Jump to content

източване на антифриз


nestle_2o1o

Recommended Posts

Здравейте колеги, идва кучи студ и ми се иска да проверя дали съм с антифриз или вода,ако съм с вода да ме светнете как да я източа системата, колко литра антифриз ще ми трябва и колко литра дестилирана вода. Колата е Ауди А6 С5 2.5 ТДи АКЕ 2001г.

Благодаря много!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата система е към 8-9 литра. Мисля, че ще можеш да източиш максимум 5. Долу на радиатора има маркуч който се вади от там изтича той. После в маркуча, който ВЛИЗА в казанчето за антифриза можеш с компресор да подадеш въздух под налягане, ако имаш компресор, да махне каквото има останало. Трябва ти червен антифриз Г12, ако до момента си имал вода вътре, няма да имаш проблем, добре се смесват дори и да остане вода, не става на петна. Ако си имал обаче син антифриз трябва да свалиш термостата и да източиш абсолютно цялата система. можеш да я направиш 50/50 с дестилираната вода. Зависи и на колко градуса искаш да ти стои. Не е хубаво да е много гъста сместа защото така охлаждането се влошава. Около - 20, -30 е добре. За мен можеш да сложиш, в зависимост колко успееш да източиш, около 3 литра антифриз и останалото дестилирана вода да покараш малко така да се смеси хубаво. После го мериш и ако температура не те задоволява - тоест ако е примерно - 10, източваш казанчето с спринцовка и го доливаш с концентрат и пак мериш.

Редактирано от theshatter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да извадиш долния маркуч на радиатора загрей колата до работна температура за да може да отвори термостата и да излезе каквото може и от мотора. Ако си със син антифриз трябва да направиш няколко промивки.

Друг вариант е да си вземеш G12 +, който се смесва успешно със синия (G11)

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркайте човека.заставаш пред колата,в лявата част зад декоративната решетка има кранче за източване,никакви маркучи не се вадят.

След наливане на антифриз обезвъздуши и това е.

А относно autodata всичко което е написано не отговаря

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кранчето всеки знае, но по- добре да не рискува с него! Ако му е удобно най- добре е от маркуча.

Редактирано от knejata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коcкоо  на коя решетка тази до халогена ли там дето се закача куката , че и на мен ми предстои смяна ;]] И как се обезвъздушава ,питам защото знам че ти си по в час с ремонтите пък тука по нашия краи маисторите са мн ялови и все като правят нещо смъкват брони фарове и работата им отива на 150+ лв. B краина сметка може ли да се източи по голямо количество от 5Л

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,тази с халогена.Подгряваш на 90градуса и източваш цялото количество.

Обезвъздушаването се прави като издърпаш леко навън входящия маркуч за парното докато се покаже една дупка.

Маркучите се намират до акумулатора обикновенно завити в брезентов чохъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички включили се в темата, оказа се че имам антифриз ,но цвета не е нито син , нито червен ,а оранжев и ще се сменя. Ще пробвам прочетеното в темата. Благодаря на всички за съветите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...