Jump to content

DPF със или без?


Bilsan

Recommended Posts

  • Отговори 613
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Дюзите като тръгнат и почва филтъра да се запушва, като се запуши по краищата няма спасение после никакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова писах, че само нов ДПФ решава драмата. Колкото до изкупуването - зависи от това, коя година е колата.

Пример:

1. Моя ми го изкупиха за 250 лв. (2006г.). Нямах катализатор и платих 320 лв. за махането на ДПФ-а и слагането на чип.

2. На братовчед ми ДПФ-а го взеха срещу 320 лв. (2007г.). Имаше катализатор, който също му изкупиха и му сложиха чип - от цялата работа му върнаха 60 лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите като тръгнат и почва филтъра да се запушва, като се запуши по краищата няма спасение после никакво.

 

На мен като не ми иска регенерация, това означава ли, че са ми ОК дюзите? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това, че не ти е светвала лампа, означава ли че не е пускала регенерации? :)

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, махайте ги тия ДПФи, катализатори и т.н. Само ви тровят нервите, давате луди пари и след кратко време всичко се повтаря. Аз нямам ДПФ, изолирах ЕГР при kpematop, и по негов съвет премахнах катализатора. На финала: колата е много по-рязка в ускорение, усеща се лекота във вървенето спрямо преди, не пуши грам и няма промяна в звука от генерацията. С две думи - само плюсове!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурт!!! Тука е не възможно да се кара без. Гледам има някви дето се предлагат по 400 евро (нови пише) в ebay ... въможно ли е?

Ей това е линка : http://www.ebay.de/itm/Partikelfilter-Ruspartikelfilter-DPF-Audi-A6-2-7-3-0-TDi-BSG-CANB-4F0254800CX-/321520378443?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA6&hash=item4adc1ba24b

 

пише че е приложим за моят двигател 3.0 HDI 233 h.p.   А трябва ли да сменям датчиците преди и след филтъра, изобщо всички около него като слагам нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не го знам дали е ASB, но знам че започва от 2006 Юли и колата се води модел 2007 .... така го пише ... двигателя за момента е перфектен но взеха да се обаждат разни спомагателни системи като този филтър който по скоро е консуматив според мен, но уви караме Ауди и всичко е скъпо ! :-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек отвори капака на двигателя прочети кво пише на ДПФ-а и пиши същото в германския ебей . Ще намериш супер много обяви от ударени коли свалени филтри. Ясно гаранция няма , ама съм сигурен, че надали в Германия на 80 % са шмекери като в БГ, по скоро обратния е процента. И ако си в Германия 400 евра за филтър на 40-50 хил км или дори 100 хил да са, няма да ти е проблема, ами сервиза по смяната, защото там е майсторлъка и ще ти струва сигурно поне още толкова при свестен сервиз. Особено за 3.0 дизел. Сменя се цялата "бурия" няма кво да мислиш за датчиците, те се развиват и се завиват на новата "бурия".

То да беше в БГ да го мислиш. Верно без ДПФ отпушва малко и пада разхода "виртуално" , но тези приказки горе за махането на катализатора, щото той е в отделна част при новите модели, нямат никакъв смисъл и само ще мирише край колата на гадория и ще се тровиш с СО без даже да го осъзнаваш, защото отделените газове от дизела са много по-вредни от тези при бензина. Мен още ме е яд, че не се усетих да предотвратя тая простотия на БГ тунерите да махат катализаторите заедно с отстраняването на ДПФ филтъра, което си е мой пропуск, ама нали сме в БГ ...Както и да е вече съм намерил и ще си сложа обратно катализатор. За ДПФ засега съм 50 на 50...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Roggger, гледам ги из ebay  за под 400 евра са нови ... значи втора ръка трябва да са на по ниска цена!

 

Къде по точно се намира този номер филтъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

400 евро са нови неоригинални ,работата и времето което ще изкарат е горе долу еднакво може би .Винаги може да се вземе един за тест все пак и после да се драснат впечатления за да знаят и другите тръгнали по тоя път

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз гледах за 3.0 240 кс 2008 CCWA двигател. Нови за 400 не видях, но ще се радвам, ако ти намериш и споделиш опита, даже да не са оригинал.

 

Иначе това което мога да ти препоръчам също.

Виж тази фирма : http://www.hjs.com/aftermarket/products/diesel-particulate-filters/hjs-city-filter.html

 

В Германия са ти можеш да ги питаш на место има ли нещо за твоя модел.

Аз като питах миналата година имаха само за модели до 2004, но може да са се променили нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес махнахме софтуерно и хардуерно ДПФ/ЕГР при Стефан!

С оглед на колите ,които карам ,знам кога една кола върви и кога не.

Колата лудна направо ,особено в ниските и най-важното е че нито смърди нито мята черно.

Разхода падна с около 2/100,че и повече.

Отлична работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост не са ни нови колите и се сблъскваме с разни проблеми. В по-богатите държави ги купуват карат ги докато им изтече гаранцията и ай към България. Преди да я купиш продавача те убеждава, че "баба я е карала, на напълно реални километри е, всичко работи, перфектната кола" и след като я купиш почват мъките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...