fromhell_ Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте, Дойде време да сменям акумулатора и преди да направя някоя глупост, ще потърся помощ...колата е AUDI А6 3.0TDI Quattro avant 2005 или C6 4Fима ли някакъв специален начин, по които трябва да се смени акумулатора или откачам стария и сляган новия...? и втория въпрос е дали, ако сложа оригинален VARTA 95Аh(ампер часа) 850Aen(пусков ток), ще свърши работа и ако може някои да ми каже по спецификация какъв трябва да е акумулатора(мисля, че е 110Ah със 820пусков ток)....? БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Редактирано 8 Декември 2014 от fromhell_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 110 Ah 850 A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=166218&hl=Прочети тази тема колега, ще ти е от полза. Иначе за акумулатора сваляш стария и слагаш новия, не би трябвало да имаш проблем. Най-много да ти светна ABS-а за картко и след няколко метра каране ще изгасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 мерси за отговорите, тази тема доста ме втрещи, дано да нямам подобен проблем, но ми изникна още един въпрос, ако не се занимавам след смяната с кодинги и подобни... проблем ли, ще е и 95Аh със същия пусков ток, като 110Ah май няма да стане...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Най-добре е да си кодираш батери менажера след смяната на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 8 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 ако намеря ВАГ-КОМ от приятел, ще се оправим ли сами? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 (Редактирано) НЕ! За съжаление е по-сложно отколкото си мислиш и ти изглежда!!! Цитиране на предходен пост! Редактирано 8 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Погледни в линка от темата по-горе, има инструкции как става и какво се прави в сайта на Ross-Tech. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuditoAud Публикувано 8 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2014 Елементарно е.Махаш стария и слагаш новия.Никакви кодинги , нищо.Мисля че се губеха само настройките за ел.стъклата(по спомен).Има значение кой полюс се слага първо.Нека кажат по запознатите.Аз извърших тази дейност миналата зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 9 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 мерси, за отговорите, свърших работа...., дадох на колата с помощта на друга кола ток, откачих стария акумулатор, като внимавах с + за да не стане късо, закачих стария и няма, нито загуба на настройки, нито нищо, чиста работа... сложих 95Ah със 850 пусков ток и пали повече от перфектно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Ако си сложил акумулатор със същия пусков ток и капацитет като стария може и да не се налага кодинг. Ако има разлика обаче е хубаво да му направиш кодинг за да „знае” батери менажера как да го зарежда и разрежда. Убедих се от „първа ръка” както се казва . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 15 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2017 (Редактирано) Колеги, да опресня малко темата Днес си смених акумулатора със ОЕМ-ски VARTA 110Ah, 850A както си му е реда. Във VCDS-a смених само серийния номер, понеже модела е същия. Другата разлика е, че новия има "прозорче" за статуса, стария няма такова. Всичко мина без проблеми. Стария акумулатор се оказа, че е оригиналния на колата и е изкарал 9 години. Имате ли повечко информация за параметрите, които батери менажера събира и въз основа на тях определя как да зарежда акумулатора (напр. когато "остарее")? Както се вижда, при "кодиране" на новият акумулатор, някои параметри се нулират. Редактирано 15 Февруари 2017 от trackersoft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 16 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2017 "Колега , кви пари те ръснаха? :)" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 17 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2017 (Редактирано) 250 евра колега Редактирано 17 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 Ай, чИститу! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване