audi4774 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 (Редактирано) Здравейте. Колата е ауди 80 1.8 JN механична инжекция. Днес ми свърши бензина и обърнах на гас и изгасих колата,после влязох в колата запалих я на обороти малко играеха и като подадох газ заглъхна и огасна и така . Като мине 2000 обороти и се изфорсирва. Проблема е от на празен хот като тръгвам трябва с повече газ иначе огасваи като задържа с малко натисната газ глъхне и огасва....? Забелязал съм че бубината цапа лолата и кабела с нещо мазно като масло и преди време я бях извадил и като я наведох изтече около 150-200 грама течност.... Редактирано 30 Ноември 2014 от audi4774 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Прочети правилата на форума и ще разбереш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Той не може да пише , вие го карате да чете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Хаха много сте забавни,като не можете да ми помогнете не ми се прайте на умници ако е възможно... Дали е в бубината проблема...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 (Редактирано) Имам проблем с бобината,може би...? Пали по-трудно от обикновено и като подам леко газ оборотите падат и огасва. Като включа на скорост и се опитам да тръгна изгасва,трябва на място да я изфорсирам да мине 2000 оборота тогава потеглям. С по-малко от 2000 оборота гасне. Съмнявам се в бобината,защото от нея тече нещо като масло...? Извадих бобината и от нея изтече доста от тая течност. Имах бобина от лада и я сложих,но с нея гърмеше и сложих пак оригиналната... Дали в бобината е проблема ? И се извинявам за заглавието,но не бях прочел правилата.Тва го писа един приятел,защото бях на работа. Малко се е омазал за което се извинявам Редактирано 30 Ноември 2014 от audi4774 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Намери друга/естествено като твойта/,сложия и ще видиш да ли ще се оправи,гледай да е по-скоро,че с тия над 2000об. ще станеш и за съединител,след това може да се окаже и нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Да,ама сега нямам пари,а 50-60 лв. за бобина втора ръка ми се виждат много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Вси си мисля,че като потегляш с две хиляди оборота и нагоре не ще да е от бобината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 А от какво може да е... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 (Редактирано) Препоръчвам последният пост http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=167736&hl= Редактирано 30 Ноември 2014 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 ... ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Младеж,от къде си?Ако не можеш да отидеш на майстор да ти погледне колата,поне се срещни с някой/и,не визирам конкретно, от форума и си поговорете за колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 1 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 От Велико Търново съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 1 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2014 Колата се оправи и то много странно ! Ето какво се случи. Свършими газта,обърнах я на бензин и точно на бензиностанцията свърши и бензина. Взех 2 литра бензин и като запалих на "ГАЗ"Всичко беше ок ...? И имам реле,което при включване на копчето на газ изключва горивната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Скоро ми се струва,че ще пуснеш тема "колата не пали на бензин"..Не искам да те обиждам,ама ти таз бубина дето си я взел от ладата... да беше взел цялата кола и да си я караш нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Странното е че,карам колата на газ ! А като ми свърши бензина тогава дойде проблема,бобината е добре,налях бензин и колата се оправи...? Странно ми е какво значение има дали имам бензин или не,след като карам на газ...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Като ти свърши бензина,намалява налягането на гориво в дебитомера,клапата му започва да се люлее,оттам потенциометъра може би дава някакви грешни показания и двигателя не работи добре.Бобината няма нищо общо.Вероятно дюзите ти пропускат бензин и другата част от горивото се връща в резервоара.В случая един възвратен клапан,който се слага след бензиновата помпа ще ти свърши добра работа/имам един който доскоро ползвах/.Трябва да си сигурен,че дюзите ти не "пикаят".Но ако са оригиналните,вероятността да са в добро състояние е много малка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 2 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2014 Всичко по двигателя е оригинално. Преди месец сменях накрайници,тампони на амортисьорите и на носачите и бяха оригиналните. Майсторите се хванаха за главите,казаха че за пръв път виждат на 25-30 годишна кола оригинални тампони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване