sweetlioo Публикувано 6 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Да, майстора я е слушал днеска, забелязал е паленето и толко. Била си наред, вероятно от дюзите било. БОЖЕЕЕ!!! Ще се гръмна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Кажи му да смени дюзата и ако не се оправи, няма да му я плащаш.Аман от тарикати.Бил забелязал паленето, ми то и ти си го забелязал и кво от това, нали затова е майстор да намери причината и да я отстрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 О, не при тоя едва ли ще ида повече. Карам докато се строши и така, неам нерви да се занимавам нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 7 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Така, колата пали като на 3 цилиндъра, само когато е студена /преседяла през нощта/ и изчиства за 4-5 секунди. Повдигачите не тракат, след като изчисти, нито като се форсира, нито топла нито студена, единствено паленето е признак, че нещо не е наред. Някаква идея дали е повдигача? Ако отворя капака на главата, мога ли да го проверя някак дали се движи нормално, без да се сваля вал или друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golfa Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 (Редактирано) Според мен по удачно е да провериш дюзите преди да отваряш капака ,така отпадайки проблем с дюзите ще се съсредоточиш върху газоразпределението и евентуално горивната уредба имам пред вид въздух .Закачал ли си я за грешки ако не профилактично може да я сканираш нема да е лошо и да обърнеш внимание на центровката .Направих си труда да прочета темата от начало и ми направи впечатление ,че освен 2ма колеги всички пренебрегват фактора изгубен половин литър масло за 100 км но дали този половин литър е изчезнал поетапно или извъднъж, ако е поетапно добре опасноста е малка но ако е извъднъж нъкъкъв проблем е това да се получи маслен стълб във въпросния цилиндър, незнам опитвам се да следвам логиката но и аз се омотах според мен счупения повдигач е следствие от проблем Редактирано 8 Март 2015 от golfa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Да, майстора я е слушал днеска, забелязал е паленето и толко. Била си наред, вероятно от дюзите било. БОЖЕЕЕ!!! Ще се гръмна.Моята кола на връх нова година се счупи точно на ОМВ-то на изхода на Благоевград. Спука се едно съединение,а отдавна главата беше за ремонт,два издухани клапана....ама си джитках така. добре че имам един приятел и я закарахме на неговия майстор. Момчето се казва ЕМО ,сервиза му е на гърба на техникума по туризъм. Гаража изглежда абсолютен хаос,но определено ги чува нещата. Ако искаш пиши на л'с' да ти дам координати ,да я погледне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 (Редактирано) Карам я само градско. Понякога се случва да вдигам 4000 оборота, но е при изпреварване и е моментно, не я карам постоянно в тези обороти. А ако това може да причини тази повреда, бах го и двигател!На колко км си сменяш маслото в този случай ? Трябва да знаеш , че предимно градското шофиране скъсява поне двойно ресурса на маслото . Т.е. ако приемем за нормално да се сменя на 10к.км масло , то предимно градското каране - 5к.км и си за смяна . И това палене на три цилиндъра - в него момент какви са газовете ? Цвят ? Мирис ? Редактирано 8 Март 2015 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 От ремонта насам минах 1000 км, загуба на масло няма. Маслото се сменя на 8 хил. км макс, или една календарна година, от както я имам. Преди това, как е карана, кога е сменявано и т.н. не знам. За грешки закачана е, няма такива. Дюзите са си в норми, центровката е по заводски, поне според майстора де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване