Jump to content

AFN започна да чука в двигателя


sweetlioo

Recommended Posts

Да, майстора я е слушал днеска, забелязал е паленето и толко. Била си наред, вероятно от дюзите било. БОЖЕЕЕ!!! Ще се гръмна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Кажи му да смени дюзата и ако не се оправи, няма да му я плащаш.Аман от тарикати.

Бил забелязал паленето, ми то и ти си го забелязал и кво от това, нали затова е майстор да намери причината и да я отстрани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О, не при тоя едва ли ще ида повече. Карам докато се строши и така, неам нерви да се занимавам нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, колата пали като на 3 цилиндъра, само когато е студена /преседяла през нощта/ и изчиства за 4-5 секунди. Повдигачите не тракат, след като изчисти, нито като се форсира, нито топла нито студена, единствено паленето е признак, че нещо не е наред. Някаква идея дали е повдигача? Ако отворя капака на главата, мога ли да го проверя някак дали се движи нормално, без да се сваля вал или друго? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по  удачно  е  да провериш дюзите  преди да отваряш капака  ,така  отпадайки  проблем с дюзите   ще се съсредоточиш   върху  газоразпределението  и  евентуално горивната  уредба  имам пред вид  въздух .Закачал ли си я за грешки  ако не  профилактично  може да  я сканираш  нема да  е лошо  и  да  обърнеш  внимание  на центровката .

Направих си труда да прочета  темата   от начало  и ми  направи впечатление   ,че  освен 2ма колеги  всички пренебрегват  фактора  изгубен  половин литър  масло  за 100 км   но дали  този  половин литър   е  изчезнал поетапно  или  извъднъж,  ако е поетапно  добре   опасноста е малка  но ако е извъднъж    нъкъкъв проблем  е това да се получи маслен стълб  във въпросния цилиндър, незнам  опитвам се да следвам логиката  но и аз се  омотах  според мен счупения повдигач е  следствие  от проблем

Редактирано от golfa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, майстора я е слушал днеска, забелязал е паленето и толко. Била си наред, вероятно от дюзите било. БОЖЕЕЕ!!! Ще се гръмна.

Моята кола на връх нова година се счупи точно на ОМВ-то на изхода на Благоевград. Спука се едно съединение,а отдавна главата беше за ремонт,два издухани клапана....ама си джитках така. добре че имам един приятел и я закарахме на неговия майстор. Момчето се казва ЕМО ,сервиза му е на гърба на техникума по туризъм. Гаража изглежда абсолютен хаос,но определено ги чува нещата. Ако искаш пиши на л'с' да ти дам координати ,да я погледне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я само градско. Понякога се случва да вдигам 4000 оборота, но е при изпреварване и е моментно, не я карам постоянно в тези обороти. А ако това може да причини тази повреда, бах го и двигател!

На колко км си сменяш маслото в този случай  ? Трябва да знаеш , че предимно градското шофиране скъсява поне двойно ресурса на маслото . Т.е. ако приемем за нормално да се сменя на 10к.км масло , то предимно градското каране - 5к.км и си за смяна . И това палене на три цилиндъра - в него момент какви са газовете ? Цвят ? Мирис ?

Редактирано от samo_pechka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ремонта насам минах 1000 км, загуба на масло няма. Маслото се сменя на 8 хил. км макс, или една календарна година, от както я имам. Преди това, как е карана, кога е сменявано и т.н. не знам. За грешки закачана е, няма такива. Дюзите са си в норми, центровката е по заводски, поне според майстора де. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...