DVR Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Колата е audi a4 b5 ADR 1.8i 1996. След запалване веднага гасне. След подаване на газ остава запалена, загрява и обръща на газ, след което отново гасне. Дали това е ламбда сонда ? Не ми е давала признаци на прекъсване или нещо подобно. Има и още нещо много странно. Реших да я изфорсирам на бензин на околовръстното в София и оборотите на място започнаха да се задържат между 200-500. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GAD71 Публикувано 10 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Най -добре закарай колата на диагностика.Прилича ми на проблем с обтегача на веригата на разпределителните валове.Има писано из форума за този типичен за ADR проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DVR Публикувано 10 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2015 Ами днес ще я карам, дано да е на по-поносима цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DVR Публикувано 11 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Колеги, оказа се дроселова клапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sixsixone Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Здравейте! Моят проблем е сходен затова няма да отварям нова тема. Колата е А4 Б5 1,8 -125 коня АДР с ГИ. От известно време колата пали доста трудно. Забелязах,че сутрин пали без проблем,но след това през деня доста се мъчи (върти,върти + подаване на газ).След това за 3-4 сек. мени убороти и се стабилизира.Забравих да спомена,че през деня дори и да е истинала отново се мъчи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zamer27 Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 И при мен има подобен проблем.Сменени са с чисто нови-бензинови и метанови дюзи,бобина,бензинова помпа,свещи,маслен датчик,масло,филтри и още куп неща.Закачане е за диагностика-няма никакъв проблем.Странното е,че и на бензин и на метан върви отлично-има ряз,ускорение,ноооо.....на моменти забива,оборотите заиграват и гасне.Особенно осезаем е проблема на празен ход.Знам,че дебитомера ми е за смяна,но си мисля и за дросел и за стъпково моторче...някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Аз до колкото знам, този двигател на газ/метан не работи както трябва - подскачане на обороти и т.н. и това се дължи на електронната дроселова клапа.(така ми го обясни моят механик)Моята също е с ГИ и оборотите много играят,а ащо включа климатик - гасне. Падат когато карач и ми се наложи да спра на светофар - натискам съединителя и оборотите почват да подскачат - от 200-300 до 900 и т.н. Май няма оправия тва,ако има - моля споделете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 И при мен има подобен проблем.Сменени са с чисто нови-бензинови и метанови дюзи,бобина,бензинова помпа,свещи,маслен датчик,масло,филтри и още куп неща.Закачане е за диагностика-няма никакъв проблем.Странното е,че и на бензин и на метан върви отлично-има ряз,ускорение,ноооо.....на моменти забива,оборотите заиграват и гасне.Особенно осезаем е проблема на празен ход.Знам,че дебитомера ми е за смяна,но си мисля и за дросел и за стъпково моторче...някакви идеи?Чистил ли си дросел клапата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Аз до колкото знам, този двигател на газ/метан не работи както трябва - подскачане на обороти и т.н. и това се дължи на електронната дроселова клапа.(така ми го обясни моят механик)Моята също е с ГИ и оборотите много играят,а ащо включа климатик - гасне. Падат когато карач и ми се наложи да спра на светофар - натискам съединителя и оборотите почват да подскачат - от 200-300 до 900 и т.н. Май няма оправия тва,ако има - моля споделете.Аз съм с ADR и обикновена метанова уредба. Оборотите са си винаги стабилни (лято/зима) и нямам проблеми с паленето, което обаче предпочитам да е винаги на бензин. Може би е въпрос на настройка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 Ами аз съм с газов инжекцион apis или agis , компютърът е agis m210, копчето е електронно и сменя на температура макар че съм открил как се пуска газта и без да е достигната температурата. Както и да е, като запаля,около 5-10 минути оборотите играят, и като дам рязко газ, оборотите не се вдигат,а падат... Това докато мине на газ. Тръгне ли на газ го няма този проблем,но като спирам на сметофар и натисна съединителя оборотите падат до около 200-300, вдигат се до 900 и така няколко пъти,след това стабилизира на 900 оборота. И ако съм с климатик в града ,то е гарантирано гаснене... На газаджията ли да ходя да настройва,на майстора на колата ли ? Пп. Ако карам само на бензин,тези неща ги няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 22 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2015 На диагностик и едно чистене на дроселовата клапа няма да лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Имах такива симптоми като вашите. Вече съм с четвърта дросел клапа и проблемите изчезнаха. За оборотите в повечето случаи тя е виновна. Дори и да е чиста се оказва износен графитния слой вътре на самата платка по който клапата отчита колко е отворена и каква смес да направи. Това все пак са коли на по 20 години и износването е неизбежно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 А дроселна клапа от къде намери? Нова колко върви? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 По ибей за 300-350лв... ето една например. Оригинална беше към 750лв по спомен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Дросел намерих в бившия продавалник. Цените на които ги купих са от 30 до 60 лв. За последния дадох 40 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Е за нов говоря.. за втора ръка е ясно, че кой каквото намери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Да, така е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 26 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2015 Гледах в някакъв български сайт - оригинални VDO - 600-700 лв., имаше една италианска - Meat&Doria - 570лв... Пак много. А втора ръка как да разбера дали е читава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 За съжаление никак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mini_zala Публикувано 27 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2015 Колега свалял ли си дросела или само от диагностиката знаеш че е за смяна. И аз имах проблеми даваше ми грешка и губеше мощност. Ходих на диагностика и казаха че е за смяна. Свалих я и се оказа че върху графитните писти има масло, от картерните газове маслото кондензира преди дросела от там излязло и потекло отвън и проникнало под капачката. Та ако не си смъквал клапата, по-добре я смъкни и я почисти, така и така трябва да я свалиш за да видиш номера който е върху капачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Майсторът ми я е чистич уж клапата преди няма и месец. Склонен съм да му вярвам,защото ми е приятел. Та не съм свалял дросела да го чистя. Къде се намират тези графитени пътечки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Трябва да свалиш клапата от колата и отдолу има един пластмасов капак. Отвиваш му болтчетата и ще ги видиш. Със спирт можеш да ги почистиш и да видиш ще има ли подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 В петък ще пробвам,ако няма подобрение - един колега от форума ми предложи дросел за 45лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mini_zala Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 На пластмасовият капак на клапата има ауди номер. Може да си го запишеш, за да свериш с другата която евентуално ще купиш ако се наложи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Да знам, пресполагам че няма да се оправи клапата с чистене на тези пътечки,защото като се опитам да я адаптирам с ваг-ком ми дава грешка на групата(098)...Ще видим в петък как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване