jansata Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Здравей Те колеги,от скоро си имам Ауди А6 Ц5 2.5 тди Куатро 180 к.с.та исках да питам как да разбера дали колата е "С лайн", и или авант? Link to comment Share on other sites More sharing options...
petio_venkov Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Сериозно ли питаш авант означава комби, а ес лайн е оборудването, което си идва с няколко табелки S-line по колата Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 Разбрах , че комби си е комби а авант е модел на комби ии нещо такова а явно поредната българщина , а за S line нямам табелки а, е с голямата навигация Recaro салона (кожа) дълбокото с комфорта за краката , подгрева и аудио системата Bose ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joro Irl Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Това найстина ме разсмя, съжалявам, нищо лично. Ако колата ти е комби, значи е АВАНТ. За ЙЕС-лине, малко снимки няма да е лошо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 (edited) Вижте смешно е че питам аз знам за какво става въпрос идеята ми беше дали някой ще каже нещо интересно ще кача снимки скоро Edited February 21, 2015 by jansata Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitaka madafaka Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Разбрах , че комби си е комби а авант е модел на комби ии нещо такова а явно поредната българщина Наименованието Авант изобщо няма нищо общо с България то означава комби дори в документите си го пише,дет се вика седан Авант няма,докато Авант ес лайн е възможна комбинация защото второто показва не вид на купето а ниво на оборудването на колата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 (edited) Ми като оборудване е фул екстра , щори на врати и багажник и др работи който написах соларен люк , единствено няма само печка!! Edited February 21, 2015 by jansata Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonko2.0T Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 И моята е комби,демек авант,само,че А4 с вътрешен и външен С-лайн пакет.Има един бюлюк надписи S-line по нея,търси такива,ако нямаш,не е С-лайн,а някой спорт пакет. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 (edited) Ето и линк със снимки, че тук не мми ги качва казва , че са голями , а са по 500 кб ето -----> http://jansata.snimka.bg/automobiles/audi-a6-c5-2-5-tdi-kuatro-180-k-s.854792 забележка не съм я измил Edited February 22, 2015 by jansata Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 И един съвет от по компетентни хора за ЧИП за тази кола , как , къде , какъв , и има ли смисъл??? Темата също та съм я пуснал с цел да се спре със спрекулирането с S line серията, защото много обяви срещнах с написано S line , а по нея няма и един кв/мм S line. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexvan Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Най-обикновенно А6 авант е твоето.И карай само с качествено масло, че това е най-проблемния двигател на ВАГ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 (edited) какво значи качествено масло ... и защо този да е проблемен двг. аз не мисля да е ! Цитиране на предходно мнение! Edited February 22, 2015 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
OliverQueen Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 (edited) Прочети малко мнения за този двигател и сам ще разбереш. Сам си написал, че от скоро караш колата как за толкова кратко време натрупа мнение за мотора За масло ти препоръчвам 5W40 за дизел на водещите производители. Лично аз ползвам на Castrol Magnatec, но ако имаш възможност може да му сложиш Castrol EDGE. Edited February 22, 2015 by OliverQueen Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexvan Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Това е най-проблемният дизелов двигател в цялата гама на Ауди.Качествено - да бъде истинско и от хубава марка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 Прочети малко мнения за този двигател и сам ще разбереш. Сам си написал, че от скоро караш колата как за толкова кратко време натрупа мнение за мотора За масло ти препоръчвам 5W40 за дизел на водещите производители. Лично аз ползвам на Castrol Magnatec, но ако имаш възможност може да му сложиш Castrol EDGE.Castrol Magnatecточно с такова масло съм , а за двигатела до колкото съм запознат не този а 150 кс е бил проблемен. Доста хора ми препоръчаха да си взема 180 - те кс. Колега да не ми се разсърдиш , но това че го карам от скоро не означава , че немога да бъда малко компетентен поздрави . Всяко мнение е добре дошло за мен и др колеги който се интересуват. Никой неказа за ЧиП ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мирослав филчев Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Чип-а го забравяш,освен ако нямаш излишни и се чудиш къде да ги харчиш .Сега ще питаш защо да го забравя. Ами помисли си,какви чаркове се движат в двигатела и кутията и ги пиши за смяна Link to comment Share on other sites More sharing options...
jansata Posted February 22, 2015 Author Report Share Posted February 22, 2015 (edited) Благодаря за отговора Ясен и точен Цитиране на предходно мнение! Edited February 22, 2015 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
petio_venkov Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 На тоя тръц (1.8) и аз не бих сложил чип виж, за 2.5 дизеляк, работата е къде-къде по-приемлива Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogip Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Слагай "чип", двигателя друг става. Моя душегуб го търкалям 4 години така, едно ГНП смених в началото до тук. Много е важно какъв е ремапа, има доста самозванци тунери и не знаят какво правят по картите, или copy-paste на неизвестни файлове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Мирослав филчев Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 И ще стане като "Хензел и Гретел",само че ще са метални трохи А моя "тръц" ,чип му не требе.... милата няма да издържи психически Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogip Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Верно ли така ще стане? Ти пробвал ли си, или пишеш колко да не зАспиш? Link to comment Share on other sites More sharing options...
petio_venkov Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Истината е, че тия двигатели имат голям потенциал и самия чип оптимизира работата им, пада малко разхода и се постига повече мощ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jordan Atanasov Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Най-обикновенно А6 авант е твоето.И карай само с качествено масло, че това е най-проблемния двигател на ВАГ. колега аз разбрах че повече проблеми създавали тея от 150 кончета,а от 180 те били една идея по-добре.(ако се вярва на това което се пише по форумите) Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexvan Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Малко по-подобрен е, но все същия проблемник е.Кара ли се с некачествено масло и не се ли сменя навреме - създава проблеми. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ogip Posted February 22, 2015 Report Share Posted February 22, 2015 Все едни и същи дертове имат цялата гама. Най-големия проблем е навъртяния километраж, предишната поддръжка и текущо състояние на екземпляра. Ако е безчинствано над колата и е поредния милионник, върнат на 160к, черната дупка на паричния поток е огромна. Моя като го взех, първо исках да погледна валовете и кобиличките с очите си. Следва инспекция на вакууми, управляващи клапани и геометрия на турбото. Другото е, че ГНП е консуматив. Аз лично съм доволен от моята във всяко отношение, но тук има доста неуцелили сполучливи екземпляри и разни хейтъри, които налазват и разбиват темите, свързани с НЕГО двигател. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now