Jump to content

kpematop

Members
  • Мнения

    8691
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q5 2.0 TFSI CNCE

Контакти

  • Website URL
    http://www.vagdiag.org
  • ICQ
    81997394

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    На София
  • Интереси
    VAG diagnostics/Chip tuning

Последни посетители

30690 профилни разглеждания

kpematop's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. 900 червен, 930 цветен, 934 е с АЦЦ, Същото важи и за А4 и новото А6.
  2. Късметлия си, не всички с CPM мотора се оправят с добавката.
  3. kpematop

    Накисване на бутало

    Запичат отворите под маслените сегменти, но не винаги това е проблема.
  4. kpematop

    BCM модул SQ5

    Да, търси 0886789185
  5. Привет, може да се пробва и с газ за осветление, за да разкисне отворите на маслените сегменти. Но стария двигател си страда от сегменти, надрани цилиндри и разбити водачи. Изкарал си късмет с добавката.
  6. kpematop

    P2004

    Трябва да оправиш вихровата клапа, за да ти е пъргава колата в града на ниска скорост.
  7. звънни и питай момчето, той го решава тоя проблем
  8. kpematop

    4.2 tdi дебитомери

    Единия актуатор бута нагоре лостчето и там не затваря геометрията на 100%. Тази турбина, която показва повече актуатора е отгоре и от самата тежест и луфт на лостчето затваря повече геометрията. Синдрома на старата кола. Много рядко съм виждал да показват почти еднакво с разлика от 20-30 единици примерно.
  9. Febi/Swag 75w90, от 10г съм само с такова и не ми се е развил още диференциал.
  10. kpematop

    3.0 tdi дюзи

    Погледни ZQC - Injection quantity calibration point 1,2,3 и направи съпоставка с тия стойности, които си изложил.
  11. Няма проблем при 286кс. По-малкия мотор 231кс не съм виждал още софтуера, за да кажа. На новите мотори само на SQ7 4.0 TDI е с ниско налягане.
  12. Е няма как толко бързо да се разбият.
×
×
  • Create New...