termitkoter

Проблем с палене сутрин и неравномерна работа да двигателя 2.0 TDI 170 hp

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От доста време имам проблем с колата ми Ауди А3 Sportbachk 2.0 TDI 170 hp, свързан с много труден първи старт на мотора и притрисане на двигателя на място (понякога, не постоянно). Все по - често се получава това нещо, дори вече и леко в движение. Също така няколко пъти чистя дросела и EGR от една гадна черна гняз, която според мен идва от изгорелите газове. Колата също така на моменти когато почва да притриса, започва да пуши БЯЛ дим от ауспуха силно доста силно миришещ на неизгоряла нафта. Когато двигатела на не е в тази фаза (на треперена като на разбит маховик) всичко спи. Доста хора са я закачали на диагностика и всичко по компа изглежда окау. 

 

Бих искам да попитам, ако някои е има подобен проблем и да намеря решението на този проблем (не през 2 месеца да чиста дросела, а да намеря причината за цялата тази гняз). 

 

Демфера е сменявам пален комплект със съединител и всичко. Също така преди да купя колата дюзите са сменявани гаранционно в Италия.

 

От изчетеното по американски и англииски форуми, имам голямо съмнение в EGR Cooler  или ЕГР охладителя, В случай на пробите клетка в него антифриз се смесват с изгорелите газове и всичко става в тази гняз...

 

Ако някои е имал подобен проблем или знае за разрешението му, ще бъда много благодарен да ми помогне.

 

Благодаря Предварително !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Черната гняз е миксът между горещи изгорели газове и маслото, изхвърляно от турбината.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Губи ли ти антифриз и масло? И от къде си?

Edited by audiceco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурен ли си, че дюзите са ти в норми .. Така описани нещата отиваш или на запушена дюза или както си се ориентирал към EGR охладителя. Мирис обаче на неизгоряла нафта ме навежда мен по-скоро на дюза. Какви са ти показателите на дюзите /при загрял мотор/ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Губи ли ти антифриз и масло? И от къде си?

Здравей,

 

Губи по малко антифриз, точно за това и се насочвам към EGR охладителя. Маслото не го пипа. От София съм.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурен ли си, че дюзите са ти в норми .. Така описани нещата отиваш или на запушена дюза или както си се ориентирал към EGR охладителя. Мирис обаче на неизгоряла нафта ме навежда мен по-скоро на дюза. Какви са ти показателите на дюзите /при загрял мотор/ ?

Здравей,

 

Дюзите се държат много странно. Когато мотора е във фаза на нормална работа без прекъсване и пушене с остра миризма на нафта, абсолютно всички дюзи работата перфектно във всички норми. – + 0.5 (не повече).  Когато обаче мотора придърпва и не работи равномерно една от дюзите дава доста голямо отклонение, като това отклонение променя стойностите си супер неадекватно, примерно : от +0.5 до +1.5 1.6 в рамките на секунда стойностите постоянно се променят. Особеното е че никога това не е една и съща дюза.. Случвало се е всяка една да е в такава фаза и в следващия момент всички да работят перфектно.

 

Според мен ако имаше развалена дюза, тази дюза винаги би давала отклонение (а при мен има момент в които всичко работи перферкно). След проверка в ауди (Порше Запад) излиза че точно преди да я купя (1 месец преди това) е минала гаранционна смяна на дюзи. 

Черната гняз е миксът между горещи изгорели газове и маслото, изхвърляно от турбината.

Здравей Колега,

 

Прочетох ти темата за твоя ремонт и съм впечетлен - Браво.

 

Маслото на 10000 не го пипа грам. По малко антифриз губи, това ме кара да мисля че не масло + изгорели газове.

Share this post


Link to post
Share on other sites

напоследък на жена ми колата правеше нещо подобно, но по-скоро след 1вото палене за деня (т.е. при топъл двигател) и само при студено време.....   диагнозата беше "настройка на аванса на нафтовата помпа"  каквото и да значи това......  имаше малко разкачане на ремъци и т.н. и диагностика цъкаше на компа, докато я настрои както трябва да бъде уж...  сега чакам другия студ, да видим дали е познал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Коя година е колата и кой е кода на двигателя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси за инфото. Прочетох темата , но мн не ми стана ясно къде точно е бил проблема.. иначе като симптоми абсолютно същото.

Цитиране на предходен пост!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги. Нов съм във форума. Но съм тук точно заради този необясним проблем със затрудненото първо палене сутрин, претрисането на колата когато работи на място, но без да играят оборотите на таблото и много остра задушлива миризма на изгорелите газове придружена с бял дим... Колата е А3 2.0 TDI 170 PS BMN - 2007г. Когато я купих, преди по - малко от година и смениха дюзите по тази акция за безплатна подмяна. Правени са многократни диагностики в Порше, Бош сервиз и къде ли не... Навсякъде казват, че всичко е супер, стойностите на дюзите са почти или нулеви, но е факт, че има дразнещ проблем. Ще съм много благодарен, ако някой все пак е намерил начин за отстраняването му. Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всички, които имат затруднено първо палене, някой да ви свали помпата в резервора, да ви почисти цедката и да види дали работи, защото и без да работи, колата пак си пали по трудно но си пали, също така, знам от един приятел, на него му направиха нещо като клапа да не му връща нафта и той имаше проблем с паленето и го реши с това побългаряване има регистрация тук petar lazarov му е профила, може да го питате на лични какво и кой точно му е правил това....

Препоръчвам смяна на ЕГР-а с чисто нов, клапата явно не работи коректно, когато трябва да е отворена не отваря и обратно....

Edited by audiceco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре за помпата в резервуара ще проверим дали е запушена и дали изобщо работи. Това може да се окаже проблема с трудното първо палене. А за другите неща - пуши бяло от време на време, много силно задушлива миризма от ауспуха и претрисане когато работи на място? Може ли всичко това да се дължи на ЕГР-а, който дори е почистен преди около 2000 км.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами искам да прочетеш тая тема  http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/38233-%D0%B4%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%B8-%D1%86%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B8-20%D1%82%D0%B4%D0%B8-bkd/page-2

цялата давам ти я нарочно от втора страница да прочетеш първо 29 пост после се върни на първи и да знаеш, най-много пукат 170 коня моторите ;), човека, който може би е сменил най-много такива глави и видял BKD мотори е bega4kata (Самуил) Gunter Service Варна 

Edited by audiceco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега как така най - много пукат глави 170 коня моторите ...?! Нали проблемните глави бяха от първите години 140 коня, BKD. А моята е 2007 г. и мотора е с код BMN.

Цитиране на предходен пост!

Edited by VBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами така - за някои няма по-добро от собственото и всичко друго има "най-многото проблеми" ако ме разбираш.....

Пукането на глави е типично само за конкретните 2.0 TDI 140 PS, можеш да спиш спокойно.

Иначе теоретично може да се случи разбира се на отделни екземпляри от всеки един двигател правен от който и да е производител.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дадох ти да прочетеш нещо, казах ти към кого да се обърнеш,казвам, че 170 к.с. пукат глави също както и 140 к.с. обърни се към човека, който ги е правил, за да ти даде информация.... Мисля, че като прочетеш цялата му тема, ще видиш, че имаш подобни симптоми....точно на пукната глава, особено и ако доливаш антифризче... и човек който не е виждал дизел, да не прави нетипични за него изказвания...

Edited by audiceco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Малко по-внимателно с „нетипичните” исказвания?

Share this post


Link to post
Share on other sites

На диагностика може да са ОК, но в действителност да не са. Диагностиката ги хваща когато са тоталка. Виждал съм свещ, която едвам се затопля но компа казва ОК. Тази до нея отвън през това време направо започва за свети в червено .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.