Jump to content

A6, 4F 2.0TFSI, съвет за газ или метан и марка ГИ


Recommended Posts

Може ли да ми отговори някой,след като течната фаза е толкова добра,защо Хюндай,Грейт Оул се отказаха от нея?Сега са път да сторят същото и Тойота,които едва проходиха в този бранш.На книга всичко е супер,практиката показва друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 106
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Takaaa,Хюндай не са се отказали ,а слагат само по заявка,Грейт Уол се отказаха от Виале заради бутилките от Турция ,които са ползвали-поне това е тяхно твърдение (дали е така-незнам).С Тойота не съм имал пряк контакт,но предполагам,че и те са работили с Виале и причината да се откажат е идентична с Грейт Уол.

 Друго нещо да питате?Няма нищо срамно -Аз затова съм тук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ви кажа , в фирмата в която работя имаме 2 great wall-a Volex с 1.5 мотор на тойота саи редовно им светят аварийните лампи на чен енджина,акто същия проблем го има при Яриса точно заради газовото. Тия коли влизаха за ремонт на глави(пасване на клапани и леглата им) заради кофтиспалв от която са израбтени и при каране на газ се преебават бързичко и плчва да прекъсват, да не вървят , вдига се разхода,а ако зазлее яко почва и да гасне колата по сетофарите.   Та извода ми е че не течната фаза е кофти е евтините материали в колите които се правят се, но ние все искаме евтиното,а то идва от някъде нали ;)

 

П.С Относнотая цена на течна фаза впръскана през бензиовоте инжектори, ми е чудно кое струва 5 бона в тая системакато освен въпросният мега гига сложен блок за прехвърляне на горивото, другите неща струват  под  и то доста под 1000 ;) , всепак има една бутолка с помпа малко кабелажи и  това е в общи линии и имайки предвид е помпата нее за налягане а само за дебит до оригиналната на колата....... яко се спекулира ми се  струва

Редактирано от don_pepone
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям мнението за цената на този така сложен и скъп инжекцион,ама я им го кажи това на италианците да видиш какви жестоки аргументи ще извадят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далечната 2001-03,вносител на Виале за БГ беше Христо Химчев,акционер в Индустриал комерс и през тези далечни години нищо не се признаваше освен Виале.Защо след това спряха масовия монтаж?Не съм съгласен,че единствения проблем да се откажат Грейт Оул са бутилките!Това е една от причините,но не най важната.Лично съм присъствал на срещи с отговорните фактори от този производител,но не мога да коментирам причините.Мое мнение,че недостатъците на течната фаза са повече от предимствата,нямам намерение да влизам в полемики.Един от митовете,че стечната фаза се предотвратява потъването леглата на клапаните е развенчан.Цената на даден продукт не са само материалите вложени в продукта,а средствата за разработка,стендове,машини и най вече инженерната мисъл.След като мислите,че е толкова лесно да се разработи и изпита такава система имате поле за изява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ви кажа , в фирмата в която работя имаме 2 great wall-a Volex с 1.5 мотор на тойота саи редовно им светят аварийните лампи на чен енджина,акто същия проблем го има при Яриса точно заради газовото.

 

 

Мотора на Волекса има толкова общо с VVTi-то колкото и Грейт Уол с Тойота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

voleexa по принцип е супер слаб автомобил, още със слизането от конвейра. Ще издържат по-малко и от rexton-a според мен.

4г.макс.

пък вие се чудите що двигателите се скапват от газ, щот са евтина изработка по трудово.

 

изпита на някое китайче за завършен 8 клас, вероятно е сглабяне на двигател на волекс.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Аз също мисля, че газаджийските фирми/ образно казано/ спекулират и то доста с цените на ГИ с течна фаза. 

Ландир, колото предимства изкараш за обикновения ГИ , толкова аз ще ти искарам за ГИ с течна фаза, особенно за ДВГ с турбо пълнене. 

Хайде лека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и с цените на ГИ с газова фаза спекулират, но това е друга тема.

Отделно това Виале дето го монтират в китайските автомобили, само името му е Виале.

Редактирано от jijane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Ландир, това че не сме най-общо казано газаджий , а практикуваме други професии не означава , че сме пълни лаици в тази сфера.

Илианец, изгубих колко планираш да ти е годишния пробег и колко ще ти е дневния. Но ако правиш по до 15 000 км за година и дневен до 20 км и както твърдят, че разхода на TFSI моторите е по-нисък, според мен си се кефи на бенз и по-малко ядове ще имаш.

Аз навремето се сдобих с ГИ защото за година навъртах по над 40 000 км.

Поздрави и успех! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги явно сте грамотни и мога ли да попитам точно колко филтриращи елемента има в системите с течна фаза? Дали сте наясно точно колко твърди примеси има в газта? А като попаднат твърди елементи в евтината помпа или в евтините диюзи? Може ли да ми разясните нещата ако обичате?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък да попитам има ли такъв филтър който да улови всички примеси в газта?Какво става с оригиналните дюзи когато е пусната газта през тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

До момента за моя мотор се предлагаше течна фаза само на ICOM за 5 хил. Сега вече е излязла и се монтира полската АGIS течна фаза, agis direct се води и цената и е 3 хил. Мисля да попроуча още малко и може да монтирам. Незнам колко километра ще навъртам с колата, в момента я карам много малко, разхода е 8 извън, в града 12-15. Имам и пасат 4ка на метан и примерно в други ден тръгвам за морето с аудито, то ще изхарчи 220 лв примерно а ако съм с пасата таман наполовината и така почти винаги като тръгна на някаде по работа съм с пасата... Тия 3 бона няма да ме объркат в живота ще пробвам пък квото стане, колата ме кефи много и искам да я карам, а избиването зависи много от това какъв разход ще даде на газ. Мисля да я сложа и като излеза да я пробвам ще я засека и ще мина 50 100 км набързо и не даде ли приличен разход да си я сваля и тва е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням някой тук предлагаше АГИС с течна фаза на по-тънки пари с цел да "промотира" системата сред притежателите на FSI/TFSI двигатели. Идеята беше някой от форума да пробва и да сподели впечатления от конкретната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми зачети темите в които се коментират ГИ-та за FSI и ще разбереш......

То малко трябва да се зачете човек.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...