becinko Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Здравейте колеги, проблема е следния. Няма монтиран чип колата. Преди това нямаше никакви забележки и проблеми, изведнъж започна да няма мощност и да гърми чат пат при подаване на повечко газ. Вагкома показа грешка: Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): Open or Short to Plus Последва замяна на сензора с чисто нов, изтриване на грешките. След тестдрайв колата има една идея повече мощност, но пак не е както трябва и продължава да гърми в гърнетата от време на време. Мотора е на 15000км от пълен основен ремонт (ангренажни комплекти, лагери, сегменти, нов блок и т.н.)Има монтиран газов инжекцион, но проблема е напълно еднакъв и на газ и на бензин. Свещите са NGK на 2000км (не помня точния модел, но бяха нещо от сорта на 25-30лв./брой.)Каква може да е причината и къде да се търси евентуалното решение. В meas. blocks. ми направи впечатление следното. На всички knock sensors дава 0 градуса, на канала с волтажа на всеки цилиндър на 1,2 и 4 стойностите са около 1.2V, докато на 3-ти цилиндър е около 0,8V, което също е в граници, но защо само на един цилиндър е различна стойността.Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 я пробвай да разкачиш газовото и сподели на бензин как е колата,но да разкачиш,махаш маркуча и болт стегнат със скоба за тапа.,може и бушона на газта да извадиш за по сигурно след като затапиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Притеснява те да не връща налягне през дюзите ли? Те са апис и не са бутални доколкото ми е известно но ще опитам.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 колегата по-горе те насочва правилно, смесите ти не са както трябва - и то може би на гас, погледни дългия трим как е, ако е над +/- 5% не е добре, гърмежите мисля че бяха на богата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Е как 2000км бяха ок и сега се развалиха. На 8-ми канал стойностите са 8% в движение и 0,7% на място, като нормата е +-12%. На моята кола за пример са 15% но намам проблеми. Свещите на цвят имат леко бял отенък, което е на бедна смес, а трябва да са керемидено червени. И защо при проблемни смеси ще дава грешка в разпределителния вал.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 Показанията в "+" са показател за бедни смеси,обратното, ако са в "-" са за богати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 11 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2014 (Редактирано) Точно, на колата са +8% и свещите белеят леко, съгласен съм, че е леко бедна сместа, но според мен не би било причина за тази грешка и тази реакция на колата.Моята логика е ,че трябваше със смяната на датчика всичко да се оправи, тъй като ако е прецакан, бърка запалването => недоизгаря в определени моменти откъдето гърмежите и кофти вървежа, но тя не се оправи със смяната. Не знам какъв е шанса да е дефектен новия датчик. Освен да свалим от работеща кола да видим какво ще покаже.Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 11 Декември 2014 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Няма промяна в поведението на колата след игнориране на ГИSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Провери да не смуче въздух от някъде,прочети пак с ваг какво е записала и пиши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Възможно ли е да не е зацепен ангренажа правилно или пък веригата да е разтегната? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Ами също и това е вероятно, но 15к км след ремонта си е ОК колата, и изведънж се саморазцепва, малко ме съмнява, а веригата колкото и да е разтегната повдигача няма ли да обере, все пак е метална не вярвам да се разтегне със сантиметри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 (Редактирано) Евентуални детонации при пробив на лула или бобина ? Или калпав датчик ако е чисто нов и не-оригинален . ... Редактирано 12 Декември 2014 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Довечара ще сложим 4 работещи бобини да видим, ще сложим и датчик от работеща кола... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 (Редактирано) вижте и комутатора, това лято моя замина и колата остана на 3 цилиндъра, като на празен ход без да се подава газ беше трудно доловимо. 3ти цилиндър на комутатора замина и като четох из форумите обикновено той заминавал. Нямах никаква грешка за изгорелия комутатор. Античния мотроник не беше разбрал дори. Може за пробата да махнеш кабела към 3ти цилиндър и да запалиш, ако няма разлика това ти е проблема. Редактирано 15 Декември 2014 от ugeorge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 15 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 На празен ход работи добре, но ще пробвам, макар че собственика на колата малко ме поядоса и се отдръпнах от диагностицирането на проблема.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 5 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2015 Проблема е решен, оказа се датчик колянов вал, интересен факт е, че не пали грешка за него, а за този на разпределителния вал. Хубаво е да се знае при евентуален такъв проблем, за да се спестят едни пари за горен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 6 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2015 този датчик къде стой,долу на блока зад масления филтър ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Не знам къде седи смениха го в сервиз, там откриха и проблема. Аз не съм присъствал.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Май стоеше долу до маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 датчика седи долу ниско на блока по скоро долу горе под маслен филтър и аз го сменях поради същата грешка , но колата не се оправи последва смяна на горния на разпределителните валове и пак греда сега иде ред на обтегачът между валовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2015 там май не е датчик, а клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 15 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 да уточня говоря 4е се намира горе долу поо маслен филтър иначе далеч по долу от него не говоря за датчик налягане на масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване