DIFF Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Здравейте колеги. Обмислям купуването на Audi A6 C4/ Audi 100 C4/ или Audi 80 B4 с един от трите варианта на двигателите.Въпроса ми е кой от трите варианта е по подходящо за quattro, и като цяло кой от трите двигатели е по сполучлив/здрав за експлоатация? Благодаря ви предварително за съветите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Ако попаднеш на добър екземпляр с 2,6 няма да съжаляваш. Имам познат, който преди 3год си купи 100-цаQ от Германия на 600 000км на майтап само да си прибере багажа и от тогава неслиза от нея много е доволен. Разхода обаче градско е 15-16 а на магистрала под 10 неможе да я смъкне, което за мен е нормален, но нали знаеш който сипва горивото винаги колата му гори много. Хаха Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 (Редактирано) Първите два са с механична инжекция която за съжаление се амортизира с времето и много трудно се намират хора да я приведат в порядък. Газифицирането при мех. инжекция се получава но трябв да се следят изкъсо доста неща и човека който го прави трябва да е наистина старателен. Освен всичко за да върви както трябва си трябва и читав смесител (а.к.а плочка за газта). Последния е шестак с ел.инжекция, същественото предимство е лесното и безпроблемо монтиране дори на бюджетен ГИ. Ако можеш си намери 2.8 мотора с 174 коня (кода му е AAH), върви по-добре от 2.6 и харчи същото. Шестаците страдат и от малко течове на масло от главите, така че хубаво ги огледай отвсякъде. Ако избора е между първите два, по подходящия за тежката 100-ца би било да е с 2.3 мотора. Но пак казвам имат си своите недостатъци вече заради годинките. А най-важното от всичко е конкретния екземпляр. Редактирано 8 Февруари 2015 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Аз бих се насочил към АВС мотора, само заради това, че е с ел. инжекция и без никакви ядове може да се сложи ГИ. АСЕ и NG са си много добри мотори, но предвид годините предполагам, че ще е доста по-трудно да се намери екземпляр в добро състояние с изправна горивна система, а и да не забравяме подръжката, за която освен частите, май са кът и майсторите, които им разбират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Аз пък бих потърсил малко рядката кoмбинация АБК мотор с quattro при Б4/не знам дали го има при Ц4/-лесен за поддръжка 4 цилиндров мотор с ел.инжекция,която се разбира идеално с ГИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 АБК и куатро няма доколкото знам, слабичък идва за задвижване на 4-те колела. Или поне при А6/А100 е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 Има,има и то при Б4 и се държи много адекватно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 да де би трябвало да има след като куатро се слага в Б3/Б2 и на 90 коня мотори. Но при А100 го няма мисля като комплектация, пък си е слабичък за купето и куатрото този мотор при А100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 (Редактирано) Има Б4 АБК с куатро. Не знам как се държи, но мога да кажа как се държи Б4 АБТ с куатро, понеже две години карах така. Държи се така, че..... че ме накара да сменя мотора със 60 коня по-мощен. Като сега имам абсолютно същия разход, но пък вече карам нещо, което поне се движи! А пък ако ще е Ц4 платформа 2.5 tdi AEL е много приятен избор. Хем петак, хем с турбо, хем прилични коне. Редактирано 8 Февруари 2015 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 8 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2015 При А6 най -добре 1.8 125 к.с. има го и куатро версия, но са голяма рядкост. По-съвременен, по-нисък разход смесено, защото градско почти всички мотори са 12-15 на С4 купе, лесен за подръжка и като цяло надежден. Също добра база за суап към 1.8Т За повечко коне най-добре 2.8 193 к.с., а като най-масов и добре познат 2.6 е най-добре. Здрав и надежден мотор, без никакви проблеми за газифициране. Петаците са хубави, но както каза Митака, освен че механичната инжекция е архаична, крие и много рискове предвид годините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Абе много е хубава механичната ама е супер таралеж все нещо , кланете, много горене в комбинация с много слаб вървеж . Да понякога може да се уцели добра настройка ама бързо се изпарява и така все си в ровене . 2.6 или 2.8 по-добре заради лесния ГИ или МИ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DIFF Публикувано 9 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 Аз горе долу съм запознат с V6'cite, от време на време си карам такъв екземпляр, но както подозирах - той ще е най-удачния избор за съвместна работа с quattro. Все пак реших да ви попитам и за другите варианти, за което много ви благодаря за съветите, със сигурност си получих отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts