svoenraven Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте!Реших да сменя въпросния Chorus С този Audi Concert Ако има някой правил тази замяна,или запознати с нещата, и биха споделили.Предварително им благодаря. Та,въпроса ми е,какво е нужно при замяната им?За конзолата ,панела на климата,пепелника е ясно. Какво ми е нужно при свързването на буксите,и преходна антенна букса?Или по точно какви трябва да са и от къде могат да се поръчат?И изобщо има ли такива преходни букси за тази замяна?За да стане по културен начин,а не с рязане на букси и навързване. Редактирано 18 Февруари 2015 от svoenraven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Преход аудио букси: Преход антенни букси: И сега идва най-веселата част. За да ти работи нормално радиоприема (без пращене), трябва или да сменяш антенни усилватели или да байпаснеш едната антена вместо към дивърсити модула, да отиде директно към радиото, чрез един такъв преход: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Ето ти и малко четиво, за проблема с антените:http://audiforum.us/threads/symphony-ii-to-ii-antenna-fix.6271/ Ето и от братята VW. Там е показано байпасването при retrofit от RNS2 към RNS510.Там принципа е 1:1. Необходимо е да се премине от радио, което използва външен дивърсити модул, към радио с вграден в него дивърсити модул.http://www.mytreg.com/index.php?/topic/8392-required-aerial-mod-for-rns510-retrofit-to-t1/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislav donev Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Здравей и от мен.Скоро извършвах тази процедура само че монтирах RNS-E навигация.Процедурата е същата. Преходниците които ти е показал колегата са тези но ще ти трябва конзолна рамка за да преминеш от 1дин на 2дин. Ще трябва да свалиш цялото барче. Но за да напаснеш конзолата ще трябва да режеш ибарчето. От начало си мислех че всичко ще стане много лесно но не се оказа така. Пепелника си остава същият. Говорим за А4 Б6 нали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Всичките неща ги имам,даже съм ги сменил.Проблема ми са тези букси,кабели,байпаси А ти колега,от къде набави необходимите преходи? От къде могат да се купят тези? 1-Преход аудио букси2-Преход антенни букси3-И този преход,с който да стане байпаса Редактирано 18 Февруари 2015 от svoenraven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 е-вауСамо да спомена, че на аудио прехода единия пин се премества и се превръзва към +12. Но в къщи на спокойствие ще ти дам пълното инфо. Само сега ще те помоля да напишеш за колата година, точен модел, двигател, за да мога да ти извадя от ELSA-та точната wiring диаграма на антените. Другите неща са универсални. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Ауди А4 Б61.9ТДИ,131к.с03.2003г.двигател-AWX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Уточни 4В2 ли си (Saloon model) или 4В5 (Avant model). Имат разлики. А също ако знаеш дали колата от завода е излязла с Chorus II или е била с Concert II и в последствие се е прецакал процесора за регулиране на звука (често срещан проблем) и за по-евтино е бил сменен с Chorus II. Разпитвам, защото схемите са различни и е хубаво да се знаят предварително, а не в последствие да разглобяваш за да разбереш кое е при теб. Редактирано 18 Февруари 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 18 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 (Редактирано) Model audi a4 av. 1,9 tdiA4 Date of production 19.03.2003Year 2003Sales type 8E50N4Engine code AWXTransmission code GBQAxle drive 5SEquipment LARoof color 4GExterior color / Paint Code 4G / Y3CПовече от това инфо нямам за колата,надявам се да е достатъчно. П.С-ако трябва VIN номера,мога и него да дам Смятам,че колата заводско е излязла с Chorus,понеже в Порше Запад ми дадоха кода за радиото по VIN номера Редактирано 18 Февруари 2015 от svoenraven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2015 Като за начало, къде са антените: И малко жици: П.С-ако трябва VIN номера,мога и него да дам Екстра. Лепенката с кодовете ми върши поне 10 пъти по добра информация от VIN. Ще си изкарам оборудването. Смятам,че колата заводско е излязла с Chorus,понеже в Порше Запад ми дадоха кода за радиото по VIN номераТова е добра новина. Някъде из ELSA мернах, че при Chorus антените са по опростени (2 вместо 4), но това ще трябва да го проверя.А през това време, ще метна леко инфо за аудио адаптерите.Тъй като навсякъде се предлагат адаптери от Chorus II/Concert II/Symphony II към RNS-E, но никъде от Chorus II/Concert II/Symphony II към Chorus II+/Concert II+/Symphony II+, се налага първите леко да се преработят. Ето и PinOut съответно на Chorus II+/Concert II+/Symphony II+ и RNS-E: Chorus II+/Concert II+/Symphony II+ RNS-E Разликата съм я оградил в червено по-долу: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 19 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Да кажем,че за аудио прехода е почти ясно.Но този Преход антенни букси нещо не мога да схвана,отзад ми идва един кабел антенен,който предполагам ще влезне в този с черно,а този с кафявото къде отива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Радиото ти в момента отзад изглежда така: Едното е антенен вход, а другото (Diversity) е комуникационен изход. Или обяснено по-просто:Колата ти има 4 антени, докато радиото ти има само един антенен вход. Нещо трябва да избере коя антена да подаде радио сигнал към радиото. Това се извършва от Diversity модула, който се намира в петата ти врата. Но този модул сам по себе си не може да реши коя антена приема най-чисто. Това решение може да вземе само радиото. За това, двете са свързани чрез Diversity кабела. По този кабел, радиото казва на избирача в петата врата на коя антена да премине. Обаче, радиото което искаш да сложиш е с 2 антенни входа: Уловката е, че тук вече Dyversity модула вече не се намира в петата врата, а в самото радио. Или: радиото само преценява коя антена е с по-добър сигнал и ползва сигнала от нея. Това, което се цели да направиш с този преходник:е да откачиш едната антена (аз бих избрал тази на покрива) от Diversity модула и по неговия кабел да закараш сигнала директно в радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 19 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Ето така изглежда радиото отзад,няма (Diversity) комуникационен изход. Антената на покрива когато се откачи от Diversity модула,има ли дължината да стигне до антенните изходи на радиото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Някъде из ELSA мернах, че при Chorus антените са по опростени ............................... Перфектно, значи "грешката" е вярна . Това опростява неимоверно нещата доста! Значи ще ти трябва следния антенен адаптер: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 19 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Ихааааа,имало и добра новина.Значи преходника за байпаса е вън от играта,нали така Всичко което ми е нужно са тези 2 прехода,и съм готов: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Тая тема заслужава да се закачи като важна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaxZ Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Имам ги и двата преходника за продажба, чисто нови. За инфо на ЛС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Както ще забележиш, факрата за втората антена остава празна (сложил съм червена стрелка на там). Чудих се, дали да се търси преход, който да разклони сигнала от DIN конектора към две факри, но определено се отказах. По спомени, при свързването на неантенен източник към двата входа на радиото, при първия вход ми даде грешка Short to Ground, а при втория Open Circuit. Това ме наведе на мисълта, че двата входа на радиото очакват различни (по характеристики) антенни усилватели и за това не е хубава идея да се свързват един с друг (входовете имам предвид).Ако се ползва така, със свързана антена само към единия вход, радиото би трябвало да се придържа винаги само към нея.А най-идеално би станало, ако се постави фабричен антенен усилвател за нагревател пета/трета врата (примерно от А3 8Р фейслифт, тъй като той се захранва директно от втория антенен вход на Chorus II+/Concert II+/Simphony II+). Но това означава, че трябва да се пусне кабел от петата врата, чак до радиото (адския гърч). Това е възможно най-добрия (според мен) начин да се направи този ретрофит, но и най-трудния за изпълнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 19 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Евала колега благодарско,шапка ти свалям,хубаво е,че има хора като тебе във Форума Напред във времето,ще го направя по възможно най добрия начин. П.С-А след поставянето му,ще трябва ли да играе VAG-COM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Според мен, да. Не че няма да тръгне и да свири, но все пак е хубаво да се кодира според колата. По подразбиране (но не е задължително), в по-новите Ауди-та които заводски са с Chorus II+/Concert II+/Simphony II+, активните колони са не само задните, както е при теб, но и предните. И за да ти свирнат предните говорители, трябва да се пипне. Също така чрез VCDS се настройват и акустичните характеристики според типа автомобил - Saloon или Avant. От там се активира или деактивира AUX входа, плюс още доста неща. За това, според мен е хубаво да се мине накрая и с VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 19 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 А какво става с чейнджъра който ми е в жабката,ще си функционира ли към концерта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Естествено, няма да се излагаме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 19 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Това ли е въпросния преход аудио букси http://www.proton-bg.com/Article_Detail.aspx?Article_ID=16390 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2015 Мисля, да.Доста е малка снимката и описанието е доста постно, но по това което успях да видя, да това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 20 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 А на червената букса от комплекта за преход аудио букси,каква и е функцията?Понеже и при мене я има,но не беше вкарана в радиото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване