Jump to content

2.0 ACE, 2.3 NG или 2.6 ABC?


Recommended Posts

Здравейте колеги. Обмислям купуването на Audi A6 C4/ Audi 100 C4/ или Audi 80 B4 с един от трите варианта на двигателите.

Въпроса ми е кой от трите варианта е по подходящо за quattro, и като цяло кой от трите двигатели е по сполучлив/здрав за експлоатация? Благодаря ви предварително за съветите.  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако попаднеш на добър екземпляр с 2,6 няма да съжаляваш. Имам познат, който преди 3год си купи 100-цаQ от Германия на 600 000км на майтап само да си прибере багажа и от тогава неслиза от нея много е доволен. Разхода обаче градско е 15-16 а на магистрала под 10 неможе да я смъкне, което за мен е нормален, но нали знаеш който сипва горивото винаги колата му гори много. Хаха Успех 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите два са с механична инжекция която за съжаление се амортизира с времето и много трудно се намират хора да я приведат в порядък. Газифицирането при мех. инжекция се получава но трябв да се следят изкъсо доста неща и човека който го прави трябва да е наистина старателен. Освен всичко за да върви както трябва си трябва и читав смесител (а.к.а плочка за газта).

 

Последния е шестак с ел.инжекция, същественото предимство е лесното и безпроблемо монтиране дори на бюджетен ГИ. Ако можеш си намери 2.8 мотора с 174 коня (кода му е AAH), върви по-добре от 2.6 и харчи същото. Шестаците страдат и от малко течове на масло от главите, така че хубаво ги огледай отвсякъде.

 

 

Ако избора е между първите два, по подходящия за тежката 100-ца би било да е с 2.3 мотора. Но пак казвам имат си своите недостатъци вече заради годинките.

 

А най-важното от всичко е конкретния екземпляр.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих се насочил към АВС мотора, само заради това, че е с ел. инжекция и без никакви ядове може да се сложи ГИ. АСЕ и NG са си много добри мотори, но предвид годините предполагам, че ще е доста по-трудно да се намери екземпляр в добро състояние с изправна горивна система, а и да не забравяме подръжката, за която освен частите, май са кът и майсторите, които им разбират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък бих потърсил малко рядката кoмбинация АБК мотор с quattro при Б4/не знам дали го има при Ц4/-лесен за поддръжка 4 цилиндров мотор с ел.инжекция,която се разбира идеално с ГИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да де би трябвало да има след като куатро се слага в Б3/Б2 и на 90 коня мотори. Но при А100 го няма мисля като комплектация, пък си е слабичък за купето и куатрото този мотор при А100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има Б4 АБК с куатро. Не знам как се държи, но мога да кажа как се държи Б4 АБТ с куатро, понеже две години карах така. Държи се така, че..... че ме накара да сменя мотора със 60 коня по-мощен. Като сега имам абсолютно същия разход, но пък вече карам нещо, което поне се движи! :)

А пък ако ще е Ц4 платформа 2.5 tdi AEL е много приятен избор. Хем петак, хем с турбо, хем прилични коне.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При А6 най -добре 1.8 125 к.с. има го и куатро версия, но са голяма рядкост. По-съвременен, по-нисък разход смесено, защото градско почти всички мотори са 12-15 на С4 купе, лесен за подръжка и като цяло надежден. Също добра база за суап към 1.8Т За повечко коне най-добре 2.8 193 к.с., а като най-масов и добре познат 2.6 е най-добре. Здрав и надежден мотор, без никакви проблеми за газифициране. Петаците са хубави, но както каза Митака, освен че механичната инжекция е архаична, крие и много рискове предвид годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много е хубава механичната ама е супер таралеж все нещо , кланете, много горене в комбинация с много слаб вървеж . Да понякога може да се уцели добра настройка ама бързо се изпарява и така все си в ровене . 2.6 или 2.8 по-добре заради лесния ГИ или МИ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз горе долу съм запознат с V6'cite, от време на време си карам такъв екземпляр, но както подозирах - той ще е най-удачния избор за съвместна работа с quattro. Все пак реших да ви попитам и за другите варианти, за което много ви благодаря за съветите, със сигурност си получих отговора.  :zustimm:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • drob4o locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...