roggger Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 В БГ дават от 200 до ....както се спазариш. В нета има много фирми.В Германия не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Дюзите като тръгнат и почва филтъра да се запушва, като се запуши по краищата няма спасение после никакво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Затова писах, че само нов ДПФ решава драмата. Колкото до изкупуването - зависи от това, коя година е колата.Пример:1. Моя ми го изкупиха за 250 лв. (2006г.). Нямах катализатор и платих 320 лв. за махането на ДПФ-а и слагането на чип.2. На братовчед ми ДПФ-а го взеха срещу 320 лв. (2007г.). Имаше катализатор, който също му изкупиха и му сложиха чип - от цялата работа му върнаха 60 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Дюзите като тръгнат и почва филтъра да се запушва, като се запуши по краищата няма спасение после никакво. На мен като не ми иска регенерация, това означава ли, че са ми ОК дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 (Редактирано) А това, че не ти е светвала лампа, означава ли че не е пускала регенерации? Редактирано 8 Април 2015 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Пуска регенерация също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Е тя си пуска, ама не ми прави филми с лампи и сервизни режими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Явно не я вкарваш яко в задръствания, или не я караш предимно градско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Колеги, махайте ги тия ДПФи, катализатори и т.н. Само ви тровят нервите, давате луди пари и след кратко време всичко се повтаря. Аз нямам ДПФ, изолирах ЕГР при kpematop, и по негов съвет премахнах катализатора. На финала: колата е много по-рязка в ускорение, усеща се лекота във вървенето спрямо преди, не пуши грам и няма промяна в звука от генерацията. С две думи - само плюсове! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 То хубаво, ама колегата е в Германия. А познай, там как няма да има проблеми, че се е разделил с ДПФ и кат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanovTs Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Абсурт!!! Тука е не възможно да се кара без. Гледам има някви дето се предлагат по 400 евро (нови пише) в ebay ... въможно ли е?Ей това е линка : http://www.ebay.de/itm/Partikelfilter-Ruspartikelfilter-DPF-Audi-A6-2-7-3-0-TDi-BSG-CANB-4F0254800CX-/321520378443?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA6&hash=item4adc1ba24b пише че е приложим за моят двигател 3.0 HDI 233 h.p. А трябва ли да сменям датчиците преди и след филтъра, изобщо всички около него като слагам нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Съдейки по конските ти сили...мотора ти не е ли ASB? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanovTs Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 не го знам дали е ASB, но знам че започва от 2006 Юли и колата се води модел 2007 .... така го пише ... двигателя за момента е перфектен но взеха да се обаждат разни спомагателни системи като този филтър който по скоро е консуматив според мен, но уви караме Ауди и всичко е скъпо ! :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Имаш точно като моя мотор - ASB. ДПФ-а си има живот и той е около 250-300000 км. Дошъл ти е момента. Взимай нов и си ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Абе човек отвори капака на двигателя прочети кво пише на ДПФ-а и пиши същото в германския ебей . Ще намериш супер много обяви от ударени коли свалени филтри. Ясно гаранция няма , ама съм сигурен, че надали в Германия на 80 % са шмекери като в БГ, по скоро обратния е процента. И ако си в Германия 400 евра за филтър на 40-50 хил км или дори 100 хил да са, няма да ти е проблема, ами сервиза по смяната, защото там е майсторлъка и ще ти струва сигурно поне още толкова при свестен сервиз. Особено за 3.0 дизел. Сменя се цялата "бурия" няма кво да мислиш за датчиците, те се развиват и се завиват на новата "бурия".То да беше в БГ да го мислиш. Верно без ДПФ отпушва малко и пада разхода "виртуално" , но тези приказки горе за махането на катализатора, щото той е в отделна част при новите модели, нямат никакъв смисъл и само ще мирише край колата на гадория и ще се тровиш с СО без даже да го осъзнаваш, защото отделените газове от дизела са много по-вредни от тези при бензина. Мен още ме е яд, че не се усетих да предотвратя тая простотия на БГ тунерите да махат катализаторите заедно с отстраняването на ДПФ филтъра, което си е мой пропуск, ама нали сме в БГ ...Както и да е вече съм намерил и ще си сложа обратно катализатор. За ДПФ засега съм 50 на 50... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Такъв dpf имам от а5 3.0 тди 2012 на 90 000 км .Някой ако му е нужен може на лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TsvetanovTs Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Roggger, гледам ги из ebay за под 400 евра са нови ... значи втора ръка трябва да са на по ниска цена! Къде по точно се намира този номер филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 400 евро са нови неоригинални ,работата и времето което ще изкарат е горе долу еднакво може би .Винаги може да се вземе един за тест все пак и после да се драснат впечатления за да знаят и другите тръгнали по тоя път Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roggger Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Аз гледах за 3.0 240 кс 2008 CCWA двигател. Нови за 400 не видях, но ще се радвам, ако ти намериш и споделиш опита, даже да не са оригинал. Иначе това което мога да ти препоръчам също.Виж тази фирма : http://www.hjs.com/aftermarket/products/diesel-particulate-filters/hjs-city-filter.html В Германия са ти можеш да ги питаш на место има ли нещо за твоя модел.Аз като питах миналата година имаха само за модели до 2004, но може да са се променили нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
er0 Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Audi a6 4f 3.0 tdi ima li DPF I Euro 4 lie ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Eвро 4 е стандарта.Има A6/4F/ 3.0TDI,които заводско излизат без DPF филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Днес махнахме софтуерно и хардуерно ДПФ/ЕГР при Стефан!С оглед на колите ,които карам ,знам кога една кола върви и кога не.Колата лудна направо ,особено в ниските и най-важното е че нито смърди нито мята черно.Разхода падна с около 2/100,че и повече.Отлична работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Да караш с ДПФ е загуба на пари и нерви при ускорение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bilsan Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 За жалост не са ни нови колите и се сблъскваме с разни проблеми. В по-богатите държави ги купуват карат ги докато им изтече гаранцията и ай към България. Преди да я купиш продавача те убеждава, че "баба я е карала, на напълно реални километри е, всичко работи, перфектната кола" и след като я купиш почват мъките! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Доста коли са карани от нови тука в България...мойта е една от тия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts