Jump to content

Паля и веднага гасне бензин/газ


DVR

Recommended Posts

Колата е audi a4 b5 ADR 1.8i 1996. След запалване веднага гасне. След подаване на газ остава запалена, загрява и обръща на газ, след което отново гасне. Дали това е ламбда сонда ? Не ми е давала признаци на прекъсване или нещо подобно. Има и още нещо много странно. Реших да я изфорсирам на бензин на околовръстното в София и оборотите на място започнаха да се задържат между 200-500.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най -добре закарай колата на диагностика.Прилича ми на проблем с обтегача на веригата на разпределителните валове.Има писано из форума за този типичен за ADR проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Моят проблем е сходен затова няма да отварям нова тема. Колата е А4 Б5 1,8 -125 коня АДР с ГИ. От известно време колата пали доста трудно. Забелязах,че сутрин пали без проблем,но след това през деня доста се мъчи (върти,върти + подаване на газ).След това за 3-4 сек. мени убороти и се стабилизира.Забравих да спомена,че през деня дори и да е истинала отново се мъчи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

И при мен има подобен проблем.Сменени са с чисто нови-бензинови и метанови дюзи,бобина,бензинова помпа,свещи,маслен датчик,масло,филтри и още куп неща.Закачане е за диагностика-няма никакъв проблем.Странното е,че и на бензин и на метан върви отлично-има ряз,ускорение,ноооо.....на моменти забива,оборотите заиграват и гасне.Особенно осезаем е проблема на празен ход.Знам,че дебитомера ми е за смяна,но си мисля и за дросел и за стъпково моторче...някакви идеи?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам, този двигател на газ/метан не работи както трябва - подскачане на обороти и т.н. и това се дължи на електронната дроселова клапа.(така ми го обясни моят механик)

Моята също е с ГИ и оборотите много играят,а ащо включа климатик - гасне. Падат когато карач и ми се наложи да спра на светофар - натискам съединителя и оборотите почват да подскачат - от 200-300 до 900 и т.н. Май няма оправия тва,ако има - моля споделете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има подобен проблем.Сменени са с чисто нови-бензинови и метанови дюзи,бобина,бензинова помпа,свещи,маслен датчик,масло,филтри и още куп неща.Закачане е за диагностика-няма никакъв проблем.Странното е,че и на бензин и на метан върви отлично-има ряз,ускорение,ноооо.....на моменти забива,оборотите заиграват и гасне.Особенно осезаем е проблема на празен ход.Знам,че дебитомера ми е за смяна,но си мисля и за дросел и за стъпково моторче...някакви идеи?

Чистил ли си дросел клапата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам, този двигател на газ/метан не работи както трябва - подскачане на обороти и т.н. и това се дължи на електронната дроселова клапа.(така ми го обясни моят механик)

Моята също е с ГИ и оборотите много играят,а ащо включа климатик - гасне. Падат когато карач и ми се наложи да спра на светофар - натискам съединителя и оборотите почват да подскачат - от 200-300 до 900 и т.н. Май няма оправия тва,ако има - моля споделете.

Аз съм с ADR и обикновена метанова уредба. Оборотите са си винаги стабилни (лято/зима) и нямам проблеми с паленето, което обаче предпочитам да е винаги на бензин. Може би е въпрос на настройка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм с газов инжекцион apis или agis , компютърът е agis m210, копчето е електронно и сменя на температура макар че съм открил как се пуска газта и без да е достигната температурата. Както и да е, като запаля,около 5-10 минути оборотите играят, и като дам рязко газ, оборотите не се вдигат,а падат... Това докато мине на газ. Тръгне ли на газ го няма този проблем,но като спирам на сметофар и натисна съединителя оборотите падат до около 200-300, вдигат се до 900 и така няколко пъти,след това стабилизира на 900 оборота. И ако съм с климатик в града ,то е гарантирано гаснене... На газаджията ли да ходя да настройва,на майстора на колата ли ?

Пп. Ако карам само на бензин,тези неща ги няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такива симптоми като вашите. Вече съм с четвърта дросел клапа и проблемите изчезнаха. За оборотите в повечето случаи тя е виновна. Дори и да е чиста се оказва износен графитния слой вътре на самата платка по който клапата отчита колко е отворена и каква смес да направи. Това все пак са коли на по 20 години и износването е неизбежно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах в някакъв български сайт - оригинални VDO - 600-700 лв., имаше една италианска - Meat&Doria - 570лв... Пак много. А втора ръка как да разбера дали е читава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега свалял ли си дросела или само от диагностиката знаеш че е за смяна. И аз имах проблеми даваше ми грешка и губеше мощност. Ходих на диагностика и казаха че е за смяна. Свалих я и се оказа че върху графитните писти има масло, от картерните газове маслото кондензира преди дросела от там излязло и потекло отвън и проникнало под капачката. Та ако не си смъквал клапата, по-добре я смъкни и я почисти, така и така трябва да я свалиш за да видиш номера който е върху капачката. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторът ми я е чистич уж клапата преди няма и месец. Склонен съм да му вярвам,защото ми е приятел. Та не съм свалял дросела да го чистя. Къде се намират тези графитени пътечки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да свалиш  клапата от колата и отдолу има един пластмасов капак. Отвиваш му болтчетата и ще ги видиш. Със спирт можеш да ги почистиш и да видиш ще има ли подобрение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пластмасовият капак на клапата има ауди номер. Може да си го запишеш, за да свериш с другата която евентуално ще купиш ако се наложи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам, пресполагам че няма да се оправи клапата с чистене на тези пътечки,защото като се опитам да я адаптирам с ваг-ком ми дава грешка на групата(098)...

Ще видим в петък как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...