих преди 4 години тази кола няма парно като хората, въпреки, че дунапрените на клапите си седяха като нови. Възможен ли е вариант клапата да не затваря плътно. Жилата работят от край до край. Чувам я клапата да се удря при бързо завъртане и на топло и на студено. Купих ендоскоп - камера за да пробия някъде без поражение дупка и да видя тази клапа  да ли плътно затваря. Когато правих ме процедурата по смяна на радиаторче, нямах време да снимам. Възможно ли е защото изпарителя на газта е вързан паралелно на парното, да краде толкова топлина. Жената има Сеат Кордоба 94г 1.9 обикновен дизел под нулата за двеста метра духа топло като при мен на 80С. Основният ми проблем е бързо размразяване на предното стъкло. Към другите клапи нямам забележка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пресвържи си изпарителя, най-вероятно проблема ще е от това. Все пак покарай малко на бензин и виж дали ще е по-добро парното.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре го вържи последователно на парното. Сега почти половината от водата не минава през радиаторчето. Лично аз никога не бих вързал изпарителя там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последователно няма да е добре - ще е по-студен изпарителя. Ако има маслен охладител може да се върже последователно на него. Все пак ако покара малко на бензин ще се разбере дали проблема е в изпарителя или не. Може дебита от водната помпа да е малък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз и на двете аудита съм превързал изпарителите след парното. т.е. от двг водата отива в парното, след това слиза в изпарителя и после водната помпа. не е никакъв проблем за изпарителите и на двете коли. врели са и не се пипат а на А4 съм го вързал за водната риза около масления филтър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И последователно няма да е добре - ще е по-студен изпарителя. Ако има маслен охладител може да се върже последователно на него. Все пак ако покара малко на бензин ще се разбере дали проблема е в изпарителя или не. Може дебита от водната помпа да е малък.

Неслучайно казах, че аз никога не бих свързал изпарителя в парното, независимо как. На 90% от хората изпарителя е свързан там, и отгоре на всичко те са доволни от парното си. Явно просто не знаят какво значи да имаш парно! На мен ми се палят крачолите още при 60гр. и жената почва да писка, че се задушава! Това е парно, никога не мога да го карам на макс, защото някой в колата ще умре, няма да съм аз, щото съм издръжлив!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мястото на дунапрените изрежи едни ламаринки и ги нитовай. От 3 години съм така благодарениие На Васко и в колата е БАНЯ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Все пак покарай малко на бензин и виж дали ще е по-добро парното.

Няма да разбере,защото изпарителя остава свързан в системата.

До момента и аз бях вързан по същия начин,паралелно на парното,но направих промяна и тези дни ще се види как е с новото свързване.Колата ми няма маслен охладител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ще разбере - въпреки, че е свързан изпарителя през него няма да минава газ и да изстудява антифриза и съответно да духа хладно от парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и на бензин е слабо парното. Аз почти винаги карам на бензин до като вдигне 50С на таблото. И при повече градуси на бензин няма разлика. Снощи попаднах в голямо задръстване в центъра. Двигателя топъл , перки се включват слабо грее спорен мен. Преди години сложих газ на Пежо 106 и тогава парното започна да загрява по - бързо и си беше горещо. Без всякаква логика, но се получи. Пак беше свързано паралелно на парното. Колега ако сваляш таблото направи снимки за да знам къде да погледна тази клапа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес след два дни си сглобих таблото.Сега имам чуството че огън ще излезе,духа много горещо.Проблема ми бяха клапите и четерите бяха като швейцарско сирене :) изрязах картон който облепих с обикновенно готварско фолио и го залепих с силикон. Благодаря ви колеги за помощта !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, клапите са страшно важни, без тях умираш. Преди 4 години като си правих моето парно, облепих клапите, но смених профилактично и радиаторчето с оригинално, няма да го правя всеки ден. Сега в колата е жестоко горещо още при 50-60 гр. Ненормална работа. Не е възможно да карам загряла кола повече от 5 мин. с парно на макс. Ще умре някой вътре. Понеже аз съм го правил и ми е кеф постоянно да е на макс. Обаче моята другарка не е на това мнение. Постоянно се караме! Ебахти парното!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мен питаш за клапите с това дето имаше тема. Найлон за паркет и алуминиево фолио. Но след сглобяването не беше по - топло от сега. Другите клапи работят. Тази не мога да разбера дали затваря до край. Имали начин да пробия 8 мм дупка и да погледна с камерата без да оцеля радиатора . Може ли без разглобяване да пипна радиатора как грее.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха да (y)

А ти с какво облепи твоите клапи колега :)

С дънков плат, залепих го с каучуково лепило и после го заших с конец отстрани и през дупките. Няма падане. С ламаринки става, но с плат е по безшумно и уплътнява по-добре.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе,повярвах ти,я дай снимка да видим как става.Айде покажи ми на първата снимка в 125 коментар на тази тема как ще стигнеш до клапата,като е запечматана в един модул.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Купих ендоскоп - камера за да пробия някъде без поражение дупка и да видя тази клапа  да ли плътно затваря....

Можеш.Махаш "жабката" и над нея се пада моторчето с турбинката за въздуха на парното.Маха се със завъртана и си във въздуховода,няма да пробиваш никъде дупки.Първата клапа,до турбинката,се командва от лявата врътка тази която е за степените на парното.Следващата клапа е за топло/студено.

 

 

Днес я разглобявах но забравих да снимам,че и на мен малко ми хладнее.Понеже и аз бях вързан паралелно на парното за купето и мислех че е от това.Сега го преместих на изхода на захранващите колектори.Изхода от тях е 10мм.,но изпарителя е горещ въпреки разликата в отворите.Парното се подобри,но не е това което пишат други колеги за хубаво парно.За сега го отдавам на позадръстен радиатор и тези дни ще се опитам да го промия,до колкото може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...