luka Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Дайте малко акъл за свещи ,модел ,полюси....един майстор казва еднополюсни ,друг триполюсни ,обърках се отвсякъде вчера.. колата е Б5 1,8 -125кс има ГИ ... Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 С еднополюсни, щом е с газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Три коли съм карал на газ , внесени от Италия с АГУ и трите си бяха с препоръчаните триелектродни свещи......жабарите са по-добри от нас в газифицирането все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 31 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 е тва е пак съм объркан..ако има някой със същия двигател на газ да помага ...три или едноплюсни,пък после марката ....щото незнам вече дали цената /марката/дали е критерий за качество. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Винаги съм си карал колите с 3-ри или 4-ри електродни свещи - точно каквито си ги дават по каталог за работа на бензин. Двигателя си работи както трябва, икономичен е и върви отлично. Така, че си сложи такива свещи, каквито по каталог си дават за твоя двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 31 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2014 Мерси за мнението,колега ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 2 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2014 NGK BKR6E 30 лв,и забравяш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 (Редактирано) Според мен,важното е да не са ментета,няма голямо значение колко електродни са!Има и 1 и 4 електродни свещи с дълъг живот на свеща. Редактирано 3 Ноември 2014 от SeXy27 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 5 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2014 И аз съм останал с впечатлението, че това с броя електроди на свещите при газифицирана кола май е просто слух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 7 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 още чакам ред в един сервиз за свещите .....обаче като се замисля май и кабелите ще трябва да се сменят от както е в мен съм минал 50 и кусур хиляди ,пък италянеца преди мен не знам Дайте акъл и за читави кабели ,щот и там ще е голям филма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SeXy27 Публикувано 7 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2014 Beru или NGK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 14 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 вчера сложих триполюсни NGK не знам точно модела ,такива бяха старите на колата плюс кабели Тесла...сега дали е добра комбинация ще покарам и ще видим мерси за мненията на колегите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Моя майстор ми препоръча еднополюсни за газ. Така и направих, взех си БОШ, по 5лв. бройката. Колата се държеше нормално. после пак се върнах на триполюсни NGK и лично аз разлика в поведението на колата и двигателя не намирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 14 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2014 Казват се триелектродни, или едноелектродни. Няма повече от 2 полюса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladiav Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 Колега,карам АУДИТО повече от 10 години с ngk с три полюса.По каталог го дават с тях.Никакъв проблем с тях.Трябва да отговаря само топлинното число. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luka Публикувано 20 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2014 (Редактирано) точно така направих и аз ,колега както съм писал по горе сложих си триелектродни NGK ,както си излиат за колата ,и каквито последно съм карал плюс ТЕСЛА кабели и за сега всичко е ОК. Цитиране на предходен пост! Редактирано 20 Ноември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auditeam Публикувано 22 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2014 kristof_bgчовекът саъс свещите попитай го къкщво ще ти препоръча Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 Това което са ми обяснявали е, че за добрата работа на мотора няма значение колко електродни ще са свещите а какво е разстоянието от сърцевината до електрода. Трябвало да е около 8мм. По тази причина някои майстори препоръчват едноелетродни,тъйкато са с опция за регулиране на това разстояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 24 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2014 И с двата модела съм карал и не намирам разлика във вървежа,сега съм еднополюсни BERU и съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 Това което са ми обяснявали е, че за добрата работа на мотора няма значение колко електродни ще са свещите а какво е разстоянието от сърцевината до електрода. Трябвало да е около 8мм. По тази причина някои майстори препоръчват едноелетродни,тъйкато са с опция за регулиране на това разстояние. Май нещо си объркал мерните единици, по-скоро е 0.8мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 26 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2014 (Редактирано) Май нещо си объркал мерните единици, по-скоро е 0.8мм.М даа Редактирано 26 Ноември 2014 от иво костов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 28 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2014 А от скапани свещи може ли да дигне разхода драстично-18-19градско? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Принципно може, но трябва да са доста скапани, което ще го усетиш и в поведението на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Значи това отпада,защото на бенз. си е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t0net0 Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Преди карах Мазда 626(сега А6 2.4) и на бензин си вървеше перфектно, но на газ "хълцаше" бях при един газаджия и той само ми зачисти една свещ и кабела към нея. Проблемите се решиха за около 100км. Той си ме предупреди, че няма да изтрае и че трябва да ги сменя. Затова има разлика за газ и бензин. Едни и същи кабели и свещи, но...... различна работа на двигателя. За всяка кола било различно. Показа ми даже 2 марки кабели и свещи(не си спомням кои марки бяха) и ми даде пример, за Опел едната марка бяха по-скъпи, а за мазда, другата. Изглежда всичко има значение. Нищо, че е просто един кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване