Jump to content

Питане за полуоска


st0yk0

Recommended Posts

Здравейте колеги, вчера ходих да ми сменят долен носач и накрайници на рейката, и като почнаха да я събират се оказа че полуоската е по малка и шлеците не опират дори в главината и майсторчето каза че не е виждал такъв случай.Та искам да ви попитам от каква кола са тези полуоски (болта им е с шестограм) и как е вървяла тази кола така вече 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сваляне на полуоска за кормилни накрайници или носач :stupid:

според мен си объркал форума, вероятно става дума за някое субару :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е проблем а по скоро питане от какво ауди са полуоските защото немога да им намеря номерата каде са, за да ги продам да не ръждясват в гаража. Идея си нямам защо е свалил и карето за да смени носач но се радвам че го е направил. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При поставянето на долните носачи на Audi A4B5 болтовете се поставят във вътрешните отвори на магарето, а не във външните.

При теб със сигурност са поставени във външните и за това се получава така, че шенкела изнася главината с карето по далече от диференциала, и "полуоската" изглежда къса.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не тя си влезе до края стегнаха болта много яко с една пръба и каза направи едно кръгче да видиш как е. Да ама на 2-рия метър колата пря слязох и гледам как болта се върти  :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек какви ги разказваш, чак страх ме хваща :hilezh: .

Я сега да помислим малко, значи с въпросната полуоска колата е вървяла без проблем, до момента в който "майстор" ти сменя носач и кормилен накрайник, след което полуоската се оказва КЪСА?!?

Независимо че до този светъл миг си е  вършила работата по предназначение като пич?!?

Нещо не се връзва......Да не са скъсали болта?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са скъсали болта ( което е доста възможно щом по-горе стана дума за тръба-та )

при първия завой "полуоската" излиза от външното каре на момента.

 

А преди време имаше и случай на излязла от вътрешното каре,

при смяната на карето не е закопчана със зегерката и те така.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или така са го напънали, че е било грамове преди момента на скъсване и при движение болта се е предал, няма друго обяснение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колеги не е скъсан болта, развихме го и кво да видим шлиците на полуоската не докосваха тези на главината, просто е по малка като диаметър (мисля че беше около 24мм), може ли да и кажете колко милиметра са тези на 1.9тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше важно уточнение - че е по-малка в диаметър, а не на дължина.

 

А ти сигурен ли си, че това е твоята полуоска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

полуоска или каре  може да е друго карето не цяла полуоска, а относно карето за а4 са няколко вида 

Редактирано от AEL2.5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немисля че я е сменял няма смисъл да ги подменя.Поръча само каре за мойта но се оказа че не влиза на полуоската и затова се наложи всичко са се смени, тия дни ще сменя и другата защото и тя е така и ще снимам да ви покажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Луда работа! Направи си списък по памет за всичко което някога е ремонтирал този "майстор" и намери нормален човек да провери нещата от списъка. Тази тема ме потрсе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тя няма да се развие поне досега не се е, но разбрах че двата болта шестограма и обикновения са с различна дебелина това значи че и другата страна е с малкото каре  :stupid: .Друго не е правил по колата ми или който и да било само аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

искам да задам въпрос свързан с полуоска на ауди а4 1,тди и реших да използвам тази тема.

От извесно време чувах щракане при завиване отдясно, докато една вечер нещо изщрака силно и това беше края.Като свалих полуоската се оказа , че карето се е извадило от полуоската( явно зегерката е изкуснала по някаква причина). Закачих карето,  опитах да го извадя - доста трудно и го върнах на колата. Та въпроса ми е от какво може да се е извадило, дефект ли е това и мога ли да очаквам същият проблем пак????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...