st0yk0 Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Здравейте колеги, вчера ходих да ми сменят долен носач и накрайници на рейката, и като почнаха да я събират се оказа че полуоската е по малка и шлеците не опират дори в главината и майсторчето каза че не е виждал такъв случай.Та искам да ви попитам от каква кола са тези полуоски (болта им е с шестограм) и как е вървяла тази кола така вече 2 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Ти сериозно ли пусна тема с ТАКЪВ проблем?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmihailov Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Колега,смени си майстора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 сваляне на полуоска за кормилни накрайници или носач според мен си объркал форума, вероятно става дума за някое субару Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Това не е проблем а по скоро питане от какво ауди са полуоските защото немога да им намеря номерата каде са, за да ги продам да не ръждясват в гаража. Идея си нямам защо е свалил и карето за да смени носач но се радвам че го е направил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) При поставянето на долните носачи на Audi A4B5 болтовете се поставят във вътрешните отвори на магарето, а не във външните.При теб със сигурност са поставени във външните и за това се получава така, че шенкела изнася главината с карето по далече от диференциала, и "полуоската" изглежда къса. Редактирано 29 Януари 2015 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Не не тя си влезе до края стегнаха болта много яко с една пръба и каза направи едно кръгче да видиш как е. Да ама на 2-рия метър колата пря слязох и гледам как болта се върти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) Абе човек какви ги разказваш, чак страх ме хваща .Я сега да помислим малко, значи с въпросната полуоска колата е вървяла без проблем, до момента в който "майстор" ти сменя носач и кормилен накрайник, след което полуоската се оказва КЪСА?!?Независимо че до този светъл миг си е вършила работата по предназначение като пич?!?Нещо не се връзва......Да не са скъсали болта? Редактирано 29 Януари 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) Ако са скъсали болта ( което е доста възможно щом по-горе стана дума за тръба-та )при първия завой "полуоската" излиза от външното каре на момента. А преди време имаше и случай на излязла от вътрешното каре,при смяната на карето не е закопчана със зегерката и те така. Редактирано 29 Януари 2015 от KCV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Или така са го напънали, че е било грамове преди момента на скъсване и при движение болта се е предал, няма друго обяснение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Не колеги не е скъсан болта, развихме го и кво да видим шлиците на полуоската не докосваха тези на главината, просто е по малка като диаметър (мисля че беше около 24мм), може ли да и кажете колко милиметра са тези на 1.9тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Това беше важно уточнение - че е по-малка в диаметър, а не на дължина. А ти сигурен ли си, че това е твоята полуоска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) полуоска или каре може да е друго карето не цяла полуоска, а относно карето за а4 са няколко вида Редактирано 29 Януари 2015 от AEL2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Тази кола как точно е стигнала да майстора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Немисля че я е сменял няма смисъл да ги подменя.Поръча само каре за мойта но се оказа че не влиза на полуоската и затова се наложи всичко са се смени, тия дни ще сменя и другата защото и тя е така и ще снимам да ви покажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) на другата няма да се развие болта предполагам имаш проблем с дясно каре Редактирано 29 Януари 2015 от AEL2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bajiliqn Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Луда работа! Направи си списък по памет за всичко което някога е ремонтирал този "майстор" и намери нормален човек да провери нещата от списъка. Тази тема ме потрсе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
st0yk0 Публикувано 29 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Да тя няма да се развие поне досега не се е, но разбрах че двата болта шестограма и обикновения са с различна дебелина това значи че и другата страна е с малкото каре .Друго не е правил по колата ми или който и да било само аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KUKU Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 Здравейте,искам да задам въпрос свързан с полуоска на ауди а4 1,тди и реших да използвам тази тема.От извесно време чувах щракане при завиване отдясно, докато една вечер нещо изщрака силно и това беше края.Като свалих полуоската се оказа , че карето се е извадило от полуоската( явно зегерката е изкуснала по някаква причина). Закачих карето, опитах да го извадя - доста трудно и го върнах на колата. Та въпроса ми е от какво може да се е извадило, дефект ли е това и мога ли да очаквам същият проблем пак???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 За кое каре става дума - вътрешно или външно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KUKU Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 става дума за външно каре.За кое каре става дума - вътрешно или външно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване