Jump to content

смяна на акумулатор ПОМОЩ


fromhell_

Recommended Posts

Здравейте,

 

Дойде време да сменям акумулатора и преди да направя някоя глупост, ще потърся помощ...

колата е AUDI А6 3.0TDI Quattro avant 2005 или C6 4F

има ли някакъв специален начин, по които трябва да се смени акумулатора или откачам стария и сляган новия...? и втория въпрос е дали, ако сложа оригинален VARTA 95Аh(ампер часа) 850Aen(пусков ток), ще свърши работа и ако може някои да ми каже по спецификация какъв трябва да е акумулатора(мисля, че е 110Ah със 820пусков ток)....?

 

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО :)

Редактирано от fromhell_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166218&hl=

Прочети тази тема колега, ще ти е от полза. Иначе за акумулатора сваляш стария и слагаш новия, не би трябвало да имаш проблем. Най-много да ти светна ABS-а за картко и след няколко метра каране ще изгасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговорите, тази тема доста ме втрещи, дано да нямам подобен проблем, но ми изникна още един въпрос, ако не се занимавам след смяната с кодинги и подобни... проблем ли, ще е и 95Аh със същия пусков ток, като 110Ah май няма да стане...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е да си кодираш батери менажера след смяната на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ! За съжаление е по-сложно отколкото си мислиш и ти изглежда!!!

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в линка от темата по-горе, има инструкции как става и какво се прави в сайта на Ross-Tech.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Елементарно е.Махаш стария и слагаш новия.Никакви кодинги , нищо.Мисля че се губеха само настройките за ел.стъклата(по спомен).Има значение кой полюс се слага първо.Нека кажат по запознатите.Аз извърших тази дейност миналата зима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, за отговорите, свърших работа...., дадох на колата с помощта на друга кола ток, откачих стария акумулатор, като внимавах с + за да не стане късо, закачих стария и няма, нито загуба на настройки, нито нищо, чиста работа... сложих 95Ah със 850 пусков ток и пали повече от перфектно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си сложил акумулатор със същия пусков ток и капацитет като стария може и да не се налага кодинг. Ако има разлика обаче е хубаво да му направиш кодинг за да „знае” батери менажера как да го зарежда и разрежда. Убедих се от „първа ръка” както се казва :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги, да опресня малко темата :)

Днес си смених акумулатора със ОЕМ-ски VARTA 110Ah, 850A както си му е реда.

Във VCDS-a смених само серийния номер, понеже модела е същия.

Другата разлика е, че новия има "прозорче" за статуса, стария няма такова.

Всичко мина без проблеми. Стария акумулатор се оказа, че е оригиналния на колата и е изкарал 9 години.

Имате ли повечко информация за параметрите, които батери менажера събира и въз основа на тях определя как да зарежда акумулатора (напр. когато "остарее")?

Както се вижда, при "кодиране" на новият акумулатор, някои параметри се нулират.

 

star.PNG

nov.PNG

old_battery_.jpg

new_battery_.jpg

Редактирано от trackersoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

250 евра колега :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...