Jump to content

Ауди А6 Ц5 2.5 тди Куатро 180 к.с.


jansata

Recommended Posts

Здравей Те колеги,

от скоро си имам Ауди А6 Ц5 2.5 тди Куатро 180 к.с.

та исках да питам как да разбера дали колата е "С лайн", и или авант?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 99
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Разбрах , че комби си е комби а авант е модел на комби :) ии нещо такова а явно поредната българщина , а за S line  нямам табелки а, е с голямата навигация Recaro салона (кожа) дълбокото с комфорта за краката , подгрева и аудио системата Bose ???

Link to comment
Share on other sites

Това найстина ме разсмя, съжалявам, нищо лично. :)

 

Ако колата ти е комби, значи е АВАНТ. За ЙЕС-лине, малко снимки няма да е лошо.

Link to comment
Share on other sites

Вижте смешно е че питам аз знам за какво става въпрос идеята ми беше дали някой ще каже нещо интересно :) ще кача снимки скоро :)

Edited by jansata
Link to comment
Share on other sites

Разбрах , че комби си е комби а авант е модел на комби :) ии нещо такова а явно поредната българщина 

Наименованието Авант  изобщо няма нищо общо с България то означава комби дори в документите си го пише,дет се вика седан Авант няма,докато Авант ес лайн е възможна комбинация защото второто показва не вид на купето а ниво на оборудването на колата.

Link to comment
Share on other sites

Ми като оборудване е фул екстра , щори на врати и багажник и др работи който написах соларен люк , единствено няма само печка!!

Edited by jansata
Link to comment
Share on other sites

И моята е комби,демек авант,само,че А4 с вътрешен и външен С-лайн пакет.

Има един бюлюк надписи S-line по нея,търси такива,ако нямаш,не е С-лайн,а някой спорт пакет.

Link to comment
Share on other sites

Ето и линк със снимки, че тук не мми ги качва казва , че са голями , а са по 500 кб :D

ето -----> http://jansata.snimka.bg/automobiles/audi-a6-c5-2-5-tdi-kuatro-180-k-s.854792

 

забележка не съм я измил :)

Edited by jansata
Link to comment
Share on other sites

И един съвет от по компетентни хора за ЧИП за тази кола , как , къде , какъв , и има ли смисъл???  Темата също та съм я пуснал с цел да се спре със спрекулирането с S line  серията, защото много обяви срещнах с написано S line , а по нея няма и един кв/мм S line.

Link to comment
Share on other sites

какво значи качествено масло ... и защо този да е проблемен двг. аз не мисля да е !

Цитиране на предходно мнение!

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Прочети малко мнения за този двигател и сам ще разбереш. Сам си написал, че от скоро караш колата как за толкова кратко време натрупа мнение за мотора ;)

 

За масло ти препоръчвам 5W40 за дизел на водещите производители. Лично аз ползвам на Castrol Magnatec, но ако имаш възможност може да му сложиш Castrol EDGE.

Edited by OliverQueen
Link to comment
Share on other sites

Прочети малко мнения за този двигател и сам ще разбереш. Сам си написал, че от скоро караш колата как за толкова кратко време натрупа мнение за мотора ;)

 

За масло ти препоръчвам 5W40 за дизел на водещите производители. Лично аз ползвам на Castrol Magnatec, но ако имаш възможност може да му сложиш Castrol EDGE.

Castrol Magnatec

точно с такова масло съм , а за двигатела до колкото съм запознат не този а 150 кс е бил проблемен. Доста хора ми препоръчаха да си взема 180 - те кс. Колега да не ми се разсърдиш , но това че го карам от скоро не означава , че немога да бъда малко компетентен :) поздрави . Всяко мнение е добре дошло за мен и др колеги който се интересуват. Никой неказа за ЧиП ...

Link to comment
Share on other sites

Чип-а го забравяш,освен ако нямаш излишни и се чудиш къде да ги харчиш  :hilezh: .

Сега ще питаш защо да го забравя. 

Ами помисли си,какви чаркове  се движат в двигатела и кутията и ги пиши за смяна  :steinigung:

Link to comment
Share on other sites

Слагай "чип", двигателя друг става. Моя душегуб го търкалям 4 години така, едно ГНП смених в началото до тук. Много е важно какъв е ремапа, има доста самозванци тунери и не знаят какво правят по картите, или copy-paste на неизвестни файлове.

Link to comment
Share on other sites

Най-обикновенно А6 авант е твоето.

И карай само с качествено масло, че това е най-проблемния двигател на ВАГ.

 

 

колега аз разбрах че повече проблеми създавали тея от 150 кончета,а от 180 те били една идея по-добре.

(ако се вярва на  това което се пише по форумите) 

Link to comment
Share on other sites

Все едни и същи дертове имат цялата гама. Най-големия проблем е навъртяния километраж, предишната поддръжка и текущо състояние на екземпляра. Ако е безчинствано над колата и е поредния милионник, върнат на 160к, черната дупка на паричния поток е огромна. Моя като го взех, първо исках да погледна валовете и кобиличките с очите си. Следва инспекция на вакууми, управляващи клапани и геометрия на турбото. Другото е, че ГНП е консуматив.

 

Аз лично съм доволен от моята във всяко отношение, но тук има доста неуцелили сполучливи екземпляри и разни хейтъри, които налазват и разбиват темите, свързани с НЕГО двигател.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...